Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Popisuju starší fotky a potřebuju identifikovat jezdce. Foto je z Radvanic 2010, sloučený závod klasiků 350+500+750. Startovní číslo je asi 1, na kapotáži jde přečíst jméno "Václav Slanec", na zádech kombinézy HAT...". Ve startovní listině programu dotyčný není uveden. Pozná ho někdo?
![](http://www.commando1987.com/galerie/2010-07-04/2010-07-04-115.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
a É-mobilní / GrínDýl "politice" EU (takže cenzura !) :
Tovární Suzuki představila tým MotoGP s Mirem a Rinsem
Text: Petr Czyž | Foto: Suzuki Racing | Zveřejněno: Včera | Zobrazeno: 2 909x
Vložení komentáře
Nemůžete přispívat do diskuze.Ban z důvodu Elektro spam do 2022-02-15 08:05:38 .
Máte k zákazu nějaký dotaz? Napište moderátorovi.
Více na: https://www.motorka...46928.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
TAKŽE ASPOŇ TADY mám dotaz stran ÚČELU úpravy obou rukavic jezdce MotoGP AlexeRinse (Joan Mir má normální-pětiprsté) :
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/05/589833_8a188ffbb063f79a9a5522002eadf388.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/05/589834_fdabb2666c2c4e2abd1f7aa68e3afa3f.jpg)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Jinak fandím Tobě, že jsi dobře *pochodil* s koupí Inazumy - kamarád se zdráhal koupit ojetinu a teď už *pěje* jenom chválu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Ta totiž, podle mého bude jednou sloužit ještě i Tvému *juniorovi*
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Ivan Benda(Brno).
IvanDvoutakťák píše: Jinak fandím Tobě, že jsi dobře *pochodil* s koupí Inazumy - kamarád se zdráhal koupit ojetinu a teď už *pěje* jenom chválu
Ta totiž, podle mého bude jednou sloužit ještě i Tvému *juniorovi*
Asi nebude, vloni jsem ji prodal. Vyměnil jsem spolehlivý japonský čtyřválec za německou citlivku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Vodní buvol: Suzuki GT750
*******************************
https://www.motorkar...uki-gt750-46861.html
==========================================================
https://www.motorcyc...uzuki_gt750%2071.htm
https://www.motorcyc...uzuki_gt750%2072.htm
https://www.motorcyc...uzuki_gt750%2073.htm
https://www.motorcyc...uzuki_gt750%2075.htm
https://www.motorcyc...t750%20Patroller.htm
https://www.motorcyc...suzuki_gt750_76.html
https://www.motorcyc...uzuki_gt750%2077.htm
==========================================================
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=48096
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=42378
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=130309
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=106107
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=126252
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=59237
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=108742
https://www.motorkar...i/suzuki-gt-750.html
Jezdil jsem ji 1984 - 2011 ...
Když odjížděla nebylo mně vůbec lehko a uklidňoval mně fakt, že její novej *páník* je profesí letecký mechanik
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/05/589907_f830f1088f8b94e8d3767538fa936990.jpg)
Naposledy editováno 15.02.2022 09:50:09
ojetiny, která v tom roce 1984 přijela (aby už neodjela
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
a její *změna* v *café racera* trvala dýl jak 8 let a nezbláznil jsem se z toho jedině proto, že TENKRÁT se pořád
nemohl *najít* kupec
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/8.gif)
a tak jsem naštěstí měl na čem jezdit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Vlastně na všech mých motocyklech (od r.1964) jsem měl obdobně radikální clip-ons , ale s GT750( i po odlehčovací
*kůře* na 220kg s plnou) to bylo docela napínavé soužití, ale pouze manipulace při parkování a otáčení na omezeném
prostoru, či úzké silnici. Jinak to byla *kočička*, ochotná do střídaček, nejspíš to bylo těma *galuskama* 100/90-18
a 120/90-18, ale stabilní i v protahovácích
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
S odkazem na cca dvouletý "nezájem" o bábu T350 musím zmínit, že jsem obdobu zažil i s GT750 po tři(!) roky(!!)
(2008 - 2011) , kdy jsem splácel "spotřebitelský"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Jsme holt I V TOMTO , bajkerském, SMĚRU "podivná" země
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
Naposledy editováno 13.02.2022 21:51:47
(kvůli cenzurnímu zákazu, prý z důvodu nemístných "spamů" na téma É-mobilita motocyklů) ,
MUSÍM se aspoň zde vyjádřit ke tragédii Jakuba Gureckého :
NENÍ PRO RODIČE NIC HROZNĚJŠÍHO , NEŽ ZTRÁTA DÍTĚTE
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
hvězdy evropských okruhů, včetně těch GP 60. a 70. let ,
ostravského *švéda* Bo Granatha ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
a taky Per Calssonovi za naprosto unikátní fotky z té doby .
Jó to byly časy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
a ve fabrikách jim bylo dopřáváno sluchu i s jejich novátorskými návrhy ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
jak píší autoři Cathcart a Rameš o motoru 2V - 2T
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
v jejich článku
https://www.motorkar...husqvarna-46957.html
Zde autoři také zmiňují prototyp stroje s rámem Norton Manx
a já nezapomenu ten hluboký hlas původních výfuků Husky 2x250
s koncovkami velkého průměru, dokud nebyly použity ty t.zv. tlumivky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/bigkiss.png)
Zaujala mně myšlenka švédských srdcařů v Husqvarně, použít
osvědčený závodní rám Norton Manx, poněvadž jsem se o víc než
deset let později , aniž bych znal sportovní historii továrny Husqvarna,
pokoušel *stavět* moji produkční okruhovku na obdobném základu ,
byť jen sériovém rámu strojů Norton ES2, prodávaných (i V ČSSR)
na začátku 60.let minulého století ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
ale svou legendární tuhostí se přímo nabízel .
K realizaci však nedošlo, když přátelé z britského Suzuki Owners Clubu,
jehož jsem byl čestným členem od r.1974, pro náš společný projekt
***První Suzuki na okruzích ČSSR*** pořídili nejen motor 350ccm
(což tehdy byla nejvyšší kubatura na čs. okruzích) ,
ale vzhledem k vysoké váze rámu Norton, *exportovali* kompletní ojetinu
sériové Suzuki T350 r.v. 1972, se 24 tisíci mil (cca 36 tis.km !)na tachometru.
Takže repasované přední vidlice Norton ES2, řidítka Tommaselli, kola na ráfcích
Borrani vpředu s brzdou Fontana 4LS-250 a tlumiče Girling Gas, to vše *poladilo*
originální, lehčí a nižší rám Suzuki ...
Díky doslova 100%ní bezporuchovosti T350 jsem pak od r.1976 prožil moje
nejšťastnější bajkerská léta, v sezónách 1977-80 (nejen)na okruzích
a poté až do roku 2006
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/8.gif)
https://www.motorkar...uki/suzuki-t350.html
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/06/590370_3c48f3f4e8bbe1e7ecff1b1de21d2fc6.jpg)
Naposledy editováno 13.02.2022 16:17:43
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
===========================================
Je to pár momentek z pravidelných(!) pondělních setkání brněnských(!!) příznivců *radikálních* řidítek,
organizovaných počínaje rokem 1971 členy MotoKlubuBrno na vnitřním okraji Farinovy zatáčky
okruhu GP .
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/06/590387_0c207f797d2df66440417212767648fb.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/06/590388_02582526f9eef00f3df70ba989b8567a.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/06/590389_4cc7988623740d9688bef73bc5daedfd.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/06/590390_3397d49a92992a5f2077fb9686a5ec69.jpg)
Největší klubová *pecka* bylo endurko Bultaco 360(ccm) s ULTRAradikálními řidítky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/06/590391_0f43f81e4ad41ef399dabc4d146c656f.jpg)
Naposledy editováno 12.02.2022 19:58:33
v bezprostřední blízkosti trati čs. GP
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Ale *dokázal* být i platným mechanikem mojí Suzuki T350 na Bezručově okruhu 1979 v Opavě ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/06/590457_a4c9f9f17c447698f69deee808b6dedd.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/06/590458_ce22b3fac71ae52dc0df2d677e813bdf.jpg)
*I nějak takto* putovali jezdci III. a II. VT (licence výkonnost. třídy) po okruzích
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/06/590459_20d0f079e1f74768b64933b754e2f6a4.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/06/590460_2980f407cba713d80231f08a7ce848c7.jpg)
A toto je VT I. - mistrovství republiky začátku 70. let , okruh u Vel. Meziříčí - Cena Českomoravské vysočiny
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/06/590461_bd5339c6111d95f1852e576ca0bc81a5.jpg)
Naposledy editováno 13.02.2022 13:15:19
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
U Králů v Hrabové jsme jednou i přespali
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
(na bajku) nacouvala z boční cesty na silnici "barikáda" ve formě nákladního vleku za autem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
Abychom "neurazili"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
No a když už jsme v tom *rodinkaření*
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
a přátel, především v těch nižších Přeborech jezdců II. a III. VT), tak teda nesmím zapomenout ani na mého
tatínka, *majordóma
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Naposledy editováno 14.02.2022 09:39:58
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
IvanDvoutakťák: Ta fotka motorky v kabině Wrtburgu 311 - jestli to správně poznávám - je naprosto úžasná
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
pedagožky jazyka českého
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
přímo trpím, co s naší mateřštinou dokáže *dělat* těch českých horních deset tisíc ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/8.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
No ale přece nebudeš, Virago, *veteránovi motocyklových věd*
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
opravovat i ten překlep *Závidní Jawa ...*
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
((( Já jsem *slabší* co do čárek v souvětích - asi jsem tenkrát *chyběl* ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Nevím jak Wartky 353, ale ty starý typy si *nechaly líbit* snad cokoliv
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Třeba *nějaký* těsnění dveří nemělo až takovej význam
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Jeden 2T "zběsilec" jezdil dokonce na směs s olejem z fritézy - nevím, kolik
si ho svíčky nechaly *líbit*, ovšem jel jsem za ním jen asi jednu minutu
a musel jsem ho předjet, abych přiotráven neskončil ve škarpě a pak na JIPce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Naposledy editováno 14.02.2022 20:11:56
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Přefiltrovaný fritovací olej býval oblíbeným palivem starých atmosférických dieselů
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)