kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> No...náhled na značku se tvoří podle většiny prodanejch motorizaci a ne podle těch par vrcholnejch kousků.U Bmw je to hlavně 2.0Td a za nim 1.6 benzin v ruznejch oznacenich a verzích.V poslední době sem od Bmw mrknul jen na 218 a 220 ku jakoze je to zajímavý rodinný auto.Kamos to má v ty větší verzi,ale s nějakým bidnym trivalcem.Ten to auto docela sráží.
ono to možná má logiku... ale!
... celej automotive, tak jak jsme ho znali je stejně někde jinde. Do konce milénia si většina automobilek držela nějakej standard, pod kterej nechtěla jít. S příchodem Koreje a nutností vyrábět levný dostupný auto pro "masy" prostě museli všichni jít dolů s kvalitou, materiálama i testovacíma procesama.
Takže i tyhle značky vyrábějí "krabičky na kolech " ...leč PR nemůže připustit, že je to marketingově konkurence A20 -30tce od hnůjdaje.... To že je toho nejvíc, podle mě taky neznamená, že je to znakem schopností tý automobilky... ale nechci se přít, tady není na smysluplný debaty už dlouho podnebí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: A hlavně, nenech prchlivost cloumat svým majestátem
Naposledy editováno 10.12.2021 10:24:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: marna> Tak to je jasny, 120i je esence toho co znacku bmw proslavilo a kvuli cemu si ji petrolheadi kupuji
U tech starsich se zamerne vyhybaji sestivalcum a u tech novych zase tem co maji M v nazvu
Neviem presne ktorý ročník modelu 120i sa myslí – takého nadšenca značky môže potešiť vyváženosťou, klasickou koncepciou (ak je to ešte ročník so zadným pohonom), 2l štvorvalec je celkom schopný motor (dokonca model 118i mával ak sa nemýlim dvojliter), manuálna prevodovka.
No ak si myslíš, že stredne veľké a veľké limuzíny, rad 3 alebo športové kupé z Mníchova sú bezproblémové autá, tak to si sa poriadne sekol. Ak nie je M v názve len kvôli vzhľadu tak majitelia mnohých z nich majú na čele takú hlbokú vrásku – nie od volantu po náraze, ale zo servisu.
t_freedom píše: (...) ...leč PR nemůže připustit, že je to marketingově konkurence A20 -30tce od hnůjdaje.... (...)
Cítim dešpekt k zn. Hyundai? Kórejské automobilky urobili za posledných 15 rokov asi najväčší pokrok v kvalite i dizajne zo všetkých. Ak máš možnosť jazdiť niečím z ich produkcie od r. +/- 2016 tak nemôžeš povedať krivé slovo na ich účet, aspoň moja skúsenosť je taká.