globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:10 | Nahoru | #137281
Serte zase na auta

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:14 | Nahoru | #137282

assassin píše: marna> Tak to je jasny, 120i je esence toho co znacku bmw proslavilo a kvuli cemu si ji petrolheadi kupuji

U tech starsich se zamerne vyhybaji sestivalcum a u tech novych zase tem co maji M v nazvu



...nic nepíšu...jdu si vařit kafe

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:20 | Nahoru | #137283

zmulin píše: assassin> No...náhled na značku se tvoří podle většiny prodanejch motorizaci a ne podle těch par vrcholnejch kousků.U Bmw je to hlavně 2.0Td a za nim 1.6 benzin v ruznejch oznacenich a verzích.V poslední době sem od Bmw mrknul jen na 218 a 220 ku jakoze je to zajímavý rodinný auto.Kamos to má v ty větší verzi,ale s nějakým bidnym trivalcem.Ten to auto docela sráží.



ono to možná má logiku... ale!

... celej automotive, tak jak jsme ho znali je stejně někde jinde. Do konce milénia si většina automobilek držela nějakej standard, pod kterej nechtěla jít. S příchodem Koreje a nutností vyrábět levný dostupný auto pro "masy" prostě museli všichni jít dolů s kvalitou, materiálama i testovacíma procesama.
Takže i tyhle značky vyrábějí "krabičky na kolech " ...leč PR nemůže připustit, že je to marketingově konkurence A20 -30tce od hnůjdaje.... To že je toho nejvíc, podle mě taky neznamená, že je to znakem schopností tý automobilky... ale nechci se přít, tady není na smysluplný debaty už dlouho podnebí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:22 | Nahoru | #137284
t_freedom> Psals, že jdeš vařit kafe, ne?
e: A hlavně, nenech prchlivost cloumat svým majestátem

Naposledy editováno 10.12.2021 10:24:24

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:26 | Nahoru | #137285
cibus> No jen by se ucpal a už by nevetral Mi se to taky nezdá a když maj podle myho veškerou ostatní ochranu vyresenou pekne,tak by to byla taková trochu blbost

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:28 | Nahoru | #137286
honzabiker> máš pravdu... jdu vařit... ale žádný fotky konvice...už jsem poučenej...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:31 | Nahoru | #137287
t_freedom> Já to nemyslel ve srovnání s ostatnima.Jen v rámci produkce jedný značky a poměru v prodejích.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:37 | Nahoru | #137288
assassin> Na hajzlu sem se dočetl,ze jestli to nejlepší od Bmw,tak jedině motor M52 TU,nebo M54.U staršího se muselo přepracovat chlazení a novější N52 (Valvetronic) + N53 ( primovstrik) asi zlobily ty jejich novinky.
Normálně přijde třeba do Áček a myslim,ze to tam takhle v pohodě vysvetlujou všem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:37 | Nahoru | #137289
zmulin> No nevim, on si kazdej dela náhled na značku po svem. Dřívější fanoušci uz by si ted u bmw asi moc nevybrali. Ja taky ne.

Pokud se tu bawime o 10+ let ojetinach tak jo, ale jednička se čtyřválcem by to nebyla.

A i u te dokaze dost ovlivnit (co se tyka vlastnosti i spolehlivosti) nakup tuningoveho kusu - extrémně velka kola atd.

Naposledy editováno 10.12.2021 10:43:05

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:42 | Nahoru | #137290
zmulin> No, takze e46 ….
Ja mam m52 bez Technical Update, to mela az 46ka, m54 je treba slavnej trilitr, co trpěl na ovalitu válců a zral olej. On kazdej ten motor mel svoje problemy.
Bmw nikdy nebylo o spolehlivosti, jen to na svoji dobu bylo docela dobry svezeni - a majitel za to platil vyššími provozními náklady a tim, ze se na tom porad musi neco delat (treba podvozek da par desítek tisíc)

Mezi slepymi jednooky králem, ono proste moc aut se zadnim náhonem a jakz takz sportovním chováním v kategorii beznych aut (cenou hlavne) nikdy moc nebylo…

Naposledy editováno 10.12.2021 10:44:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:43 | Nahoru | #137291

assassin píše: marna> Tak to je jasny, 120i je esence toho co znacku bmw proslavilo a kvuli cemu si ji petrolheadi kupuji
U tech starsich se zamerne vyhybaji sestivalcum a u tech novych zase tem co maji M v nazvu


Neviem presne ktorý ročník modelu 120i sa myslí – takého nadšenca značky môže potešiť vyváženosťou, klasickou koncepciou (ak je to ešte ročník so zadným pohonom), 2l štvorvalec je celkom schopný motor (dokonca model 118i mával ak sa nemýlim dvojliter), manuálna prevodovka.

No ak si myslíš, že stredne veľké a veľké limuzíny, rad 3 alebo športové kupé z Mníchova sú bezproblémové autá, tak to si sa poriadne sekol. Ak nie je M v názve len kvôli vzhľadu tak majitelia mnohých z nich majú na čele takú hlbokú vrásku – nie od volantu po náraze, ale zo servisu.

t_freedom píše: (...) ...leč PR nemůže připustit, že je to marketingově konkurence A20 -30tce od hnůjdaje.... (...)


Cítim dešpekt k zn. Hyundai? Kórejské automobilky urobili za posledných 15 rokov asi najväčší pokrok v kvalite i dizajne zo všetkých. Ak máš možnosť jazdiť niečím z ich produkcie od r. +/- 2016 tak nemôžeš povedať krivé slovo na ich účet, aspoň moja skúsenosť je taká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:46 | Nahoru | #137292
assassin> Tak jasný.Ja to měl dřív jako dvojku hned po svy srdcovce a dneska bych u nich vybíral spis už jen auto pro rodinu ,nebo elektrickej supersport

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:49 | Nahoru | #137293
marna> 2litr s cca 90kW? Vzdyt to je snad nejvetsi srac co byl to i o 15let starší nenavidenej kompakt na kterého jednička navazovala mel jako 318i pres 100kW z 1.8 a o desítky, mozna stovky kg mensi hmotnost…

Jak pisu vyse, bawa nikdy neplatila za extra spolehlivá auta, sve fanoušky mely kvuli něčemu jinému.

Jinak si rad o bawech pokecam se znalcem - ktery bawo ma M v názvu jen kvuli vzhledu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:50 | Nahoru | #137294
zmulin> Je to dneska vsechno stejný. Lisi se jen opravdu draha auta a na to beznej clovek nedosáhne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 10:58 | Nahoru | #137295
assassin> Dá sa objednať vzhľadový M balík aj pre bežné modely, to som chcel odlíšiť... asi si aj pochopil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 11:00 | Nahoru | #137296
marna> No to sice da, ale to se dalo vzdy (mtechnic plasty byly uz v 80kach) - jen se to zatim nikde neprojevilo v označeni auta. Proto jsem v pripade petrolheadu psal o autech s M v označeni…

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 11:07 | Nahoru | #137297

assassin píše: zmulin> Je to dneska vsechno stejný. Lisi se jen opravdu draha auta a na to beznej clovek nedosáhne.



sem teď někde viděl nový elektroauto od kii, tak sem koukal co je zač, a přijde mi to trochu lepší než je průměr

Kia EV6 Levná teda taky úplně není, ale při dnešních cenách ...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 11:18 | Nahoru | #137298

assassin píše: marna> 2litr s cca 90kW? Vzdyt to je snad nejvetsi srac co byl to i o 15let starší nenavidenej kompakt na kterého jednička navazovala mel jako 318i pres 100kW z 1.8 a o desítky, mozna stovky kg mensi hmotnost…



No veď potom model 120i práve plní ideálne rolu reprezentanta, na základe ktorého si možno urobiť objektívny obraz o danom výrobcovi

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 11:21 | Nahoru | #137299
marna> Na 120i a podobný bych si asi připadal jako pitomec připlatit za Mpaket

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 11:25 | Nahoru | #137300
marna> Proc ne me uz je celkem jedno, co si kdo mysli o tom kterem vyrobci… ja uz jsem to vzdal, delal jsem v automotive vyvoji (jestli to tak muzu napsat) pres 10let a uz nemuzu, jsem totalne vyhorelej a je to rok od roku horsi, takze ja letos koncim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 11:34 | Nahoru | #137301

assassin píše: marna> (...) Proto jsem v pripade petrolheadu psal o autech s M v označeni…



Striktne vzaté, modely s M v názve nie sú produktami BMW AG ale tuším Motorsport AG, čiže je mimo posudzovať automobilku BMW na základe tejto podskupiny áut. Potom by si posudzoval toho dvorného úpravcu, čiže inú firmu Ak by aj boli Mkové modely produkciou priamo BMW, tak znova to je mimo, pretože tvoria zlomok produkcie.

To je asi ako si utvoriť obraz o mercedesoch na základe AMG.

Hlavne že si odklonil pozornosť od jádra pudla k malichernosti či sa M premieta do označenia auta alebo nie... záleží čo za "označenie" považuješ, lebo s tým M balíkom asi dostaneš aj emblém M / sport alebo také niečo na blatník alebo kufor ale o to tu jednak nešlo a druhak ma to netrápi lebo ja to na aute nemám. V konfigurátore BMW sa takáto opcia možno dokonca objaví v označení daného auta (irelevantné), každopádne vo VIN sa to objaví a práve to VIN ako označenie chápať môžeme tiež

Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 12:02 | Nahoru | #137302
No...tak jsme se z Dubnice konečně dozvěděli jak chápat značení aut...a mohli se vrátit k motorkám, chlastu, nebo dešťovce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 12:02 | Nahoru | #137303
marna> ... z mý strany je to asi spíš dojmologie... ale posledních 20let jsem jezdil (pokud né služebákem) vlastníma autama, který jsem kupoval cca. v 10. roku a 2-4roky u mě pobyly. Na tachu měly tak 180 - 280tkm - Mondeo MKII 1,8 zetec, Passat B4 pak byla prodleva s firemní novou ochcávkou a pak dvě V70ky 2,4.
Všechno relativně dost jetý a do ničeho jsem zásadně nezahučel, volva nesmírný držáky. U jedný V70 jsem v 200tkm dělal tlumiče a některý části podvozku, u druhý spojku. Jinak to jezdilo jen na naftu. Ani Passat ani Mondeo s 200tkm na hrbu (a otázkou je reál) nepotřebovalo zásadní investice.

Kolem 2010 jsem jezdil s pažoutem 307 se 110tkm na hrbu a tak vykvrdlanej podvozek a tlumiče v piči, jsem nikdy v životě necejtil - po 110tkm!!
Podobně jsem se vezl v nejký tý I 20 se 120tkm... mlátilo tam kde co a dotyčný mi říkal ..." nojo no, nový auto už to není " ...

Budeš-li mě přesvědčovat, že to na těch starejch křápech dávno někdo měnil, jezdím teď XC70kou s 203tkm ( koupená po 1,5roce se 65tkm) a na podvozku neslyšíš nic, přiznám že tlumiče začínají být cítit. Po 200tkm odešly přední ložiska, ve 160tkm zadní kotouče, v 180 se měnily chladiče. Za 200tkm cca. 30tCZK v opravách.

Myslím že doba šla jinam - korejci si uvědomili, že malý auta najedou 100-150tkm za celou životnost (ne za 6 let co moje Volho) a tomu je přizpůsoben i životní cyklus.

Tudíž...obloukem...kdybych neměl služebák... velmi bych se rozmýšlel, co cca. 10 letého kolem 200tkm bych si dnes kupoval. Ta doba je pryč.
To jen k tý obecný kvalitě (máme známý ve vývoji Škody a v mnoha věcech to potvrzují, cykly na co se navrhuje a testuje šly o 1/3 dolů - to je důsledek Korejské a dnes už i Čínské konkurence - prostě by to neustáli)

Naposledy editováno 10.12.2021 13:09:11

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 12:08 | Nahoru | #137304
t_freedom> No...v koncernu museli dat asi Azizovi strašlivý dostupný podle jejich aktuální cenotvorby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 12:14 | Nahoru | #137305

zmulin píše: t_freedom> No...v koncernu museli dat asi Azizovi strašlivý dostupný podle jejich aktuální cenotvorby



Dostupný znamená jako že mu dali šílenej ranec aby pro ně zase dělal ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 12:23 | Nahoru | #137306

Frennky píše: Dostupný znamená jako že mu dali šílenej ranec aby pro ně zase dělal ?



Ajo,buď T9,nebo jsem disgrafik Odstupný přeci

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 12:24 | Nahoru | #137307
Zas tak divoké to asi nebude. Teď jsem v situaci, kdy auta nemůžu řešit, ale v merku mám jednou 340i, nejlépe 2020. Doufám to koupím tak 2-3 roky staré. Teď jsem tam jezdím 340i 2016 a nemůžu říct kriveho slova. Pecka motor, převodovka. Nic se nesere, pravda zatím to má 100tis. Neskutečne auto. Měl jsem 320d e90 - tu jsem vzal se 150tis a nic zásadního jsem za 30tis neřešil, vím, že ta kára jezdí dal. Vyměnil jsem to za 330d e91. To jsem koupil s 260tis na hrbu a taky nic extra. Ramena, podvozek a 2hmota, ale tak to je spotřebak. A hned jsem to chipnul na 300k. Zadohrab a manuál, rád na to vzpomínám. Prodal jsem to s 330tis a jezdí dal pořád. Teď jezdím caddy, to je pracant. Semtam projedu něco novějšího, ale nic žádná sláva. Ségra točí nová auta, amg s 900konma, shelby, výkonné bawory. Všechno jezdí. Pravda, že jdou před 100tis všechny pryč

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 12:28 | Nahoru | #137308

zmulin píše: Ajo,buď T9,nebo jsem disgrafik Odstupný přeci



To jsem pochopil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 13:15 | Nahoru | #137309
marna> Hele evidentne se neorientujes ani v modelech ani v oznaceni ani v tom co se kde vyrabi (napriklad uz bezne existuje baby-M rada kde jsou treba i diesely ala m550d nebo luxusni auta ala m760i - tomu rikam mit M v oznaceni, nalepce M na volantu, blatniku nebo radicce opravdu nerikam mit M v oznaceni) takze me fakt nebavi se s tebou dohadovat. Navic jsem v tom prispevku neomezil baworaky jen na tyhle, psal jsem starsi auta se sestivalcem, novejsi s M v nazvu…

Ja porad trvam na tom, ze jednicka se zdechlym motorem neni auto ktere by si kupovali fanousci bmw a tudiz, ze si clovek z jeho vlastnictvi tezko udela spravnej obrazek o tom proc si tuhle znacku oblibili nadsenci do aut.

Vic k tematu nemam.

Naposledy editováno 10.12.2021 13:28:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 13:16 | Nahoru | #137310

zmulin píše: t_freedom> No...v koncernu museli dat asi Azizovi strašlivý dostupný podle jejich aktuální cenotvorby



hele, nejsem marketingovej guru jen přemýšlím. Škoda udělala díru do světa Ochcávkou I. myslím.... cena vs užitek, později se to začalo dost přibližovat všemu okolo. Ještě asi Superby byly v tomhle ohledu dobrý.
Buď vrchnolnej superb v plný za cenu základu Passata 0,9, nebo si musel jít do Passata ve výbavě za min. 1,1-1,3MIO
Dnes mi to příjde všechno stejně, Sup jako pašík.
Minulej rok živořili, obrat nahovno, odbory tlačily a poptávka momentálně je ...ne?... tak proč to nešroubovat... tento rok jim ukáže jestli to je dobrá strategie (jen to tedy furt moc nejede ten automotive)

Naposledy editováno 10.12.2021 13:24:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist