kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
"19 x 20: „Tvrdá“ pumpa
Nejagresivnější verze brzdových pump Accossato. Pumpa je velmi citlivá, má malý zdvih a proto je určena především pro závodní účely. S větší roztečí sice vzrůstá potřebná síla k vyvinutí požadovaného brzdného účinku, ten však nastupuje rychleji (tedy dráha páky je kratší). Z tohoto důvodu se nedoporučuje pro použití při obtížnějších jízdních podmínkách (mokro, déšť) na silnici."
Ono to bude hlavně o preferencích a osobním vkusu. Já třeba moc nemám rád tvrdou páčku, radši měkčí chod kvůli dávkovatelnosti.
Stev> No podle tohohle to plní moje požadavky, protože na silnici moc nebrzdím, ale při tom "brzdím málo", by to mohlo brzdit víc
Naposledy editováno 21.01.2021 13:10:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jako levnej upgrade můžeš dát axiální pumpu z cbr954, ta má 17,5 mm a je dobrá. link. Rozhodně funguje dobře s pístkama 30 a 32mm. Jako drahej upgrade asi pumpu 19x16, tady si tím pivotem ale nejsem jistej :)
A desky řešit pak. To co píšu je ale můj subjektivní názor.