kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: Želvák řešil lehce chycenou kliku na SF1098 a mechanik tady od nás (dělal i přímo v Ducati) mu doporučil pána který kliku malinko stáhnul + se nakombinovaly šály aby se to vykrylo. Jasně nebude to navždy nicméně životnost by tam měla nějaká rozumná být. Ale měl to chycené fakt malinko. Možná se s ním zkus spojit. Můžu poslat i telefon do sz.
Kamarád stejně nechal opravit motor v R1. A fungovala dobře, nicméně na okruh bych jí nebral
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Kamarád stejně nechal opravit motor v R1. A fungovala dobře, nicméně na okruh bych jí nebral
jj, Čtyřválec v řadě má míň vibrací a ten tlak na kliku od pístů je rozloženej na 4 body u V2 jsou ojnice na společném čepu a tlaky jsou tom větší, proto to beru jako krajní řešení, broušením se to oslabí, ikdyž přidaj materiál tak sníží tuhost kliky a ta pak u V2 praskne na ojničním čepu... Záleží jak moc je to lízlý, no. Pokud to bude moc tak jedině novou/jetou kliku...