1. chci se zeptat, jak je to s těmi vibracemi, co někteří zmiňují v diskusi pod testem této motorky na tomto webu?
Prý kolem 6 tisíc, nebo při vyšší rychlosti (asi po dálnici).
Na tomto Stromu jsem jel, nějak mi ty vibrace nepřišly, ale jel jsem jen chvíli a to tak člověk neotestuje. Nejel jsem po dálnici, abych jel delší dobou třeba 130. A to mě právě zajímá, pokud někdo po dálnicích někam dál, více hodin a nebo ideálně den nebo i více dnů.
Neptám se proto, že bych byl vyznavač dálnic, ale občas se člověk po dálnici někam musí přesunout, aby ušetřil čas (třeba letos do Norska). Jo a jak jsem na tomto Stromu jel, tak ovladatelnost na místě a při běžných rychlostech mi přišla parádní. Neotestoval jsem ale vyšší rychlost po delší dobu.
Jo a ještě další otázky:
2. kolik tento Strom vlastně točí otáček při rychlosti 100 a při 130 km/h ?
(samozřejmě na šestku)
3. jakou míváte spotřebu? (při jízdě po okolí a jakou při jízdě po dálnici?)
4. nepřekvapilo vás na tomto Stromu něco po pár měsících? ať už příjemně nebo nepříjemně
5. jo a je tu někdo, kdo má více najeto na Stromu 800DE a současně na TransAlpu 750? K tomu by mě zajímalo, jestli se nastavitelný podvozek na Stromu dá nastavit tak, aby nerovnosti uhlazoval jako na TransAlpu....
6. našel někde údaj o povoleném zatížení Stroma 800DE ?
díky za odpovědi
----
PS: pokud bych si tuto motorku vybral, tak bych ještě počkal na tu verzi s litými koly, prostě jen proto, že to má bezdušové pneumatiky.
Naposledy editováno 04.10.2023 09:06:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
TransalpXL750 píše: Všude se chválí záběr motoru výkon krouták u Suzuki 800 před TA 750. Mezi tím bych přidal jen pár faktů:
800de-vyšší obsah, řetězová sada 16/50,zadní kolo 17" otáčky při 100km/h mezi 4200-4500 dle různých zdrojů
750-nižší obsah, řetězová sada 15/45, zadní kolo 18" otáčky při 100km/h mezi 3600-3800 dle různých zdrojů
Co z toho vyplývá ? ve 100km rychlosti bude mít strom momentálně vyšší výkon protože má o cca 600otáček více, dále má lehčí řetězový převod i-o 0,2 vyšší ,převodovka logicky dle otáček lehčí převod a jako poslední menší kolo o cca 25mm což všechno zvyšuje kroutící moment. Nechci bránit Hondu, jen mi přijde že se porovnává hruška s jablkem akorát mají jedno společné - je to ovoce. Pokud někomu přišel tupý může si to řetězovkou poladit jak chce.
Z toho vyplývá, že Honda pokračuje v trendu, který nastolila s motory řady NC. A podařil se jí husarský kousek. Protože kupříkladu při srovnání třeba s Multistradou 1000 má ten motor menší výkon, menší krouťák, těžší převody a přesto si majitelé NCéček pochvalují zátah. Moje úvaha je, že zřejmě se někde přidalo na setrvačných hmotách, jinak si to nedovedu vysvětlit.
Ty nechceš bránit Hondu a v podstatě Suzuki vyčítáš, že zvolila lehčí převod? Co brání tvé oblíbené značce udělat to samé? Takže obojí jsou to jablka nebo hrušky, záleží jak se na to díváš. Je na každém co preferuje, a já jsem rád že každá z firem k tomu přistupuje jinak a přesto to oběma funguje. Moje noční můra je, že všechnou koupí KTM a motorky budou všechny stejný jen s jinýma plastama
Naposledy editováno 06.01.2024 08:35:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
Neví někdo jak ty Američani? Mají 83PS, tak jestli to nemají naladění jinak a nebyla by pak možnost nahrát jejich mapu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
Ale zpátky ve hře je díky ceně i Tuareg, za 250tis teď nabízí asi nejvíc. Jeho největší nevýhoda je jen to, že je to Aprilie
2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
assassin píše: TransalpXL750> nedela se nahodou spousta hond v italii?
to asi jo, ale hlídá je samurai s mečem a za každej prohřešek si musí zaměstnanec uříznout malíček, manažeři páchaj rovnou seppuku...E: v Ducati pod japonským vedením by za rok zavírali fabriku By tam nikdo neměl všechny prsty na rukou
Naposledy editováno 07.01.2024 14:55:46
assassin píše: TransalpXL750> nedela se nahodou spousta hond v italii?
To je klidně možné. Jako u všeho zaleží jaké mají vedení a řízení jakosti ,pak už je jedno jestli to dělají žluté nebo černé ruky. Já původně uvažoval o malém stromu ale je to čaj. Kdyby do něj dali 800 a nechali to v původním designu tak sem ho koupil. Před alpou jsem měl nabídku za 190 kompletně nastrojeneho stroma 650 s 10 tkm se spoustou příslušenství. Super kup ale je to fakt slabé.Nová Alpa za 220 byla tim padem lepsí kup pro mne i když to vyjde dráž.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
dewwil píše: to asi jo, ale hlídá je samurai s mečem a za každej prohřešek si musí zaměstnanec uříznout malíček, manažeři páchaj rovnou seppuku...
E: v Ducati pod japonským vedením by za rok zavírali fabriku By tam nikdo neměl všechny prsty na rukou
Jojo kamarád má doma 996 a st2 furt něco.... prostě krám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
TransalpXL750 píše: Jojo kamarád má doma 996 a st2 furt něco.... prostě krám.
coz u takhle starych hond se sere kde co taky, staci projit tady forum...
ne ze bych chtel branit italskej engineering, ale ona honda neni az tak jinde...
Naposledy editováno 07.01.2024 15:10:21
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
Naposledy editováno 07.01.2024 18:47:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
TomasNBK píše: Palomoto> Pojištění na popraskaný plasty? To mě zajímá
Co tě na tom zajímá? Zaplatíš si havarijn a kdyz něco rozbiješ, tak si zaplatíš nastavenou spoluúčast a necháš opravit. Spoluúčast je skoro vždy min. 5tis. Tak pak jestli plasty vyjdou na 15, nebo 45tis.Kc je ti jedno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
TomasNBK píše: Palomoto> Ok, pochopil jsem +15-20k za hav. připojištění...
Záleží na ceně motorky, u Vstromu, nebo TA to bude do 10tis.vcetne povinného. Mne to za to stojí, uz mne to zachránilo 150tis.
U ojeté motorky kde se dá sehnat spousta jetych dílů bych neřešil, ale když si koupím novou, nebo zánovní motorku, tak je to dobrá investice
Naposledy editováno 08.01.2024 09:34:41
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
Naposledy editováno 08.01.2024 09:41:33
Kdyz jsem premyslel i o havarijnim pojisteni na moto, zrovna u CPP mi rikali, ze se to vztahuje jen na silnici. Zde v clanku (je teda z roku 2018) je ale uvedeno neco jineho :
https://www.idnes.cz...80607_112942_poj_kho
Naposledy editováno 08.01.2024 09:42:12
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
Co mne překvapuje, tak je úplně nadšen z průběhu výkonu, takže to chce dohledat, jestli Amici mají jiné zuby, nebo jinak, lépe naladěný motor. Maji 83PS místo 92 u nás. Takže neco jiank je a podle videí z USA to vypadá že jim to funguje lépe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 36 | 25.5.2024 v 15:04 Eddie83 |
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 116 | 23.4.2024 v 08:48 bazin. |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 2 | 25.3.2024 v 17:47 Pedl |
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... | TomasNBK | 42 | 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK |
Suzuki v strom 800 DE [1, 2] Suzuki V-Strom 800DE | 222222 | 49 | 19.1.2024 v 11:30 222222 |