bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.6.2023 v 08:55 | Nahoru | #1

oioi01 píše: Tifone> taky me to prijde zajimave... Spis bych rekl, ze se to treba zase casem zadre, kdyby byl z fabriky nejaky spesl povrch...
Jeste me napadlo treba pak nechat posunout omezovac, treba o 500ot., aby to tolik uz netocilo...



pokud je to "jen " broušený tak nevidím problém. A pokud je tam nějaký povrch tak se taky dá nechat udělat. Osobně mám super zkušenost z těch našich malejch motorů z DLC povrchem. Pecka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.6.2023 v 09:24 | Nahoru | #2
Tifone> taky si myslim, ze by nemel byt problem kdyz se to udela dobre. V “závodním” svete se bezne ojnicni navaruji a prebrusuji tak, ze osa výsledného cepu je jinde bez byla puvodne - vetsi zdvih (stroker). Jen je potreba to cely udelat spravne i s celkovou tepelnou úpravou a je to docela draha legrace…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist