Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
 
30.4.2007 v 20:08
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:






2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 08:21 | Nahoru | #1
trawnikar> No můj osobní pocit je takový, že se mě to ovládá líp, ale byla to teprve první ostrá vyjížďka. Jak něco najezdím, budu vědět víc. Akorát je třeba dávat bacha na plyn, páč každé prudší vrknutí znamená kopanec :lol: Ovladatelnost úzce souvisí s posazem. XR600 na mou postavu 185cm,95kg mně přišla taková malá. Při jízdě ve stupkách jsem byl nahrbený jak stařena. Nástavce řidítek by byly prd platné, páč to by musely mít tak 10cm :lol: Na 650R je to jiné kafé, tam zas pilot musí mít min 180cm a zároveň být trochu chlap, protože ta motorka opravdu moc tahá za ruce. Kamarád, co na ní seděl nemohl dostat nohy dolů ani za boha (na jeho DRZ dostane v poho), takže v terénu by měl dost problémy. Je to opravdu mohutná motorka, přičemž rozvor je ještě menší jak u XR 600... Ale nádrž není zas nijak extrémně široká (až na řídítka, ty jsou na můj vkus až moc široké-neprojedu 90kama futrama :lol: ), sedí se vzpřímeně, víc u řídítek. Ale při potřebě přeskočit potůček není třeba nijak zvlášť přenášet těžiště dozadu. Stačí jen otočit plynem a hned jde předek do luftu...
Víc mě nenapadá... Když tak se ptej ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 08:35 | Nahoru | #2

RadiXS píše: trawnikar> No můj osobní pocit je takový, že se mě to ovládá líp, ale byla to teprve první ostrá vyjížďka. Jak něco najezdím, budu vědět víc. Akorát je třeba dávat bacha na plyn, páč každé prudší vrknutí znamená kopanec :lol: Ovladatelnost úzce souvisí s posazem. XR600 na mou postavu 185cm,95kg mně přišla taková malá. Při jízdě ve stupkách jsem byl nahrbený jak stařena. Nástavce řidítek by byly prd platné, páč to by musely mít tak 10cm :lol: Na 650R je to jiné kafé, tam zas pilot musí mít min 180cm a zároveň být trochu chlap, protože ta motorka opravdu moc tahá za ruce. Kamarád, co na ní seděl nemohl dostat nohy dolů ani za boha (na jeho DRZ dostane v poho), takže v terénu by měl dost problémy. Je to opravdu mohutná motorka, přičemž rozvor je ještě menší jak u XR 600... Ale nádrž není zas nijak extrémně široká (až na řídítka, ty jsou na můj vkus až moc široké-neprojedu 90kama futrama :lol: ), sedí se vzpřímeně, víc u řídítek. Ale při potřebě přeskočit potůček není třeba nijak zvlášť přenášet těžiště dozadu. Stačí jen otočit plynem a hned jde předek do luftu...
Víc mě nenapadá... Když tak se ptej ;)


Zajímavé info,skoro mě mrzí,že jsem si objednal CRF... :)

Jaký to má intervaly pro ventily a pro olej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

9.5.2007 v 09:51 | Nahoru | #3
RadiXS>s tou výškou to je zajímavý DRZ má údajeně sedlo výš, to je tak široká ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist