Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:
1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
WR lehčí, ale není to zas tak jak by se od pohledu zdálo
WR lepší podvozek
WR sportovnější posed
WR má otvory v podsedlácích pro uchopení. Designově to sice není nic moc řešení, ale je to asi nejlepší vychytávka, která se v pořádném terénu hodí
WR nebrzdí
WR pro vyší postavy je potřeba nástavců řídítek,prkotina, ale nasere...
WR nemá funkční poloautomatický dekompresor, to nasere víc...
WR od 3/4 plynu už nejede a odspoda to taky není sláva, chce to včas řadit
WR origo řídítka=hrůza děs, ty se ohýbaly samy strachem :lol:
WR po umytí=rozborka akcelerační pumpy
WR hrůzný postup při výměně oleje
WR se nelíbila jízda krokem
WR častější servisní intervaly
WR dojezdnost cca 100km
WR při pádu výfuk propaloval tabulku
WR nemá 61koní :lol:
WR je modrá :lol: :lol:
WR není honda :lol: :lol: :lol:
Ono je toho víc, ale už si nevzpomenu,radši :lol: ...