1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přefrézování (srovnání) Kárterů
1 reakcí na tento příspěvek Přefrézování (srovnání) Kárterů
TOS PR 20
Pilu mám a je funkční a po tom co jsem renovoval svěrák a předělal odměřování úhlů nedám na ni dopustit. Jen ji už celkem rychle padá rameno když je vypnutá. To je problém v okamžiku kdy přenastavuji úhel řezu.
Komplet hydrauliku a dalších pár věcí mám navíc. Takže tu co mám navíc si chci připravit a pak ji jen vyměnit. Protože vždy když jsem pilu rozebral tak jsem jak na potvoru potřeboval něco řezat.
Jenže se mi nelíbí ten píst co jsem vytáhl. Za prvé mi nejde šetrným způsobem sundat z hřídele a za druhé je lehce šišatý. Mno a když už to mám rozebrané tak není problém vyrobit nový. Na výbrus seru, nesehnal bych kroužky (45x3) a navíc válec po vyčištění kovovým rounem vypadá dobře.
Naposledy editováno 16.04.2021 12:31:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přefrézování (srovnání) Kárterů
NOKIAMIN píše: V_i_c_i> TOS- Hulín zde se informuj :https://www.toshulin.cz/kontakt/oddeleni/
Díky, napsat tam můžu. Ale opravdu se PR 20 dělala v Hulíně? Nebyl to Vansdorf, Žebrák nebo co já vím kde všude TOS byl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přefrézování (srovnání) Kárterů
Já osobně bych doporučil zavolat tam a oni to musí vědět přesně kdese ta mašina vyráběla a poradit.
Zavolej ještě dnes dokud tam sou a je pátek a mají dobrou náladu Jinak at se daří.
1 reakcí na tento příspěvek Přefrézování (srovnání) Kárterů
Anti píše: V naší TOSce mám kamaráda. Zkusím se zeptat. Ale u nás se dělají převodovky.
Dík, to by jsi byl zlatej. Ta dokumentace co se dá na netu sehnat řeší jen klasickou údržbu. A tady si netroufnu něco navrhovat. Je to nízkotlaký, tak aby to vůbec fungovalo kdyby to bylo trošku víc fest....
1 reakcí na tento příspěvek Přefrézování (srovnání) Kárterů
teda pokud se s tim chces babrat, jinak to pujde hotove poridit jako nahradni dil na pasovku bomar/pilous
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přefrézování (srovnání) Kárterů
assassin píše: vici> to jde vlastne o valec- tlumic? zkusil bych udelat novej pist, jako je v tlumicich I s tim "pistnim krouzkem" z tlumice - daji se koupit a bypass s jehlou stelovatelnej, ze si naladis rychlost klesani. aby to nemuselo byt vse extra presne tak tam nalejt nakej hustej olej ala m2t …
teda pokud se s tim chces babrat, jinak to pujde hotove poridit jako nahradni dil na pasovku bomar/pilous
Mají to vymyšlený pěkně. Ten hydraulickej systém co se týká ovládání musela dávat dohromady nějaká hlava a moc upravit nejde. Hustý olej je špatný, má to spousty drobných kanálků. Tady se držím jejich staré specifikace J4.
Je tam čerpadlo co má dva pístky a jde to do ovládání které jde do toho válce. A tam to buď pumpuje olej nad píst nebo upouští pod pístem a podle toho ta pila klesá nebo se zvedá. Mno a pokud je navíc v režimu řeže (silně nebo slabě, plynule nastavitelné) tak ještě při vratném pohybu přizvedává rameno....
Dělník jako prase. Jen v tom mém už prostě ten tlak nevydrží tak dlouho jak bych si představoval.
Píst má tři klasické kroužky a ten co mám v té náhradní hydraulice má ještě jednu drážku. Někdo tam nacpal dva O kroužky. Já mám v plánu tam nechat udělat omegat.
A to by bylo aby to nešlapalo. Jen nevím jakou vůli by správně ten píst měl mít. Rychlost pohybu minimální a teplota bude víc závislá na nevytápěné stodole než na tom jestli to řeže.....
E: Pochybuji že na to ještě někdo dělá náhradní díly. Jinak bych ten píst klidně koupil.
Naposledy editováno 16.04.2021 15:17:09
1 reakcí na tento příspěvek Přefrézování (srovnání) Kárterů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přefrézování (srovnání) Kárterů
assassin píše: vici> jo jasny tak to je uplne neco jineho nez jsem mel na mysli. tak to nic.
Me to bylo jssny. Taky bych si predstavil jako prvni system dnesnich pasovek...
Tak dejte hlavy dohromady a poradte tu vuli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přefrézování (srovnání) Kárterů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přefrézování (srovnání) Kárterů
assassin píše: V_i_c_i> myslis, ze to blbne, protoze uz je ojetej pist? ja bych asi udelal novej na to tesneni co se pouziva na pisty dnes, dal treba dve za sebe … to uz musi utesnit. pistu samotnemu bych klidne nechal desetinu vuli.
Pada to, protozu ujde tlak tim pistem a rozvadecem. Doufam, ze vetsinu ma za nasledek ten valec a ne ten rozvadec. To bych se asi posral to nejak opravovat. Ja mel puvodne v umyslu ho tam i nechat a jen prekrouzkovat a nacpat tam ten omegat do te jedne drazky. Ale nedokazu ho vysroubovat z te hridele. Ta je totalne v riti. Vyrezla. Takze ta tesnit nebude urcite a nechci aby to bylo zablity olejem. A spolehat na to ze v pile mam stejny v lepsim stavu spolehat nechci. Jsem rad ze to reze a na tohle mam cas a klid.
E: A nemam tucha jestli tem dnesnim tesnenim nevadi ty vyvrty do valce co jdou z rozvadece... Proto u tech trech krouzku chci zustat. Ja uz tu masinu do konce zivota neutaham kdyz byla delana do prumyslu...
Naposledy editováno 16.04.2021 16:09:42
pridat tam tesneni by mohlo byt taky v poho. ted nevim co myslis tim omega.... to je ten teflonovej krouzek a pod nim nbr okrouzek? to by myslim taky mohlo fungovat.
1 reakcí na tento příspěvek Přefrézování (srovnání) Kárterů
kdyztak 12mm tu mam prebytky, ale tam bude asi vic...
Naposledy editováno 16.04.2021 16:44:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přefrézování (srovnání) Kárterů
FJRPEPA píše: V_i_c_i> Řekl bych, že v dnešní době pásových pil, kdy se těchto pil jako máš Ty každej zbavil, máš velkou naději sehnat starší ale funkční píst s hydralikou.
Ve stejnem stavu v tom lepsim pripade. A hlavne kvuli tomu nebudu kupovat ingot tezkej 500kg. Staci kdyz nekdo tu pilu proste jen na rok odstavi a vse to zarezne. A malo kdo to pred odstavenim zakonzervuje.
Diky ale to mam za sebou. Kde si myslis ze jsem vzal tu druhou hydrauliku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |