kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Ad brzdy, jaký desky jsou dobrej upgrade k OEM brembo na starou paštiku? Rád bych brzdil jedním prstem, aby to víc kousalo a samozřejmě to nesežralo kotouče...
Čekal bych u tebe, že si vyježděnej a když to na některé moto brzdilo dle tvých představ,tak že jsi zjistil kotouče a desky....
Jinak kdysi jsem zahodil na prvním Tuonu křivé kotouče Brembo a dal tam nějaké od Rutana. No a jak si sedly desky,tak jsem se natáhl
Naposledy editováno 20.01.2021 21:34:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Ad brzdy, jaký desky jsou dobrej upgrade k OEM brembo na starou paštiku? Rád bych brzdil jedním prstem, aby to víc kousalo a samozřejmě to nesežralo kotouče...
Na jeden prst musíš vyměnit pumpu, to deskama neuděláš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Na jeden prst musíš vyměnit pumpu, to deskama neuděláš.
Tvl všichni všude jak ty lepší desky brzděj zázračně líp, ale tohle nezvládnou? Teoreticky, když víc koušou a víc brzdí lepší desky, nemusím tak ke stejnému účinku tolik drtit páčku, takže teoreticky stačí jeden prst, když teda nejezdím do retarderu v Mostě...
Cestou typka na videu ale nejdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Kubák> vymenim za icon, ten je velkej i me..... btw zmuldo nechces pravou emerickou bundu?
To co ti je velký me ještě bejt nemusí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: JollyJoker> Tak ja se s tima zazracnyma schopnostma moc neztotoznuju, vymenil jsem origo nissin za radialni 19mm brembo a mam z ni spis horsi pocit...
... brembo, co chceš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Fizzer: me zrovna brembo nevadi, funguje mi vsude bez problemu, jen u te radialni pumpy se neprihodilo nic z toho co se rika... brzdi to stejne jako s tou obyc..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Tvl všichni všude jak ty lepší desky brzděj zázračně líp, ale tohle nezvládnou? Teoreticky, když víc koušou a víc brzdí lepší desky, nemusím tak ke stejnému účinku tolik drtit páčku, takže teoreticky stačí jeden prst, když teda nejezdím do retarderu v Mostě...
Cestou typka na videu ale nejdu
kousavost desek a brzdeni jednim prstem jsou podle me ruzny veci. Ten prvotni zakus znamena rychlejsi nastup brzd, ale ne ze staci k celymu brzdeni, pro dosazeni plny brzdny sily stejne musis packu zmacknout vic. A to uz je spis o pomeru pistku pumpy a pistku brzdicu, tedy spravny velikosti pumpy jak pise fizzer.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Me treba na skutru, kde je jeden kotouc, staci k plne sile jeden prst, na motorce s dvema trmeny uz musim dvema...
Takze reseni je jasne.... jeden kotouc a trmen pryc, vaha dole a brzdeni jednoprst... neni zac....
Naposledy editováno 21.01.2021 12:14:28
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: kousavost desek a brzdeni jednim prstem jsou podle me ruzny veci. Ten prvotni zakus znamena rychlejsi nastup brzd, ale ne ze staci k celymu brzdeni, pro dosazeni plny brzdny sily stejne musis packu zmacknout vic. A to uz je spis o pomeru pistku pumpy a pistku brzdicu, tedy spravny velikosti pumpy jak pise fizzer.
Furt vycházím z toho, že všude čtu "jak to brzdí líp". Pod tím si představím, že se stejným tlakem na páčce to zpomaluje víc, tzn. teoreticky nemusím na to tolik tlačit, protože když to brzdí míň a chci hodně flekovat, musím víc drtit páčku... No asi to bude kombinace obojího a nezbyde, než to zase vyzkoušet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
takze to dost bude o tom kousavem pocitu na zacatku… opravdu brzdit totiz dokaze malokdo, tak se ten brzdnej vykon blbe pozna…
kazdopadne na okruhu se jezdi vic zprevodovane brzdy - tzn mensi silou v prstech dokazes vetsi brzdnej ucinek… jen za cenu delsi drahy. my jsme na motardech (I seriove fs450) menili pumpy z 16x18/16x20 za 16x16 a je to dost znat….
na tl chci jeste zkusit misto 19x20 co mam ted dat 19x18...
Naposledy editováno 21.01.2021 12:50:00
Proste jenom zmenou desek se zazraky cekat nedaj, spis zlepseni chovani.
Naposledy editováno 21.01.2021 13:03:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
"19 x 20: „Tvrdá“ pumpa
Nejagresivnější verze brzdových pump Accossato. Pumpa je velmi citlivá, má malý zdvih a proto je určena především pro závodní účely. S větší roztečí sice vzrůstá potřebná síla k vyvinutí požadovaného brzdného účinku, ten však nastupuje rychleji (tedy dráha páky je kratší). Z tohoto důvodu se nedoporučuje pro použití při obtížnějších jízdních podmínkách (mokro, déšť) na silnici."
Ono to bude hlavně o preferencích a osobním vkusu. Já třeba moc nemám rád tvrdou páčku, radši měkčí chod kvůli dávkovatelnosti.
Stev> No podle tohohle to plní moje požadavky, protože na silnici moc nebrzdím, ale při tom "brzdím málo", by to mohlo brzdit víc
Naposledy editováno 21.01.2021 13:10:07
z.a.j.o.c.h píše: Furt vycházím z toho, že všude čtu "jak to brzdí líp". Pod tím si představím, že se stejným tlakem na páčce to zpomaluje víc, tzn. teoreticky nemusím na to tolik tlačit, protože když to brzdí míň a chci hodně flekovat, musím víc drtit páčku... No asi to bude kombinace obojího a nezbyde, než to zase vyzkoušet...
Ono se to blbě převádí do slov. Je to pocitový Nástup je ostřejší, brzdí to víc i při pocitově menší síle na páčce, jako ten prvotní zákus u koncernovejch aut No a pak ten účinek lineárně graduje. Ty bremba byly na namáčknutí takový tvrdý, člověk to musel zmáčknout víc, aby to začalo brzdit, čili při lehkém brzdění to bylo hůř dávkovatelný. No a celkově si myslím, že u těch brembo desek byla potřeba větší síla na páčce, ale aby to udělalo rozdíl jednoho prstu, to fakt ne
A patřim podle assassina k těm co neumí brzdit. Prostě se bojim to pořádně grajndnout, do značný míry právě kvůli tomu "pocitu" z páčky. S těma novejma deskama tam ten pocit je, tak se nebojim za to víc vzít a z toho plyne ten pocit že to líp brzdí.
Capisce?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Asi by stalo za to kouknout na popis te pumpy co ma stelovaci pivot - ala brembo rcs. Ale treba prave brembo pumpy ala 19x18 doporučuje na okruh a 19x20 do provozu. U rcs pisou tu polohu “18” na okruh na sucho a “20” na mokro - sice prvni kontakt desek je “rychlejsi” na te “tvrde” pumpe, ale pak se to mnohem lip moduluje silou... jen na poradnej účinek nemas silu...
Petr na te origo pumpe brzdil nadoraz a jeste to bylo malo a brzdil zbytecne dlouho a desky horely - dali jsme tu “měkkou” pumpu - 16x16 (brembo ji dela jen na zavody v cnc verzi, klasickou maji jen 16x18) a uz to brzdi jinak - muze brzdit kratší dobu intenzivněji a i desky drzi...
Naposledy editováno 21.01.2021 14:00:34
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jako levnej upgrade můžeš dát axiální pumpu z cbr954, ta má 17,5 mm a je dobrá. link. Rozhodně funguje dobře s pístkama 30 a 32mm. Jako drahej upgrade asi pumpu 19x16, tady si tím pivotem ale nejsem jistej :)
A desky řešit pak. To co píšu je ale můj subjektivní názor.