Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Problém je tuhle moto vůbec sehnat a když tak né dolítanou (jako SM) a za rozumnou cenu.
To mě čoveče poraď , jak jsi na ni kápnul? Monitoruju průběžně německej trh, ale i tam si je chlápci náležitě cení. 4000 eur není problém.
Jezdil jsem DRZ, dobrá moto. Momentálně jezdím TTR, taky šikovná holka. Ale XR650 stále zůstává v mým srdci :) . Doufám, že se mi jednou podaří!
Přeju ti hodně štastných km a těším se na tvoje poznatky a zkušenosti s XR.
Filip
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Ale už to neřeším, motka je doma. Nejprve jsem otravoval všemožné dovozce, jestli by ji někdo nepřivezl z venku, ale absolutně jsem nepochodil. Tak jsem mrkl do googlu a vyštrachal jsem tam po haluzi inzerát z pozimu :lol: . No a během dvou dnů jsem jel pro moto. Uvěřil jsem tomu, až když jsem ji sundal doma z vozíku :lol: Měl jsem prostě štěstí na prodávajícího, který byl finančně zavodou no a jak jsem mu tam psal odpověď na ten inzerát, tak jsem plácl částku no a on do pěti minut odpověděl, že jo :lol: Ale prý to musí být sofort, že potřebuje místo v garagi ;)
Jo a ceně 4000 euro za 00-02 se nediv. To je fakt normálka, pokud je v dobrém stavu. Nová stojí 8500éček... V Itálii se dají sehnat i za 3500e, ale je to omotarděné až běda. I když ta motka vydrží opravdu hodně, tam bych byl opatrný.
Jinak postřehy pro zájemce samozřejmě písnu. Ale až něco odjezdím. Teď na ni dávám origo rozetu 48z, páč s tou co tam byla jsem si připadal spíš jak Nicky Haiden než endurář. Spojku lze narozdíl od WR ovládat jedním prstem. S brzdou je to totéž. Startování bezchybné.
I já ti přeju hodně spokojených endurových km *yes*
Jo a jedna rada na závěr. Pokud chceš sehnat moto z něm., nedívej se pouze na stránky mobile.de nebo motoscout24.de Tam je vše drahé a přebrané...
Lesu zdar!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Origo terénní převod u 650R je 15/48. A ono to bude nejspíš podobné jak říkáš 13/52... jinou rozetu stejně nemám, to tak nechám... ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Jinak o 2T vyššího objemu jsem taky uvažoval (TM-EN,EXC,GAS),. Jsou to lehké a velmi výkonné stroje, ale odradil mě krátký dojezd. Tyto mašinky zvládají tak 80-90km a to je pro mě málo. A tahat benál se mi nechce. Navíc prostě tak nějak tíhnu ke 4T ;)
Ale je to fuk. Já jsem spokojený a že mě na trati pojezdí klučina na stopětadváce neřeším. V lese mu napráším zase já ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Já jsem přesvědčen a je to pro mě srdcovka. Kdo chce kam, pomůže si sám... :D V blátě už jsem zůstal trčet mnohokrát. Chce si to jen v daném okamžiku srovnat v hlavě, co ta motka potřebuje a ne bezhlavě kákat po páce...
Tato motorka nabízí extrémní výdrž, vysoký výkon, dobrou ovladatelnost a průměrný podvozek. Je na každém, jaké priority si zvolí ;) Pokud je někdo příznivcem generálkování motoru každou sezonu, určitě má jiné ambice než já. Já chci jezdit....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
RadiXS píše: David gas> Jo, je to jak říkáš. Jsem hobista. Nechci motorku servisovat po motohodinách... Každý na ni má jiný názor. Závodník, řekne, že je to těžký krám bez startéru... Srdcař, který ji poladí, napráská kde komu, viz. Campbell... Ale je to jedno.
Já jsem přesvědčen a je to pro mě srdcovka. Kdo chce kam, pomůže si sám... :D V blátě už jsem zůstal trčet mnohokrát. Chce si to jen v daném okamžiku srovnat v hlavě, co ta motka potřebuje a ne bezhlavě kákat po páce...
Tato motorka nabízí extrémní výdrž, vysoký výkon, dobrou ovladatelnost a průměrný podvozek. Je na každém, jaké priority si zvolí ;) Pokud je někdo příznivcem generálkování motoru každou sezonu, určitě má jiné ambice než já. Já chci jezdit....
Tak tak. A co se týče zapadení v blátě,tam hmotnost stroje až tak prioritní není.Dcera zařízla svoji motorku v blátě a srazu Vysočina,a dva jsme měli co dělat,aby šla ven. Myslím,že jsem pochopil,o co tobě jde a i když se můj směr ubírá jinudy,vím,co myslíš,a máš pravdu. S tímto co máš budeš fakt jezdit a to dlouho... Tak at Ti to fachá... *yes*
A někdy se s tím svým strojem ukaž na nějaké akci...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Prvních 20km jsem se s motkou tak nějak nemohl domluvit. Jelo to prakticky kam chtělo :lol: Měl dost vysoký volnoběh, což při síle a krouťáku této motorky není do lesa moc praktické, tak jsem si při dobržďování stihl hned ze začátku pěkně ustlat :lol: Po snížení volnoběhu na příjemné brblání už brzdila motorem jak ďas a netlačila pořád dopředu i při usilovném brždění*yes* No a pak už to byla jízda. Mezi stromama nebo v neprostupném terénu se 650R nechá vodit pěkně krokem a hrne všecko co stojí v cestě :lol: Škoda, že jsem neměl foťák. Po jednom "zakufrování" se nám vytratila cestička pod kolama, no a tak jsem si to našněroval přímo přes jakési maliní či co, doufaje, že natrafím původní chodníček. Po průjezdu tohoto asi 50m úseku bych na vojně dostal cenu za nejlíp maskované vozidlo i posádkou,páč jsem za sebou táhl asi 5metrový smotanec všeho možného, který se chytl za řídítka. No komedie jak sviňa, z listí trčela akorát moje přilba. Pak musela následovat 5minutová demontáž toho maskování, páč nešlo ani řadit ani brzdit :lol:
No ale zpět k XR. Startování jsem si konečně v terénu ozkoušel jak v bahně, tak ve svahu i po pádu :shy: . Je fakt, že čudlík by bodl, ale problém jsem neměl. Chytla vždy, krom pádu, to chytla až na třetí kick, což si myslím není nic hrozného (a taky to nemám ještě v noze :) ). Pořád lepší než kamarád na DRZ, který dnes vyjel s náma a zaznamenal první poruchu v historii jeho stroje, páč se mu, pro mě naprosto nepochopitelným způsobem, vyrval celý mínus pól z baterky a musel výjezd ukončit a sůzu tlačit. Naštěstí to nebylo daleko od civilizace :)
Ještě nemám nastavený podvozek. Nechal jsem to na standart nastavení a v lese nebyl absolutně problém. Co mě spíš vadilo byla sjetá přední guma, kterou jsem ještě nestihl vyměnit. Ta dost limitovala dobržďování a akceleraci v zatáčkách. Ale dopříště to napravím. Co mě ale bavilo nejvíc byly prudké výjezdy. Před prvním jsem měl sice trochu obavy, páč přece jen to byl ten první na takovém stroji. Ale opravdu se vše dá vyletět s absolutní noblesou. Ani není třeba se nějak rozjíždět, stačí jen vhodně operovat s plynem. Dá se totiž velice dobře odhadnout, kdy zadek začne zbytečně hrabat. Jinak kvalty jsou opravdu nekonečně dlouhé, což je supr na úsecích typu lesní cesta. Tam se dá jet opravdu moooc veliká palba, ale na to už musí být joooo jezdec aby tuto mršku pořádně podržel.
Na trati jsem dal s XR jen tři kola,páč chcalo a bylo oslizlo, což při zalepeném sjetém předku nebylo zrovna to co jsem potřeboval. Ale skoky i roletku jsem si dal. Nic nešlo na doraz, ale předek byl moc houpavý a útlum pomalý. Všechno šlo dost do rukou. Samo, že jde s nastavením laborovat, ale spíš se budu snažit najít kompromis, přece jen les je priorita.
No a co si musím pochválit na závěr je spotřeba. Sice ji ještě nemám nijak změřenou na litry, ale na 80 lesních km, jsem byl v nádrži někde pod půlkou, což je pohoda. Dojezd bude velice slušný. Faktem je ale také to, že 90% cesty jsem jel max do čtvrt plynu, víc strach či rozum nedovolil :lol:
No a taky musím dát plus za umývání. Možná to bude znít pro někoho jako blbost, ale po zkušenostech s WR už na to hledím. Velice dobře se to umývá, páč hlavně na motoru a plastech nejsou žádné zbytečné prolisy a nikde se tím pádem nedrží bahno a vše jde pěkně spláchnout *yes* No a hlavně nikam nezatéká :lol:
1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
WR lehčí, ale není to zas tak jak by se od pohledu zdálo
WR lepší podvozek
WR sportovnější posed
WR má otvory v podsedlácích pro uchopení. Designově to sice není nic moc řešení, ale je to asi nejlepší vychytávka, která se v pořádném terénu hodí
WR nebrzdí
WR pro vyší postavy je potřeba nástavců řídítek,prkotina, ale nasere...
WR nemá funkční poloautomatický dekompresor, to nasere víc...
WR od 3/4 plynu už nejede a odspoda to taky není sláva, chce to včas řadit
WR origo řídítka=hrůza děs, ty se ohýbaly samy strachem :lol:
WR po umytí=rozborka akcelerační pumpy
WR hrůzný postup při výměně oleje
WR se nelíbila jízda krokem
WR častější servisní intervaly
WR dojezdnost cca 100km
WR při pádu výfuk propaloval tabulku
WR nemá 61koní :lol:
WR je modrá :lol: :lol:
WR není honda :lol: :lol: :lol:
Ono je toho víc, ale už si nevzpomenu,radši :lol: ...
1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Ale ted vážně- proč jsi se rozhodl jít zpět k XR? A co jsi udělal s WR?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Celkově pro mě WR ne že byla zklamáním, ale nenaplnila moje očekávání...
U hondí řady XR se mně vždy líbila jednoduchost, elegantnost řešení a hlavně funkčnost. Já si necením si svůj výkon ve vteřinách, ale v ujetých km ;)
Ale abych nebyl sentimentální, tak třeba XR600 a 650R se taky nedají moc porovnávat... Jsou to prostě odlišné motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
To bych chtěl zkusit,abych pochopil odlišnosti. Já měl za to,že jsou skoro stejný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
WR nemá funkční poloautomatický dekompresor, to nasere víc... - wr450 už má autamtický dekomp, funguje dobře
WR od 3/4 plynu už nejede a odspoda to taky není sláva, chce to včas řadit - spíš odposda je to horší, chce to držet v otáčkách
WR po umytí=rozborka akcelerační pumpy - meju vapkou zatim bez problémů
WR hrůzný postup při výměně oleje - u WR450 orpaveno, výměna oleje je otázka cca 40 min. nemusíš sundavat koleno
WR se nelíbila jízda krokem - jednička je tam jen pro jízdu krokem, vyjede cokoliv, jako traktor :)))
WR dojezdnost cca 100km - u mě spíš 150
WR nemá 61koní lol - má 58 :))) ne, to nevim, ale píšou to :)))))
WR je modrá lol lol - modrá je dobrá :))))))))))
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Ale jinak taky: ve předu plně stavitelné vidle Kayba 48mm, zadní kyvka z CR 25O(2000), centrál ProLink je asi 2x bytelnější, taky plně stavitelný. Zapalování je suché, ne v oleji. Karburátor 40mm, ne 38 jak u 600, spojka má víc lamel, jiný výfuk atd. atd.atd. Je to prostě úplně jiná motorka. Motor má 61koníků, což je teda peklo, ale jeho průběh je asi jediné, co mě XR600 připomíná. Asi je to tím, že točí jen max6000ot/min. Opravdu se s tím dá jet krokem a ten motor si spokojeně chrochtá :lol: Po přidání plynu je to ale raketa. Tam srovnání s XR600 hledat nelze :lol: