kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Kamarád stejně nechal opravit motor v R1. A fungovala dobře, nicméně na okruh bych jí nebral
jj, Čtyřválec v řadě má míň vibrací a ten tlak na kliku od pístů je rozloženej na 4 body u V2 jsou ojnice na společném čepu a tlaky jsou tom větší, proto to beru jako krajní řešení, broušením se to oslabí, ikdyž přidaj materiál tak sníží tuhost kliky a ta pak u V2 praskne na ojničním čepu... Záleží jak moc je to lízlý, no. Pokud to bude moc tak jedině novou/jetou kliku...2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: jj, Čtyřválec v řadě má míň vibrací a ten tlak na kliku od pístů je rozloženej na 4 body u V2 jsou ojnice na společném čepu a tlaky jsou tom větší, proto to beru jako krajní řešení, broušením se to oslabí, ikdyž přidaj materiál tak sníží tuhost kliky a ta pak u V2 praskne na ojničním čepu... Záleží jak moc je to lízlý, no. Pokud to bude moc tak jedině novou/jetou kliku...
ja bych zkusil repasi, prijde mi ze ty ktery nefungujou mely jednoduchej duvod a to ten ze byly spatne udelany
kaemna
repase kaemna