globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-Strom 800DE delší zkušnosti
1.10.2023 v 20:06
Ahoj všem motorkářům, co mají nového Stroma 800DE a nebo na něm jeli delší trasu.

1. chci se zeptat, jak je to s těmi vibracemi, co někteří zmiňují v diskusi pod testem této motorky na tomto webu?
Prý kolem 6 tisíc, nebo při vyšší rychlosti (asi po dálnici).

Na tomto Stromu jsem jel, nějak mi ty vibrace nepřišly, ale jel jsem jen chvíli a to tak člověk neotestuje. Nejel jsem po dálnici, abych jel delší dobou třeba 130. A to mě právě zajímá, pokud někdo po dálnicích někam dál, více hodin a nebo ideálně den nebo i více dnů.
Neptám se proto, že bych byl vyznavač dálnic, ale občas se člověk po dálnici někam musí přesunout, aby ušetřil čas (třeba letos do Norska). Jo a jak jsem na tomto Stromu jel, tak ovladatelnost na místě a při běžných rychlostech mi přišla parádní. Neotestoval jsem ale vyšší rychlost po delší dobu.

Jo a ještě další otázky:

2. kolik tento Strom vlastně točí otáček při rychlosti 100 a při 130 km/h ?
(samozřejmě na šestku)
3. jakou míváte spotřebu? (při jízdě po okolí a jakou při jízdě po dálnici?)
4. nepřekvapilo vás na tomto Stromu něco po pár měsících? ať už příjemně nebo nepříjemně

5. jo a je tu někdo, kdo má více najeto na Stromu 800DE a současně na TransAlpu 750? K tomu by mě zajímalo, jestli se nastavitelný podvozek na Stromu dá nastavit tak, aby nerovnosti uhlazoval jako na TransAlpu....

6. našel někde údaj o povoleném zatížení Stroma 800DE ?

díky za odpovědi

----

PS: pokud bych si tuto motorku vybral, tak bych ještě počkal na tu verzi s litými koly, prostě jen proto, že to má bezdušové pneumatiky.


Naposledy editováno 04.10.2023 09:06:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

6.1.2024 v 08:12 | Nahoru | #61

TransalpXL750 píše: Všude se chválí záběr motoru výkon krouták u Suzuki 800 před TA 750. Mezi tím bych přidal jen pár faktů:
800de-vyšší obsah, řetězová sada 16/50,zadní kolo 17" otáčky při 100km/h mezi 4200-4500 dle různých zdrojů
750-nižší obsah, řetězová sada 15/45, zadní kolo 18" otáčky při 100km/h mezi 3600-3800 dle různých zdrojů

Co z toho vyplývá ? ve 100km rychlosti bude mít strom momentálně vyšší výkon protože má o cca 600otáček více, dále má lehčí řetězový převod i-o 0,2 vyšší ,převodovka logicky dle otáček lehčí převod a jako poslední menší kolo o cca 25mm což všechno zvyšuje kroutící moment. Nechci bránit Hondu, jen mi přijde že se porovnává hruška s jablkem akorát mají jedno společné - je to ovoce. Pokud někomu přišel tupý může si to řetězovkou poladit jak chce.



Z toho vyplývá, že Honda pokračuje v trendu, který nastolila s motory řady NC. A podařil se jí husarský kousek. Protože kupříkladu při srovnání třeba s Multistradou 1000 má ten motor menší výkon, menší krouťák, těžší převody a přesto si majitelé NCéček pochvalují zátah. Moje úvaha je, že zřejmě se někde přidalo na setrvačných hmotách, jinak si to nedovedu vysvětlit.
Ty nechceš bránit Hondu a v podstatě Suzuki vyčítáš, že zvolila lehčí převod? Co brání tvé oblíbené značce udělat to samé? Takže obojí jsou to jablka nebo hrušky, záleží jak se na to díváš. Je na každém co preferuje, a já jsem rád že každá z firem k tomu přistupuje jinak a přesto to oběma funguje. Moje noční můra je, že všechnou koupí KTM a motorky budou všechny stejný jen s jinýma plastama

Naposledy editováno 06.01.2024 08:35:35

(reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

6.1.2024 v 09:06 | Nahoru | #62
Anti>....... a navic vyrobené v Číně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

6.1.2024 v 09:08 | Nahoru | #63
TransalpXL750> už jsi tam dal tu větší rozeta a jak to funguje? Bych asi prvně zkoušel dát dopředu o zub menší, což odpovídá cca 3zubim vzadu. Ale nevím jak 14z, jestli je dostupný a jestli už by nebylo moc malé

(reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

6.1.2024 v 19:36 | Nahoru | #64
TransalpXL750> Myslím, že když se porovnával Hornet 750 vs GSX-8S tak to bylo s tím krouťákem stále hodně ve prospěch Suzuki.

V-Strom 800DE delší zkušnosti

6.1.2024 v 19:56 | Nahoru | #65
Je to stejná třída, podobný objem, nutno porovnávat. A ano, Honda se na to vyprdla a nechala naladění na vysoký výkon, místo lepšího průběhu od spodu. Otázka je, jak moc to komu vadí a čp se s tím dá případně udělat (jiné zuby, kat pryč + laďak apod.)
Neví někdo jak ty Američani? Mají 83PS, tak jestli to nemají naladění jinak a nebyla by pak možnost nahrát jejich mapu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

6.1.2024 v 20:15 | Nahoru | #66
Palomoto> Rozeta je objednaná ,jak přijde je tam ještě ten den a nebude li -10 a sníh tak hned jedu na test 14 zubu jsem nechtěl kvůli opásání retězu-zbytecně se to opotřebí- to už raději 5 zubu vic dozadu. Jinak suzuki nic nevyčítám, každá je svoje stejně tak jsme i my každý jiný. Alpu jsem si vzal kvůli dobré ochrany před větrem. Ten čumák na 800 de se kurevsky nepovedl.Kdyby to vypadalo jak motorka a ne trasformers tak bych si ji klidně vzal ,za stejné peníze dostaneš víc.

(reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 09:14 | Nahoru | #67
TransalpXL750> ted, když se dá Trandak koupit od cca 230tis, tak je to neskutečná cena a do ceny Vstromu naskládáme i se slušnou výbavou
Ale zpátky ve hře je díky ceně i Tuareg, za 250tis teď nabízí asi nejvíc. Jeho největší nevýhoda je jen to, že je to Aprilie

2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 11:30 | Nahoru | #68
Všechno co je z Itálie kromě designu stojí za prd. A můžeš mi věřit mám s tím obrovské zkušenosti. . Jinak já alpu měl bez DPH takže super. K těm Suzuki. Koukal jsem na převody 8s ten má vzadu 47 zubů 800 de 50. Honda asi šetřila kde mohla tak převody nechala stejné na alpě i na hornetu.a kdo ví jestli vůbec hrabali do software....no co už nic není dokonalé.

(reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 12:01 | Nahoru | #69

TransalpXL750 píše: Všechno co je z Itálie kromě designu stojí za prd.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 14:12 | Nahoru | #70
TransalpXL750> nedela se nahodou spousta hond v italii?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 14:29 | Nahoru | #71

assassin píše: TransalpXL750> nedela se nahodou spousta hond v italii?

to asi jo, ale hlídá je samurai s mečem a za každej prohřešek si musí zaměstnanec uříznout malíček, manažeři páchaj rovnou seppuku...
E: v Ducati pod japonským vedením by za rok zavírali fabriku By tam nikdo neměl všechny prsty na rukou

Naposledy editováno 07.01.2024 14:55:46

(reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 14:56 | Nahoru | #72

assassin píše: TransalpXL750> nedela se nahodou spousta hond v italii?

To je klidně možné. Jako u všeho zaleží jaké mají vedení a řízení jakosti ,pak už je jedno jestli to dělají žluté nebo černé ruky. Já původně uvažoval o malém stromu ale je to čaj. Kdyby do něj dali 800 a nechali to v původním designu tak sem ho koupil. Před alpou jsem měl nabídku za 190 kompletně nastrojeneho stroma 650 s 10 tkm se spoustou příslušenství. Super kup ale je to fakt slabé.Nová Alpa za 220 byla tim padem lepsí kup pro mne i když to vyjde dráž.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 15:02 | Nahoru | #73

dewwil píše: to asi jo, ale hlídá je samurai s mečem a za každej prohřešek si musí zaměstnanec uříznout malíček, manažeři páchaj rovnou seppuku...
E: v Ducati pod japonským vedením by za rok zavírali fabriku By tam nikdo neměl všechny prsty na rukou


Jojo kamarád má doma 996 a st2 furt něco.... prostě krám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 15:09 | Nahoru | #74

TransalpXL750 píše: Jojo kamarád má doma 996 a st2 furt něco.... prostě krám.



coz u takhle starych hond se sere kde co taky, staci projit tady forum...

ne ze bych chtel branit italskej engineering, ale ona honda neni az tak jinde...

Naposledy editováno 07.01.2024 15:10:21

(reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 15:15 | Nahoru | #75

assassin píše: coz u takhle starych hond se sere kde co taky, staci projit tady forum...

ne ze bych chtel branit italskej engineering, ale ona honda neni az tak jinde...


Tak mi zbývá už jen věřit

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 17:12 | Nahoru | #76
Hodím další téma do diskuze a to jsou orig.díly.Díval jsem se na partsdepot a na v stroma 800 nevychází třeba kapoty a boční kryty vůbec špatně.Je to asi první věc která asi každého zajímá při sebemenším pádu.Boční kryty nádrže například v laku i se samolepkami pokud se dobře dívám, vycházi pravá 3298Kč a levá 2915Kč.Zadní boky stojí jedna strana (skládá se ze dvou kusů)825+1259Kč.Katalog na partsdepot na transalpa 750 zde zatím není.Pokud budu vycházet z afriky crf 1000 -2019,tak levý kryt chladiče(nádrže) stojí ta levnější varianta13 737Kč.Kdyby ty plasty na transalpa 750 byly jen za poloviční ceny afriky 1000 ale to je jen moje spekulace, tak by vycházel 6500Kč?Díval jsem se i na staršího transalpa 700 z roku 2008 a boční kryt nádrže 12080Kč.Myslím si, že i ceny náhradních dílů můžou být jedno z kritérií,která může mít vliv při rozhodování jakou moto zvolit.

Naposledy editováno 07.01.2024 18:47:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 18:50 | Nahoru | #77
222222> jj, Honda má ceny doplňků a hlavně dílů úplně nesmyslný. Ale to mne třeba neodradí, zaplatím si pojištění a to stojí stejně na jakoukoli značku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 19:20 | Nahoru | #78
Palomoto> Pojištění na popraskaný plasty? To mě zajímá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 19:26 | Nahoru | #79

TomasNBK píše: Palomoto> Pojištění na popraskaný plasty? To mě zajímá


Co tě na tom zajímá? Zaplatíš si havarijn a kdyz něco rozbiješ, tak si zaplatíš nastavenou spoluúčast a necháš opravit. Spoluúčast je skoro vždy min. 5tis. Tak pak jestli plasty vyjdou na 15, nebo 45tis.Kc je ti jedno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 19:45 | Nahoru | #80
Palomoto> Ok, pochopil jsem +15-20k za hav. připojištění...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 20:56 | Nahoru | #81

TomasNBK píše: Palomoto> Ok, pochopil jsem +15-20k za hav. připojištění...


Záleží na ceně motorky, u Vstromu, nebo TA to bude do 10tis.vcetne povinného. Mne to za to stojí, uz mne to zachránilo 150tis.
U ojeté motorky kde se dá sehnat spousta jetych dílů bych neřešil, ale když si koupím novou, nebo zánovní motorku, tak je to dobrá investice

(reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

7.1.2024 v 21:36 | Nahoru | #82
Palomoto> Máš pravdu. Pokud koupíš "holou" motorku, tak se do toho vejdeš. Teď jsem koukal na nabídku pojištění (září 23) včetně havarijního a za motorku v ceně 250k, s ročním nájezdem do 10k km, po mně chtěli 10969 Kč. Direct.

Naposledy editováno 08.01.2024 09:34:41

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti

8.1.2024 v 09:25 | Nahoru | #83
Zajímalo by mne čistě technicky Jak probíhá hlášení škody. Ze zákonného pojištění jsem škodu už likvidoval tak vím jak to funguje. Ale z havariijka nikdy. Například když někdo pojede off a ve výjezdu motorku položí.Nebo klasicky spadne ze stojánku.Ulomený blinkr popraskaný plasty ulomené zrcátko a tak dále. Škoda cca 20 až 30 000. Přijdu na pojišťovnu s nafocenou škodou odečtou mi spoluúčast a po opravě v autorizovaném servise škodu na základě faktury proplatí servisu? Uvažuji o havarijním pojištění ,tak se prosim ptám jak to funguje. Já vím můžu se zeptat v pojišťovně ale tam toho vždycky napovídají ale když jde k placení tak se jí moc nechce platit. Zajímá mě spíš praxe.Dik za odpověď.

Naposledy editováno 08.01.2024 09:41:33

V-Strom 800DE delší zkušnosti

8.1.2024 v 09:38 | Nahoru | #84
To by mě zajímalo taky. Předpokládám, že pojišťovna bude hledat způsob jak se vyhnout plnění. Až tam zaklepu potřetí za léto si nedovedu představit tuplem

(reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

8.1.2024 v 09:41 | Nahoru | #85
222222> Ja bych se asi zeptal u svoji pojistovny a nechal si to dat radeji pisemne.

Kdyz jsem premyslel i o havarijnim pojisteni na moto, zrovna u CPP mi rikali, ze se to vztahuje jen na silnici. Zde v clanku (je teda z roku 2018) je ale uvedeno neco jineho :

https://www.idnes.cz...80607_112942_poj_kho

Naposledy editováno 08.01.2024 09:42:12

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti

8.1.2024 v 14:37 | Nahoru | #86
Tak jsem se dnes ptal v kooperative.Pani byla vstřícná a ochotná.Pry jde i sezóní havarijko.Od dubna do konce října.Cena se spoluučasti 5000 Kč cca 9000 tis+povinné ručení..Ptal jsem se jestli škoda musí být jen ze silničního provozu nebo i z polní cesty a prý to neřeší.Že by ty pojišťovny byly až tak hodný???

V-Strom 800DE delší zkušnosti

8.1.2024 v 17:23 | Nahoru | #87
Mimo komunikaci bych nevěřil že bez keců zaplati. Nadváhou stranu, likvidátor jezdi k tobě dom, pokud je nepojizdna, nebo doveze do servisu kde chce provést opravu. Jestli priznas že to bylo off a jak moc je to poznat, je na tobě

V-Strom 800DE delší zkušnosti

8.1.2024 v 18:36 | Nahoru | #88
Já off nejezdim.Jen silnici.

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti

9.1.2024 v 20:41 | Nahoru | #89

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti

9.1.2024 v 22:18 | Nahoru | #90
TransalpXL750> asi jak pro koho, ale všeobecně může být. Každopádně koukni na Big Rock moto na YT. On si ty motorky koupi a najede na nich dost km. Měl x videí na Tuaregu, na 890, 890R a teď koupil a už dost natestoval TA750. Podle vidii a překladače (neumím anglicky), tak je z TA dost nadšen a to i terénu a tvrdí, že pro klidne piloty bude i v terénu super dobrá a příjemná. Pro rychlé to není, ale bude měnit podvozek (což dělal i na 890, protože taky nebyl spokojen), tak se uvidí pak.
Co mne překvapuje, tak je úplně nadšen z průběhu výkonu, takže to chce dohledat, jestli Amici mají jiné zuby, nebo jinak, lépe naladěný motor. Maji 83PS místo 92 u nás. Takže neco jiank je a podle videí z USA to vypadá že jim to funguje lépe
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 116 23.4.2024 v 08:48 bazin.
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 2 25.3.2024 v 17:47 Pedl
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... TomasNBK 42 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 30 16.2.2024 v 10:28 NUTELIER
Suzuki v strom 800 DE [1, 2] Suzuki V-Strom 800DE 222222 49 19.1.2024 v 11:30 222222


TOPlist