globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.6.2023 v 10:04 | Nahoru | #1
Mně přijde divný, že by tam byly nějaký extra tlaky kvůli 2 ojnicim na 1 čepu.
Vždy bouchne jeden válec a urychlí pohyb ojnice směrem dolů (to dolů do uvozovek samozřejmě). Spíš jde asi o to, že u V2 je ten válec objemnější oproti 4V a proto větší tlak.

Naposledy editováno 01.06.2023 10:05:50

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.6.2023 v 10:17 | Nahoru | #2

PetrL3 píše: Mně přijde divný, že by tam byly nějaký extra tlaky kvůli 2 ojnicim na 1 čepu.
Vždy bouchne jeden válec a urychlí pohyb ojnice směrem dolů (to dolů do uvozovek samozřejmě). Spíš jde asi o to, že u V2 je ten válec objemnější oproti 4V a proto větší tlak.


Ono "tlaky" nebude ten nejvhodnější termín. Spíš obecně síly. A možná spíš setrvačný síly mechanizmu než síla generovaná spalováním.
Ty dvě ojnice na jednom čepu jsou spíš o namáhání kliky ohybem, který bude oproti čtyřválcovýmu řadovýmu motoru úplně někde jinde (ať už z pohledu menší síly na kratším čepu nebo víckrát uložená klika...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.6.2023 v 10:18 | Nahoru | #3

PetrL3 píše: Mně přijde divný, že by tam byly nějaký extra tlaky kvůli 2 ojnicim na 1 čepu.
Vždy bouchne jeden válec a urychlí pohyb ojnice směrem dolů (to dolů do uvozovek samozřejmě). Spíš jde asi o to, že u V2 je ten válec objemnější oproti 4V a proto větší tlak.



tlaky co tam zpusobi shoreni smesi jsou podle me "zanedbatelne" proti tomu co tam zpusobi setrvacnost pistu - v uvrati ten pist musis zastavit a rozbehnout - coz je duvod proc stejne "velkej" dvouvalec neroztocis na stejne otacky jako 4valec ...

honza me predbehl

Naposledy editováno 01.06.2023 10:19:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist