Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
 
30.4.2007 v 20:08
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 20:10 | Nahoru | #1
David gas> Ahoj, nevím jaké 4T neduro jsi jezdil, ale dneska položený 4T není žádný problém ;) Řekl bych, že je to takový předsudek z dob minulých. Když jsem odložil WR, stačilo vytáhnout červený čudl (ochuzovač) a chytla na první kick ;) XR jsem si položil a ta i položená vesele jede dál, akorát přepadem valí benál :lol: Nemá akcelerační pumpu, takže si ji sám neuliješ. Ale jak říkám, když vše funguje jak má, motka musí chytat. Jasně, že zmáčknout čudl je pohodlnější, ale já nejezdím nikde na krev, aby mě jedno kicknutí připravilo o vavřín :lol: Za to nemusím řešit vymlácené volnoběžky, sjeté pastorky, vybité baterky :P
Jinak o 2T vyššího objemu jsem taky uvažoval (TM-EN,EXC,GAS),. Jsou to lehké a velmi výkonné stroje, ale odradil mě krátký dojezd. Tyto mašinky zvládají tak 80-90km a to je pro mě málo. A tahat benál se mi nechce. Navíc prostě tak nějak tíhnu ke 4T ;)

Ale je to fuk. Já jsem spokojený a že mě na trati pojezdí klučina na stopětadváce neřeším. V lese mu napráším zase já ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

4.5.2007 v 20:36 | Nahoru | #2
RadiXS>Je pravda, že víc jak 100 km na nádrž v terénu neujedu, ale se 4T to nebylo lepší..Bez startéru jsem měl naposled Hsq.570,pak už jen startérovky Berga 550 a Husku 450..Prostě jen vím,jak dokáže utahat startování 4T třeba ve výjezdu,kde nemáš jak pořádně na to dupnout,nebo někde v blátě, kde sám sotva stojíš..to pak jedeš 10 min.jak mátoha, než se trochu vzpamatuješ...Ale pro někoho kdo nehoní vteřiny a mašina teda funguje jak má to je asi jedno.. :) Jinak myslím, že se nedá srovnávat ovladatelnost moderních 2T (ani 4T) s XR 650..Ale jak říkam-je to hlavně o tom, kde a co hlavně jezdíš a co je tvoje parketa..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist