kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
djanus píše: Želvák řešil lehce chycenou kliku na SF1098 a mechanik tady od nás (dělal i přímo v Ducati) mu doporučil pána který kliku malinko stáhnul + se nakombinovaly šály aby se to vykrylo. Jasně nebude to navždy nicméně životnost by tam měla nějaká rozumná být. Ale měl to chycené fakt malinko. Možná se s ním zkus spojit. Můžu poslat i telefon do sz.
jj, uvidím až to rozeberu na molekuly, pak se kdyžtak ozvu děkujuNaposledy editováno 31.05.2023 22:38:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: Želvák řešil lehce chycenou kliku na SF1098 a mechanik tady od nás (dělal i přímo v Ducati) mu doporučil pána který kliku malinko stáhnul + se nakombinovaly šály aby se to vykrylo. Jasně nebude to navždy nicméně životnost by tam měla nějaká rozumná být. Ale měl to chycené fakt malinko. Možná se s ním zkus spojit. Můžu poslat i telefon do sz.
Kamarád stejně nechal opravit motor v R1. A fungovala dobře, nicméně na okruh bych jí nebral
assassin píše: ...Ja jsem ale taky na motorce co znam nazpaměť strávil 3dny hledáním chyby, ze by odešla jednotka a jeste tak nejak “napul”? Jinak mi prijde, ze tomu chybi vykon, nad 200 uz se tomu moc nechce, ale ma to origo dlouhe prevody… a ze by tolik udělaly vyfuky a doladění směsi? No uvidime az to cele prehazim…
Ona ta R7 zase nepojede tak špatně
Bráchův Triumph ukáže 200 skoro hned. Akorát že 200 tachometrových je tam díky převodu do síly kolem 160-170 reálných. Nicméně kdo to neví, tomu podle toho čísla na budíku přijde, jak to letí...
Naposledy editováno 01.06.2023 06:29:17
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Kamarád stejně nechal opravit motor v R1. A fungovala dobře, nicméně na okruh bych jí nebral
jj, Čtyřválec v řadě má míň vibrací a ten tlak na kliku od pístů je rozloženej na 4 body u V2 jsou ojnice na společném čepu a tlaky jsou tom větší, proto to beru jako krajní řešení, broušením se to oslabí, ikdyž přidaj materiál tak sníží tuhost kliky a ta pak u V2 praskne na ojničním čepu... Záleží jak moc je to lízlý, no. Pokud to bude moc tak jedině novou/jetou kliku...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: FiZzeR> a budiky si odpojil, co se stane?
Ne, nenapadlo mě že by to umělo fungovat bez nich
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Ne, nenapadlo mě že by to umělo fungovat bez nich
Ja jsem lama a uz jsem to rikal, ale me stejne prijde ztoho videa, ze se klapky zavrou a nemelo bu to na ten volnobeh kde brat vzduch. Ja si proste myslim, ze Ti to nekde saje falesnej vzduch.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jeste me napadlo treba pak nechat posunout omezovac, treba o 500ot., aby to tolik uz netocilo...
Naposledy editováno 01.06.2023 08:29:17
dewwil píše: jj, Čtyřválec v řadě má míň vibrací a ten tlak na kliku od pístů je rozloženej na 4 body u V2 jsou ojnice na společném čepu a tlaky jsou tom větší, proto to beru jako krajní řešení, broušením se to oslabí, ikdyž přidaj materiál tak sníží tuhost kliky a ta pak u V2 praskne na ojničním čepu... Záleží jak moc je to lízlý, no. Pokud to bude moc tak jedině novou/jetou kliku...
ja bych zkusil repasi, prijde mi ze ty ktery nefungujou mely jednoduchej duvod a to ten ze byly spatne udelany
kaemna
repase kaemna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Zkus motoxn, jestli se dovolas
Fakt je, ze jedinej nasel problem na prevodovce, kdyz mi to teply ve vysokych nechtelo zaradit z 3 na 4. Musel to dlouho zkouset, nez tu zavadu nasimuloval..
Už myslím motorky na servis neberou. Jen ze známosti bych řekl a čekací doby znáš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: dewwil> nejsem žádnej odporník,ale přijde mi divný že ty kliky po obroušení praskaj. Kolik se toho z toho čepu obrousí? 5stovek?1 desetina? víc asi ne aby se neprobrousilo do měkkého. Nemyslím si ,že na čepu jako "kráva", ta max. desetina hraje na pevnosti takovou zásadní úlohu. Ostatně by se to dalo i spočítat o kolik se sníží pevnost -mez únosnosti.
přemýšlel jsem na tím samým...ale už se bojím to tu napsat. Za čůráka jsem tu často... tak si to užijt_freedom píše: DrDNA01> posloucháš Ortel jo? Píšu si
Nejak jsem tusil, ze to budes Ty, kdo to rozhrabne. Vidis tam nekde velky pismeno?..
Jinak teda radeji nez zkouset protahnout technickou auto z kategorie “klasik” - tj starou pastiku navic s charakterem - to uz je mozna lepsi poslouchat i ten Ortel..
Naposledy editováno 01.06.2023 08:45:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Tifone> taky me to prijde zajimave... Spis bych rekl, ze se to treba zase casem zadre, kdyby byl z fabriky nejaky spesl povrch...
Jeste me napadlo treba pak nechat posunout omezovac, treba o 500ot., aby to tolik uz netocilo...
pokud je to "jen " broušený tak nevidím problém. A pokud je tam nějaký povrch tak se taky dá nechat udělat. Osobně mám super zkušenost z těch našich malejch motorů z DLC povrchem. Pecka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pak taky ložisko nebude úplně sranda, protože přebrusový šály se neprodávaj (není to Š120, kde čep měl opravný rozměry).
E: průměr 41,90 je 99,5% průřezu čepu 42,00...
Naposledy editováno 01.06.2023 09:59:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Vždy bouchne jeden válec a urychlí pohyb ojnice směrem dolů (to dolů do uvozovek samozřejmě). Spíš jde asi o to, že u V2 je ten válec objemnější oproti 4V a proto větší tlak.
Naposledy editováno 01.06.2023 10:05:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Už myslím motorky na servis neberou. Jen ze známosti bych řekl a čekací doby znáš...
Tak proc me furt lakoval, ze si domluvime termin? To moc nechapu..
Myslel jsem to spíš v kontrastu s tou škodovkou, kde to snad bylo po 0,25 mm.
PetrL3 píše: Mně přijde divný, že by tam byly nějaký extra tlaky kvůli 2 ojnicim na 1 čepu.
Vždy bouchne jeden válec a urychlí pohyb ojnice směrem dolů (to dolů do uvozovek samozřejmě). Spíš jde asi o to, že u V2 je ten válec objemnější oproti 4V a proto větší tlak.
Ono "tlaky" nebude ten nejvhodnější termín. Spíš obecně síly. A možná spíš setrvačný síly mechanizmu než síla generovaná spalováním.
Ty dvě ojnice na jednom čepu jsou spíš o namáhání kliky ohybem, který bude oproti čtyřválcovýmu řadovýmu motoru úplně někde jinde (ať už z pohledu menší síly na kratším čepu nebo víckrát uložená klika...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: Mně přijde divný, že by tam byly nějaký extra tlaky kvůli 2 ojnicim na 1 čepu.
Vždy bouchne jeden válec a urychlí pohyb ojnice směrem dolů (to dolů do uvozovek samozřejmě). Spíš jde asi o to, že u V2 je ten válec objemnější oproti 4V a proto větší tlak.
tlaky co tam zpusobi shoreni smesi jsou podle me "zanedbatelne" proti tomu co tam zpusobi setrvacnost pistu - v uvrati ten pist musis zastavit a rozbehnout - coz je duvod proc stejne "velkej" dvouvalec neroztocis na stejne otacky jako 4valec ...
honza me predbehl
Naposledy editováno 01.06.2023 10:19:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: honzabiker> na můj motor jsou minimálně tři tolerance ložisek...samozřejmě ne v rozmezí milimetrů...jinak můj motor má vůle na klice v šale v desetinách mm.
Letmo jsem nahlídnul do manuálu k devítkám ( neočekávám, že S4Rs to má zásadně jinak) a našel jsem je dva typy ojničních ložisek. Červený a modrý s tím, že je můžeš kombinovat tak, aby výsledná vůle byla 0,025-0,055 mm ( standardní 999. eSko má vůle větší)...
Ještě se na to koukni...