kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja bych tam zkusil dostat kratší plyn, kratší prevod (u toho to ideálně preskladat na 520 řetěz) a pokud mas příliš penez navic tak zacit odlehcovat
Řetěz, baterka a vyfuk jsou nejlevnější úspory hmotnosti... pak uz to leze do penez.
20-30kg uz je docela znat a po pravdě me ted ta motorka o dost vic bavi ...
929 ma jine brzdy nez 954? To bych tam zkusil sehnat ty, ma je Stev a prijdou mi ok (byly tusim i na SP)
Naposledy editováno 21.01.2021 14:20:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Zajoch: s tou citaci od accossato prave moc nesouhlasím, rekl bych, ze se na okruhu naopak jezdi ty mene “tvrde” brzdy.
Asi by stalo za to kouknout na popis te pumpy co ma stelovaci pivot - ala brembo rcs. Ale treba prave brembo pumpy ala 19x18 doporučuje na okruh a 19x20 do provozu. U rcs pisou tu polohu “18” na okruh na sucho a “20” na mokro - sice prvni kontakt desek je “rychlejsi” na te “tvrde” pumpe, ale pak se to mnohem lip moduluje silou... jen na poradnej účinek nemas silu...
Petr na te origo pumpe brzdil nadoraz a jeste to bylo malo a brzdil zbytecne dlouho a desky horely - dali jsme tu “měkkou” pumpu - 16x16 (brembo ji dela jen na zavody v cnc verzi, klasickou maji jen 16x18) a uz to brzdi jinak - muze brzdit kratší dobu intenzivněji a i desky drzi...
Accossato má asi jinou technologii :D
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja prave teorerizovanim dosel k te 19x18 brembo pumpe a ted bych chtel zkusit tu 19x18 od accossato - ostatne od nich mame pumpy na motardech, ta brembo je strasne draha protoze maji jen cnc.
Nedokazu si tipnout, jestli ta 19x18 bude to co chci .... Kazdopadne nejspis budu mit tu brembo pumpu navic, kdybys to chtel zkusit..
Naposledy editováno 21.01.2021 14:39:17
assassin píše: 929 je nejlepsi vymenit za 954
Ja bych tam zkusil dostat kratší plyn, kratší prevod (u toho to ideálně preskladat na 520 řetěz) a pokud mas příliš penez navic tak zacit odlehcovat
Řetěz, baterka a vyfuk jsou nejlevnější úspory hmotnosti... pak uz to leze do penez.
20-30kg uz je docela znat a po pravdě me ted ta motorka o dost vic bavi ...
929 ma jine brzdy nez 954? To bych tam zkusil sehnat ty, ma je Stev a prijdou mi ok (byly tusim i na SP)
kratší plyn už leží v garáži, převod a řetěz popřemýšlím, seženu řidítka s nastavitelným úhlem sklonu, lauf jsem zatím sehnal origo (kdyby náhodou), teď tam je nějakej "laďák", ale bez E, já když už tak raději s a i s tlumivkou, baterku asi dám časem taky lehčí (teď je tam nová, tak mi je ji líto vyhodit...:))
a brzdy vypadají stejně, jen kouknu ještě na pumpu...a hlavně hodim do prdele čínský páčky a gripy a průhledný plexi, teď tam je černý a to mě sere...:)
nechci se s tím moc srát, takže žádný extrémy, ale funkční a relativně levný úpravy proč ne...
E: plus je tam káenko, což bych možná taky dal do hajzlu...
Naposledy editováno 21.01.2021 14:49:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Stev> Jo, to asi dává smysl, co jsem koukal, bazarová pumpa vyhází plus mínus jako nový desky a ani radiálka Accossato není za raketu. Každopádně bych šel do radiálky kvůli citu... A aby to nebylo jednoduchý, mám tam třmeny co jsou na 999, takže nevím jak ty pístky atd...
Pokud máš třmeny z 999, dej i pumpu z 999. Zaprvý máš jistotu, že to bude makat, zadruhý by nemusela bejt drahá, bo všichni upgradujou ze sériovek, a za třetí to jsou asi nejlepší sériový brzdy spolu s 675 daytonou, co jsem kdy zažil. Ty na ten jeden prst na přední půjdou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Pokud máš třmeny z 999, dej i pumpu z 999. Zaprvý máš jistotu, že to bude makat, zadruhý by nemusela bejt drahá, bo všichni upgradujou ze sériovek, a za třetí to jsou asi nejlepší sériový brzdy spolu s 675 daytonou, co jsem kdy zažil. Ty na ten jeden prst na přední půjdou
Tvl jsi génius a já debil, že mě to nedošlo rovnou
CBR929 a VTR SP pumpa 19mm a pístky 32 34
954 a SP2 17,5mm a 30 32
Já bych s brzdama 929 asi nic nedělal :) Kromě novejch desek, který mám ty exotický ZCOO který jsou super, ale jsou dražší a nikdo jim tu nevěří :) A pancéřky samozřejmě.
A 999 si tipnu že má pístky 34 34 a pumpu netuším, nejspíš 19, nemáš to náhodou zespoda napsaný?
Tzn pokud menis material desek, je dobre smirglem dostat tu vrchní vrstvu z kotouču dolu aby se tam mohla “nalepit” směs z tech novych desek... samozrejme s citem, jde jen o tenkou vrstvu tak aby to nekdo nevzal nejak blbe a nevybrousil si na jednom miste do kotouču dolik
Btw tohle neni z moji hlavy, kdyz jsem kupoval prvni z04 brembo desky bylo to v instrukcich... dalsi krabice uz byla bez tehle instrukcí ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: mimochodem když už se člověk zajímá o zlepšení brzd, je dobrý si říct jaký jsou tam třmeny :)
Naposledy editováno 21.01.2021 14:53:19
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Takze ja doporucuju pumpy od nej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Teď jsem koukl na dva první odkazy v googlu pro zajíždění nových kotoučů + destiček a naprosto se rozcházejí, tak nevím.
1 - Pokud zajíždíte nové kotouče, postupujte podle zajížděcí instrukce výrobce kotoučů.
Je velmi důležité nechat nové kotouče projít prvním teplotním cyklem s už zajetými deskami před tím, než namontujete nové. Tzn. kotouče se musí zvolna zahřát na provozní teplotu (350oC), kdy se otevřou póry v litině a do těchto pórů se přenese třecí materiál ze zaběhnutých desek.
Pokud by byly použity s novými kotouči nové desky, do kotoučů se mohou přenést látky, které ještě nejsou plně stabilizovány a účinnost brzd je potom snížena.
Po zajetí do boxů nechte brzdy úplně vychladnout a zkontrolujte vzhled kotouče. Tenká vrstva naneseného třecího materiálu na povrchu kotouče by měla být stejnoměrná po celém jeho povrchu. Každá odchylka (skvrna) způsobí vibraci pedálu při brždění. Použití termo barev na kotoučích zajistí přesnější zajížděcí proces.
2 - Zabíhání nových brzdových kotoučů a destiček:
rozjeďte po rovině a vhodném povrchu motocykl až na druhý rychlostní stupeň na takovou rychlost, že máte motocykl pod kontrolou - samozřejmě tak, abyste dodrželi bezpečnost provozu a své jízdy na motocyklu
vždy zvolte takový povrch a rychlost, abyste neohrozili riskantní jízdou sebe nebo ostatní účastníky silničního provozu!!!
tvrdě zabrzděte – vyvarujte se pozvolnému brzdění, kdy pouze přibrzďujete a kotouč se mezi destičkami „protáčí“
opakujte 10x s pauzami min. 30sekund, aby se styčné plochy brzdy ochladily
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: blackbiker> Asi bych věřil spis ty dvojce,jinak sou všechny nový motorky v prdeli
Asi jo no, ale rvát tvrdě za nový kotouče a desky se mi dost příčí.
blackbiker píše: Asi jo no, ale rvát tvrdě za nový kotouče a desky se mi dost příčí.
podle me je obecnej postup zajizdeni novejch desek rozjet se, lehce brzdit aby se brzdy zahraly, a nakonec prudce zabrzdit skoro do zastaveni, a tohle nekolikrat opakovat.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
u zajizdeni novych desek se uvadi postup I tak, ze brzdis tak aby se brzdy ohraly na urcitou teplotu, ale neprekrocily ji... co nejrychleji - idealne na brzde, nebo na letisti - merit IR teplotu … po ohrati na tuhle teplotu se to ma nechat odpocinout - vychladit. mely by se ohrat ruzna pojiva v deskach, vylezt na povrch a tam ztuhnout… pri dalsim zabrzdeni se tyhle ztuhly pryskirice nebo kdo vi co to je odroli…
jde o to, aby ty cerstvy roztaveny pojiva nekontaminovaly ohratej kotouc a nezalepily ho...
kazdopadne pocitam s tim, ze drahe zavodni desky si prosly nejakym teplotnim cyklem na tohle "vyzihani" a neni treba tohle resit…
proto je tech postupu spousta a jdou casto proti sobe… ja osobne bych lehce obrousil ten kotouc, pokud menis za jinou smes a pak nad tim uz extra nebadal….
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.01.2021 17:30:40