Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
 
30.4.2007 v 20:08
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 22:35 | Nahoru | #1
RadiXS>Ale abych nebyl sentimentální, tak třeba XR600 a 650R se taky nedají moc porovnávat... Jsou to prostě odlišné motorky.


To bych chtěl zkusit,abych pochopil odlišnosti. Já měl za to,že jsou skoro stejný...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 23:03 | Nahoru | #2
Autor> Stejné je v podstatě jen označení XR :lol: Základní rozdíly jsou jasné-> Hliníkový rám z obdélníkového profilu, vodou chlazený motor.
Ale jinak taky: ve předu plně stavitelné vidle Kayba 48mm, zadní kyvka z CR 25O(2000), centrál ProLink je asi 2x bytelnější, taky plně stavitelný. Zapalování je suché, ne v oleji. Karburátor 40mm, ne 38 jak u 600, spojka má víc lamel, jiný výfuk atd. atd.atd. Je to prostě úplně jiná motorka. Motor má 61koníků, což je teda peklo, ale jeho průběh je asi jediné, co mě XR600 připomíná. Asi je to tím, že točí jen max6000ot/min. Opravdu se s tím dá jet krokem a ten motor si spokojeně chrochtá :lol: Po přidání plynu je to ale raketa. Tam srovnání s XR600 hledat nelze :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist