paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2024 v 18:48 | Nahoru | #8071
bylo to asi tady, kus zpátky. taky se mi to líbilo

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2024 v 19:09 | Nahoru | #8072

Metric píše: Jj, posledný Motohouse (12/23).

. To by me docela zajimalo

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2024 v 19:25 | Nahoru | #8073
https://www.24mx.cz/...-part_pid-PIA-312403
Ted měl přímo výrobce na svých stránkách akci, že to vycházelo ještě o trochu levněji, zas 24mx každou chvíli děla akci -10/15%

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2024 v 20:42 | Nahoru | #8074

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2024 v 21:02 | Nahoru | #8075
Díky oběma.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2024 v 21:15 | Nahoru | #8076
už jsem ten příspěvek taky našel.
https://www.motorkar...pgr=265#goto10679139
hot swop https://hotswop.com...licence-plate-holder tady jsou i rozměry. 2kKč za tohle se mi zdá fakt hodně, myslím si, že by se to dlao vysochat z nějakýho duralu za čtvrtinu téhle ceny. Ještě víc se mi ale líbí tohle: https://hotswop.com...s/ultra-plate-holder
jsou to jenom výpalky z plechu, tj výrobně jednodušší, a ten konektor za 39E? snad není možný, https://vi.aliexpre...arch%7Cquery_from%3A 5 párů za 140Kč, a k tomu kousek plastu z 3d tiskárny. Ale jde o nápad, a ten je podle mě dobrej.
Kdybych měl víc času, tak to namaluju a nechám cvičně vypálit na laseru.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2024 v 21:58 | Nahoru | #8077

Frantacz píše: nebo

https://www.enduro4a...hotswop-eco/ [/quote]

Ale ten má jištění jen magnetem a nevím zda bych tomu v terénu důvěřoval...

Naposledy editováno 11.01.2024 22:04:07

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2024 v 22:03 | Nahoru | #8078
JiriBN> Vypadá to na dvojí jištění. Magnet a ten druhej pin, nebo jak to nazvat. Myslím že to drží. Povolit se to musi tlakem zespodu. Hlavně na nějaké vysloveně prasárny to už je z motorky dole třeba v batohu. Mrknu na videa na youtube.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2024 v 22:03 | Nahoru | #8079
karelsychra> mam rypavou - muzes sem hodit co te zivi a kolik tak nejaka “jednotka” tvoji prace stoji a rozebereme to tu podobným zpusobem…

ne, vazne, je mi to fuk. Ale zkus se na to podivat s odstupem a popřemýšlet za kolik bys to vyrobil a za kolik nasledne prodával … muzes treba jeden kousek z duralu vyfrezovat, naeloxovat … napis si do tabulky cas, kolik jsi tim strávil a náklady na kazdej krok v postupu…

Mozna zjistíš, ze mas sanci na tom zbohatnout …

Naposledy editováno 11.01.2024 22:04:33

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2024 v 23:15 | Nahoru | #8080
JiriBN> Ten bazmekt, drží RZ na svém místě na pozemních komunikacích. Kyž sjedeš mimo během pár sekund je RZ v batohu.
Jinak to nemá žádnej smysl na motorku montovat.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2024 v 23:19 | Nahoru | #8081
JiriBN> Ja mám ten pro, tam to nasunieš a potom zaskočí ten kolíček (ktorý ale musíš za pár eur dokúpiť), takže to prakticky s istotou nevyskočí. (Nehovoriac o tom, že v zložitom teréne dávam pochopiteľne ŠPZ dolu, aby sa nepoškodila.)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.1.2024 v 10:21 | Nahoru | #8082
assassin> tahle diskuze tady vždy vyskočí jednou za čas ...a je to pořád to samé

dokud si bastlím něco pro sebe tak nepočítám svůj čas, opotřebení vybavení, neřeším zdanění ani marži prodejce, opravy, reklamace

jakmile to začnu počítat, abych to dělal jako normální výdělečnou činnost tak jsem hned jinde - a v podstatě čím menší a jednodušší věc tím horší poměr bastl/profi

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.1.2024 v 20:49 | Nahoru | #8083
tak nějak bych to viděl taky, ten pocit, že si to ubastlíš sám a aspoň si myslíš, že je to buď lepší nebo levnější než ten vzor je k nezaplacení. Ekonomika je jasná, ale nejde dělat všecko jenom pro prachy. A jestli tě to zajímá, živí mě elektrika, jako osvč, tj někdy přes 500Kč na hodinu a taky někdy 500Kč za celej den nebo vůbec nic, i když to není jaksi mou vinou...
A zrovna u tohohle nikde není ta verze s kompletním držákem značky a světla na CRF, jenom nějakej univerzál... Já už mám v cadu namalovanej držák zadního světla a blinkrů, nechal jsem si to vypálit z 2mm železa, to něco vydrží, a o blinkry ani o světlo z aliexpresu se nebojím, jenom ten držák značky ba měl být buď na pružině nebo vyndavací, což by bylo přesně tohle. Ale momentálně jsem v tom období, kdy dělám a nidko moc nechce platit, takže dělám hodně a doufám že bude aspoň na inkaso a běžný výdaje. Ono to tak je začátkem každýho roku.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2024 v 13:42 | Nahoru | #8084
Já to měl na jedný WR na 2 matky křídlovky. Je to takové "žid & garáž" řešení, ale pracovní a finanční náklady konvergují k nule ...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2024 v 15:50 | Nahoru | #8085
karelsychra> ja proti DIY resenim nic nemam, naopak, mam na nekolika strojich nejakej udelator vlastni konstrukce ke kteremu kdybych pristupoval jako k zakazce tak to stalo vic nez cela motorka... takze chapu, kdyz nekdo dela neco pro zabavu a nepocita si cas atd...

ale nemuze to pak srovnavat s komercnim vyrobkem kterej nekdo vyrabi za ucelem zisku

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.1.2024 v 20:39 | Nahoru | #8086
Sem to spíš myslel jako komunitní projekt, a ne z aúčelem zisku. Ale nic, asi si budu muset pohrát sám. Jetli to dopadne, určitě někde zvečeřejním data pro vypálení na laseru, složit to potom už dokáže skoro každej. Ale není toho času, a když jsem ten zadek neulomil doteď, tak snad ještě rok vydrží a pak zase další. Do výjezdů, kde bych se převrátil dozadu se nepouštím, a jinak jsou i ty blinkry na CRF dobře schovaný, aby nebyly první na ráně.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2024 v 00:39 | Nahoru | #8087
Tak jsem měl možnost v Hodoníně vidět v akci Stark Varg , mohl jsem se i svézt, ale nějak mi nedosáhly nohy na zem, a nechtěl jsem půjčenej stroj hned zahodit, tak jsem to vzdal. Ale jenom co jsem viděl mě až trochu vyděsilo, co se dělo na 30hp režim...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2024 v 00:48 | Nahoru | #8088
karelsychra> 30hp je takova asi na seznameni, defaultne je nejslabsi mapa 44hp.. ja mam nejslabsi 40 a to hlavne na courani v civilizaci a najizdeni na vozejk… na tuhle mapu to malo ochotne zveda predni kolo… 45hp jezdim nejvic…

ale porad nevim jestli me to placani se v prirode bavi nebo ne... dal jsem v sobotu kratke kolecko a pak jsem stejne radeji sel na kolo... porad mi to do lesa nejak sedi vic

ad komunitni projekt... rad pomuzu, nemyslel jsem to jako kritiku toho neco delat... spis jsem trosku podrazdenej, kdyz nekdo komentuje cenu maloseriove vyroby... ale tak to uz asi nemusime dal resit jen teda ja mam sportovni stroje bez znacek

Naposledy editováno 22.01.2024 01:13:49

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.1.2024 v 07:46 | Nahoru | #8089
Včera se na bazoši objevila zatím asi nejlevnější 300ka. 95 000 Kč.

https://motorky.bazo...ajitel-nove-v-cr.php

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.1.2024 v 09:00 | Nahoru | #8090
Fic6> to je dobra cena. Ale neni to ta snizena verze (LA)? Nebo jen chyba v popisku (nevim, jestli se u nas vubec prodavala)...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.1.2024 v 12:10 | Nahoru | #8091
Jak je na tom Crf 300 se spotřebou oleje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.1.2024 v 12:36 | Nahoru | #8092

Slávek-TDM píše: Fic6> to je dobra cena. Ale neni to ta snizena verze (LA)? Nebo jen chyba v popisku (nevim, jestli se u nas vubec prodavala)...


Snížená verze LS se v Evropě nikdy neprodávala. Myslím, že je pouze v USA a možná v Kanadě.
L je bez ABS, v EU se nikdy neprodávala.
LA je verze s ABS,
LR je Rally bez ABS
LRA je RAlly s ABS,
LS/LSA je snížená verze. Někde jsem četl, že LS se bez ABS nedá koupit ani v USA.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.1.2024 v 12:42 | Nahoru | #8093

JiriBN píše: Jak je na tom Crf 300 se spotřebou oleje?


U nové žádná. Chce se to zeptat někoho, kdo na tom už najel alespoň 50K. Takových zatím moc není.
Třeba takové NX250 mi začlo žrát olej zhruba v 70K převážně městského provozu. Válec je furt dobrý, ale měním pístní kroužky a gufera na ventilech.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.1.2024 v 13:55 | Nahoru | #8094
Deadman> jo, pravdu máš - zaměnil jsem LA za LS...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.1.2024 v 14:53 | Nahoru | #8095
Slávek-TDM> Cena slušná a vypadá pěkně na takový nájezd. A motor už aspoň bude pěkně zajetý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.1.2024 v 15:02 | Nahoru | #8096

Fic6 píše: Slávek-TDM> Cena slušná a vypadá pěkně na takový nájezd. A motor už aspoň bude pěkně zajetý


Být tahle nabídka před třičvrtě rokem nekupoval bych novou. 20K je akorát prověřená technika, že tam není výrobní vada.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2024 v 06:47 | Nahoru | #8097
Deadman> Jsem stejného názoru. Prostě motor v nejlepší kondici

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.1.2024 v 21:16 | Nahoru | #8098
LA je standart, mám CRF250LAK a co znamená to K nevím, ale určitě A je ABS, a snížená nebyla, dokud jsem ji nenapadl já :)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.1.2024 v 00:11 | Nahoru | #8099
karelsychra> 250 nevím, tak mohu jen odhadovat. To K by mohlo značit facelift z roku 2017. Několik podstatných dílů se změnilo, např osa předního kola, vidle, .... tak by to zasloužilo jiné typové označení.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.1.2024 v 08:16 | Nahoru | #8100

MITAS EF-07 po třech tisících kilometrech! Tak 70% terén 30% silnice.
Máte někdo zkušenost s gumou s podobnou trakcí ale lepším najezdem?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist