globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.6.2023 v 09:38 | Nahoru | #1
Ta změna průřezu čepu po obroušení nebude, podle mě, ten hlavní problém. Zásadní bude obroušení tvrdýho povrchu čepu. Pokud je povrchově kalenej, a bude minimální odběr materiálu, tak by to nemusel bejt až takovej průšvih. Horší to bude v případě, že na povrchu bude nějakej PVD povlak.( to je to, co píše Tifáč). Ani bych se nedivil, kdyby tam něco takovýho bylo. Přeci jenom ty "síly" v tom dvouválu budou větší.
Pak taky ložisko nebude úplně sranda, protože přebrusový šály se neprodávaj (není to Š120, kde čep měl opravný rozměry).
E: průměr 41,90 je 99,5% průřezu čepu 42,00...

Naposledy editováno 01.06.2023 09:59:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.6.2023 v 10:00 | Nahoru | #2
honzabiker> na můj motor jsou minimálně tři tolerance ložisek...samozřejmě ne v rozmezí milimetrů...jinak můj motor má vůle na klice v šale v desetinách mm.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist