Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
 
30.4.2007 v 20:08
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 06:32 | Nahoru | #1

RadiXS píše: Autor> Stejné je v podstatě jen označení XR :lol: Základní rozdíly jsou jasné-> Hliníkový rám z obdélníkového profilu, vodou chlazený motor.
Ale jinak taky: ve předu plně stavitelné vidle Kayba 48mm, zadní kyvka z CR 25O(2000), centrál ProLink je asi 2x bytelnější, taky plně stavitelný. Zapalování je suché, ne v oleji. Karburátor 40mm, ne 38 jak u 600, spojka má víc lamel, jiný výfuk atd. atd.atd. Je to prostě úplně jiná motorka. Motor má 61koníků, což je teda peklo, ale jeho průběh je asi jediné, co mě XR600 připomíná. Asi je to tím, že točí jen max6000ot/min. Opravdu se s tím dá jet krokem a ten motor si spokojeně chrochtá :lol: Po přidání plynu je to ale raketa. Tam srovnání s XR600 hledat nelze :lol:


Tyhle veci jsou celkem jasny,ale zajimalo by me spis podobnost s XR600r co se tyce oladatelnosti,posezu atd

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 08:21 | Nahoru | #2
trawnikar> No můj osobní pocit je takový, že se mě to ovládá líp, ale byla to teprve první ostrá vyjížďka. Jak něco najezdím, budu vědět víc. Akorát je třeba dávat bacha na plyn, páč každé prudší vrknutí znamená kopanec :lol: Ovladatelnost úzce souvisí s posazem. XR600 na mou postavu 185cm,95kg mně přišla taková malá. Při jízdě ve stupkách jsem byl nahrbený jak stařena. Nástavce řidítek by byly prd platné, páč to by musely mít tak 10cm :lol: Na 650R je to jiné kafé, tam zas pilot musí mít min 180cm a zároveň být trochu chlap, protože ta motorka opravdu moc tahá za ruce. Kamarád, co na ní seděl nemohl dostat nohy dolů ani za boha (na jeho DRZ dostane v poho), takže v terénu by měl dost problémy. Je to opravdu mohutná motorka, přičemž rozvor je ještě menší jak u XR 600... Ale nádrž není zas nijak extrémně široká (až na řídítka, ty jsou na můj vkus až moc široké-neprojedu 90kama futrama :lol: ), sedí se vzpřímeně, víc u řídítek. Ale při potřebě přeskočit potůček není třeba nijak zvlášť přenášet těžiště dozadu. Stačí jen otočit plynem a hned jde předek do luftu...
Víc mě nenapadá... Když tak se ptej ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist