globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.6.2023 v 07:06 | Nahoru | #1

JollyJoker píše: Kamarád stejně nechal opravit motor v R1. A fungovala dobře, nicméně na okruh bych jí nebral

jj, Čtyřválec v řadě má míň vibrací a ten tlak na kliku od pístů je rozloženej na 4 body u V2 jsou ojnice na společném čepu a tlaky jsou tom větší, proto to beru jako krajní řešení, broušením se to oslabí, ikdyž přidaj materiál tak sníží tuhost kliky a ta pak u V2 praskne na ojničním čepu... Záleží jak moc je to lízlý, no. Pokud to bude moc tak jedině novou/jetou kliku...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.6.2023 v 07:28 | Nahoru | #2
dewwil> Je zajímavé, že ta motorka do jisté doby šlapala jak hodinky, jenže kamarád jezdí asi podobně jak ty,tak se mu to stalo někde daleko za 200km/h.
Koupit tu motorku nějaký "turista" vůbec by se to nestalo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.6.2023 v 08:00 | Nahoru | #3
dewwil> nejsem žádnej odporník,ale přijde mi divný že ty kliky po obroušení praskaj. Kolik se toho z toho čepu obrousí? 5stovek?1 desetina? víc asi ne aby se neprobrousilo do měkkého. Nemyslím si ,že na čepu jako "kráva", ta max. desetina hraje na pevnosti takovou zásadní úlohu. Ostatně by se to dalo i spočítat o kolik se sníží pevnost -mez únosnosti.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.6.2023 v 08:29 | Nahoru | #4

dewwil píše: jj, Čtyřválec v řadě má míň vibrací a ten tlak na kliku od pístů je rozloženej na 4 body u V2 jsou ojnice na společném čepu a tlaky jsou tom větší, proto to beru jako krajní řešení, broušením se to oslabí, ikdyž přidaj materiál tak sníží tuhost kliky a ta pak u V2 praskne na ojničním čepu... Záleží jak moc je to lízlý, no. Pokud to bude moc tak jedině novou/jetou kliku...



ja bych zkusil repasi, prijde mi ze ty ktery nefungujou mely jednoduchej duvod a to ten ze byly spatne udelany

kaemna

repase kaemna
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist