Nebylo to úplně z náhlého popudu, už jsem na ní pokukoval dříve.
Doposud jezdím po Evropě na Transalpu a to jak v jednom, tak ve dvou. Ten Transalp je mi malej.
Poprosil bych zkušenější motorkáře, aby mi poradili s konfigurací.
V první řadě nevím, zda vybrat manuál, nebo automat. Kloním se zatím k manuálu s Quickshifterem.
Kufry na motorku originál, nebo jiné? Doposud používám plastové monokey, ty použít není možné.
Padáky originál?
Jaké příslušenství dává smysl? Mlhovky, deflektory, lepší stupačky...
Stojan samozřejmě vyberu.
Takže mi to tak vychází na nějakou z velkých sad, třeba Superpack.
Jak byste to udělali Vy? Dík moc.
1 reakcí na tento příspěvek Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024
Zase u nový Africy můžeš mít zobrazenou navigaci přímo v tom displeji. To je výhoda.
Naposledy editováno 06.03.2024 21:48:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024
Teď jsem zvyklý na mobil s navigací. Jasně, že se s tím srovnám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024
1 reakcí na tento příspěvek Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024
Zdály se mi být na můj vkus poněkud malé. Je to v pohodě, nebo jste to nějak řešili?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024
https://www.mccruise...tle-by-wire-mccruise
1 reakcí na tento příspěvek Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024
3 reakcí na tento příspěvek Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024
edit: překlep
Naposledy editováno 08.03.2024 13:21:39
1 reakcí na tento příspěvek Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024
Když mám na displeji navigaci, tak nevidím stav paliva a podobně. Nevím, jak velký je to problém.
Pro navigaci v mobilu se zdá být lepší dát mobil na hrazdu nad displej motorky.
Kdyby se jednalo pouze o uložení a chlazení telefonu v kombinaci s navigací na displeji motorky, je možno dát držák na řídítka.
V každém případě je otázka "Jak?".
Tohle všechno mají současní uživatelé Afriky vymyšlené, předpokládám.
(reakce na) Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024
(reakce na) Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024
Bigbear píše: S těmi kufry bych to uměl udělat takto, koupil bych pouze nosiče.
Není to divný?
https://www.motovsem...e-sports-20-p936366/
Mám je takhle na TT900GT Pro.Plná spokojenost.
Z toho důvodu potřebuji používat buď Google auto, nebo přímo mobil.
Takže otázka pořád je, zda používat na navigaci displej motorky, nebo koukat na mobil.
Mám kvalitní voděodolný telefon, Samsung Galaxy S23 ULTRA.
Asi by se dal přidělat na rampu nad displejem, kdybych na to potřeboval koukat.
V současné době používám na motorkách držáky od RAM MOUNT na mobil i na kameru.
Telefon i držáky jsou relativně těžké, nevím, zda by to ta rampa z Aliexpresu udržela.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konfigurace Hondy Africa Twin Adventure Sports 2024
Dokonce si dělám výpisky z manuálu :)
Objednal jsem objímku na řídítka a budu mít mobil v držáku RAM, který jsem používal na předchozí motorce.
Stejně je třeba mít mobil chlazený, i kdybych používal na navigaci displej motorky.
Jinak na jedno kliknutí to mezi navigací a zobrazením palivové mapy fakt neumím, ani na to instruktážním videu výše není tak uvedeno.
Ty to umíš, nebo si myslíš, že to jde?
dave-lister píše: Bigbear> Něco takového jako na obrázku, když jedeš na polňačce a nechceš při pádu zničit zrcátka, jednoduše je sklopíš směrem dovnitř.
Ahoj vospolok, tie zrkadlá som namontoval na enduro a doteraz som ich nerozbil. Jazdím s nimi aj v teréne a nesklápam ich. Keď spadne tak sa sklopia a v teréne padám a doteraz som ich nerozbil. Klop, klop. No od vibrácii sa mi to sklo odlepilo tak som preventívne poistil priesvitnou lepiacou páskou. Vo vnútri je obojstranne lepiaca guma, ako to povolilo, ale ešte nevypadlo , tak to vydávalo hnusný zvuk, hlavne, keď si sedel na motorke a mal si hlavu pri tom späťáku.
TulakX píše: Bigbear> Tam si mužeš přepínat mezi navigací a normálním zobrazením když je potřeba ... otázka jednoho kliknutí .... navigace přes displej je právě super a ušetřeno za externí řešení ... velký přehledný , čitelný
Ano, už jsem to tlačítko objevil, díky!
Je to stejné tlačítko, kterým se leze do menu, ale jenom se na něj ťukne, když jste v Google auto. Přepne to na palivovou mapu a dalším ťuknutím zpět.
Takže z navigace to analogicky přepne na palivovou mapu a zpět na navigaci.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 24, 25] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Dušan_Sihelský | 727 | 4.4.2024 v 12:27 dave-lister |
ATAS vs GS nebo [1, 2] BMW R 1250 GS Adventure, Honda CRF1100L Africa Twin ... | Jakub-1 | 54 | 2.4.2024 v 08:14 Bigbear |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Hrazda - Africa Twin 1100 Adventure... Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Dan111 | 15 | 29.12.2023 v 15:28 1705ol |