kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: marna> 2litr s cca 90kW? Vzdyt to je snad nejvetsi srac co byl to i o 15let starší nenavidenej kompakt na kterého jednička navazovala mel jako 318i pres 100kW z 1.8 a o desítky, mozna stovky kg mensi hmotnost…
No veď potom model 120i práve plní ideálne rolu reprezentanta, na základe ktorého si možno urobiť objektívny obraz o danom výrobcovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Všechno relativně dost jetý a do ničeho jsem zásadně nezahučel, volva nesmírný držáky. U jedný V70 jsem v 200tkm dělal tlumiče a některý části podvozku, u druhý spojku. Jinak to jezdilo jen na naftu. Ani Passat ani Mondeo s 200tkm na hrbu (a otázkou je reál) nepotřebovalo zásadní investice.
Kolem 2010 jsem jezdil s pažoutem 307 se 110tkm na hrbu a tak vykvrdlanej podvozek a tlumiče v piči, jsem nikdy v životě necejtil - po 110tkm!!
Podobně jsem se vezl v nejký tý I 20 se 120tkm... mlátilo tam kde co a dotyčný mi říkal ..." nojo no, nový auto už to není " ...
Budeš-li mě přesvědčovat, že to na těch starejch křápech dávno někdo měnil, jezdím teď XC70kou s 203tkm ( koupená po 1,5roce se 65tkm) a na podvozku neslyšíš nic, přiznám že tlumiče začínají být cítit. Po 200tkm odešly přední ložiska, ve 160tkm zadní kotouče, v 180 se měnily chladiče. Za 200tkm cca. 30tCZK v opravách.
Myslím že doba šla jinam - korejci si uvědomili, že malý auta najedou 100-150tkm za celou životnost (ne za 6 let co moje Volho) a tomu je přizpůsoben i životní cyklus.
Tudíž...obloukem...kdybych neměl služebák... velmi bych se rozmýšlel, co cca. 10 letého kolem 200tkm bych si dnes kupoval. Ta doba je pryč.
To jen k tý obecný kvalitě (máme známý ve vývoji Škody a v mnoha věcech to potvrzují, cykly na co se navrhuje a testuje šly o 1/3 dolů - to je důsledek Korejské a dnes už i Čínské konkurence - prostě by to neustáli)
Naposledy editováno 10.12.2021 13:09:11