Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
WR lehčí, ale není to zas tak jak by se od pohledu zdálo
WR lepší podvozek
WR sportovnější posed
WR má otvory v podsedlácích pro uchopení. Designově to sice není nic moc řešení, ale je to asi nejlepší vychytávka, která se v pořádném terénu hodí
WR nebrzdí
WR pro vyší postavy je potřeba nástavců řídítek,prkotina, ale nasere...
WR nemá funkční poloautomatický dekompresor, to nasere víc...
WR od 3/4 plynu už nejede a odspoda to taky není sláva, chce to včas řadit
WR origo řídítka=hrůza děs, ty se ohýbaly samy strachem :lol:
WR po umytí=rozborka akcelerační pumpy
WR hrůzný postup při výměně oleje
WR se nelíbila jízda krokem
WR častější servisní intervaly
WR dojezdnost cca 100km
WR při pádu výfuk propaloval tabulku
WR nemá 61koní :lol:
WR je modrá :lol: :lol:
WR není honda :lol: :lol: :lol:
Ono je toho víc, ale už si nevzpomenu,radši :lol: ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Ale ted vážně- proč jsi se rozhodl jít zpět k XR? A co jsi udělal s WR?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
WR nemá funkční poloautomatický dekompresor, to nasere víc... - wr450 už má autamtický dekomp, funguje dobře
WR od 3/4 plynu už nejede a odspoda to taky není sláva, chce to včas řadit - spíš odposda je to horší, chce to držet v otáčkách
WR po umytí=rozborka akcelerační pumpy - meju vapkou zatim bez problémů
WR hrůzný postup při výměně oleje - u WR450 orpaveno, výměna oleje je otázka cca 40 min. nemusíš sundavat koleno
WR se nelíbila jízda krokem - jednička je tam jen pro jízdu krokem, vyjede cokoliv, jako traktor :)))
WR dojezdnost cca 100km - u mě spíš 150
WR nemá 61koní lol - má 58 :))) ne, to nevim, ale píšou to :)))))
WR je modrá lol lol - modrá je dobrá :))))))))))