Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
RadiXS píše: Autor> Stejné je v podstatě jen označení XR :lol: Základní rozdíly jsou jasné-> Hliníkový rám z obdélníkového profilu, vodou chlazený motor.
Ale jinak taky: ve předu plně stavitelné vidle Kayba 48mm, zadní kyvka z CR 25O(2000), centrál ProLink je asi 2x bytelnější, taky plně stavitelný. Zapalování je suché, ne v oleji. Karburátor 40mm, ne 38 jak u 600, spojka má víc lamel, jiný výfuk atd. atd.atd. Je to prostě úplně jiná motorka. Motor má 61koníků, což je teda peklo, ale jeho průběh je asi jediné, co mě XR600 připomíná. Asi je to tím, že točí jen max6000ot/min. Opravdu se s tím dá jet krokem a ten motor si spokojeně chrochtá :lol: Po přidání plynu je to ale raketa. Tam srovnání s XR600 hledat nelze :lol:
Tyhle veci jsou celkem jasny,ale zajimalo by me spis podobnost s XR600r co se tyce oladatelnosti,posezu atd
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Víc mě nenapadá... Když tak se ptej ;)