paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 11:18 | Nahoru | #1

assassin píše: marna> 2litr s cca 90kW? Vzdyt to je snad nejvetsi srac co byl to i o 15let starší nenavidenej kompakt na kterého jednička navazovala mel jako 318i pres 100kW z 1.8 a o desítky, mozna stovky kg mensi hmotnost…



No veď potom model 120i práve plní ideálne rolu reprezentanta, na základe ktorého si možno urobiť objektívny obraz o danom výrobcovi

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 11:21 | Nahoru | #2
marna> Na 120i a podobný bych si asi připadal jako pitomec připlatit za Mpaket

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 11:25 | Nahoru | #3
marna> Proc ne me uz je celkem jedno, co si kdo mysli o tom kterem vyrobci… ja uz jsem to vzdal, delal jsem v automotive vyvoji (jestli to tak muzu napsat) pres 10let a uz nemuzu, jsem totalne vyhorelej a je to rok od roku horsi, takze ja letos koncim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.12.2021 v 12:02 | Nahoru | #4
marna> ... z mý strany je to asi spíš dojmologie... ale posledních 20let jsem jezdil (pokud né služebákem) vlastníma autama, který jsem kupoval cca. v 10. roku a 2-4roky u mě pobyly. Na tachu měly tak 180 - 280tkm - Mondeo MKII 1,8 zetec, Passat B4 pak byla prodleva s firemní novou ochcávkou a pak dvě V70ky 2,4.
Všechno relativně dost jetý a do ničeho jsem zásadně nezahučel, volva nesmírný držáky. U jedný V70 jsem v 200tkm dělal tlumiče a některý části podvozku, u druhý spojku. Jinak to jezdilo jen na naftu. Ani Passat ani Mondeo s 200tkm na hrbu (a otázkou je reál) nepotřebovalo zásadní investice.

Kolem 2010 jsem jezdil s pažoutem 307 se 110tkm na hrbu a tak vykvrdlanej podvozek a tlumiče v piči, jsem nikdy v životě necejtil - po 110tkm!!
Podobně jsem se vezl v nejký tý I 20 se 120tkm... mlátilo tam kde co a dotyčný mi říkal ..." nojo no, nový auto už to není " ...

Budeš-li mě přesvědčovat, že to na těch starejch křápech dávno někdo měnil, jezdím teď XC70kou s 203tkm ( koupená po 1,5roce se 65tkm) a na podvozku neslyšíš nic, přiznám že tlumiče začínají být cítit. Po 200tkm odešly přední ložiska, ve 160tkm zadní kotouče, v 180 se měnily chladiče. Za 200tkm cca. 30tCZK v opravách.

Myslím že doba šla jinam - korejci si uvědomili, že malý auta najedou 100-150tkm za celou životnost (ne za 6 let co moje Volho) a tomu je přizpůsoben i životní cyklus.

Tudíž...obloukem...kdybych neměl služebák... velmi bych se rozmýšlel, co cca. 10 letého kolem 200tkm bych si dnes kupoval. Ta doba je pryč.
To jen k tý obecný kvalitě (máme známý ve vývoji Škody a v mnoha věcech to potvrzují, cykly na co se navrhuje a testuje šly o 1/3 dolů - to je důsledek Korejské a dnes už i Čínské konkurence - prostě by to neustáli)

Naposledy editováno 10.12.2021 13:09:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist