Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
 
30.4.2007 v 20:08
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:






2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

8.5.2007 v 23:03 | Nahoru | #1
Autor> Stejné je v podstatě jen označení XR :lol: Základní rozdíly jsou jasné-> Hliníkový rám z obdélníkového profilu, vodou chlazený motor.
Ale jinak taky: ve předu plně stavitelné vidle Kayba 48mm, zadní kyvka z CR 25O(2000), centrál ProLink je asi 2x bytelnější, taky plně stavitelný. Zapalování je suché, ne v oleji. Karburátor 40mm, ne 38 jak u 600, spojka má víc lamel, jiný výfuk atd. atd.atd. Je to prostě úplně jiná motorka. Motor má 61koníků, což je teda peklo, ale jeho průběh je asi jediné, co mě XR600 připomíná. Asi je to tím, že točí jen max6000ot/min. Opravdu se s tím dá jet krokem a ten motor si spokojeně chrochtá :lol: Po přidání plynu je to ale raketa. Tam srovnání s XR600 hledat nelze :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 06:32 | Nahoru | #2

RadiXS píše: Autor> Stejné je v podstatě jen označení XR :lol: Základní rozdíly jsou jasné-> Hliníkový rám z obdélníkového profilu, vodou chlazený motor.
Ale jinak taky: ve předu plně stavitelné vidle Kayba 48mm, zadní kyvka z CR 25O(2000), centrál ProLink je asi 2x bytelnější, taky plně stavitelný. Zapalování je suché, ne v oleji. Karburátor 40mm, ne 38 jak u 600, spojka má víc lamel, jiný výfuk atd. atd.atd. Je to prostě úplně jiná motorka. Motor má 61koníků, což je teda peklo, ale jeho průběh je asi jediné, co mě XR600 připomíná. Asi je to tím, že točí jen max6000ot/min. Opravdu se s tím dá jet krokem a ten motor si spokojeně chrochtá :lol: Po přidání plynu je to ale raketa. Tam srovnání s XR600 hledat nelze :lol:


Tyhle veci jsou celkem jasny,ale zajimalo by me spis podobnost s XR600r co se tyce oladatelnosti,posezu atd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 14:29 | Nahoru | #3

RadiXS píše: ....Opravdu se s tím dá jet krokem a ten motor si spokojeně chrochtá...
...WR od 3/4 plynu už nejede a odspoda to taky není sláva, chce to včas řadit...
...WR se nelíbila jízda krokem..


a před 2 měsícama :
RadiXS>>
Haha, no vidíš že to taky má něco do sebe když se to pěkně sbírá odspoda :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist