kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Vždy bouchne jeden válec a urychlí pohyb ojnice směrem dolů (to dolů do uvozovek samozřejmě). Spíš jde asi o to, že u V2 je ten válec objemnější oproti 4V a proto větší tlak.
Naposledy editováno 01.06.2023 10:05:50
PetrL3 píše: Mně přijde divný, že by tam byly nějaký extra tlaky kvůli 2 ojnicim na 1 čepu.
Vždy bouchne jeden válec a urychlí pohyb ojnice směrem dolů (to dolů do uvozovek samozřejmě). Spíš jde asi o to, že u V2 je ten válec objemnější oproti 4V a proto větší tlak.
Ono "tlaky" nebude ten nejvhodnější termín. Spíš obecně síly. A možná spíš setrvačný síly mechanizmu než síla generovaná spalováním.
Ty dvě ojnice na jednom čepu jsou spíš o namáhání kliky ohybem, který bude oproti čtyřválcovýmu řadovýmu motoru úplně někde jinde (ať už z pohledu menší síly na kratším čepu nebo víckrát uložená klika...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: Mně přijde divný, že by tam byly nějaký extra tlaky kvůli 2 ojnicim na 1 čepu.
Vždy bouchne jeden válec a urychlí pohyb ojnice směrem dolů (to dolů do uvozovek samozřejmě). Spíš jde asi o to, že u V2 je ten válec objemnější oproti 4V a proto větší tlak.
tlaky co tam zpusobi shoreni smesi jsou podle me "zanedbatelne" proti tomu co tam zpusobi setrvacnost pistu - v uvrati ten pist musis zastavit a rozbehnout - coz je duvod proc stejne "velkej" dvouvalec neroztocis na stejne otacky jako 4valec ...
honza me predbehl
Naposledy editováno 01.06.2023 10:19:32