paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 12:31 | Nahoru | #1

Stev píše: kousavost desek a brzdeni jednim prstem jsou podle me ruzny veci. Ten prvotni zakus znamena rychlejsi nastup brzd, ale ne ze staci k celymu brzdeni, pro dosazeni plny brzdny sily stejne musis packu zmacknout vic. A to uz je spis o pomeru pistku pumpy a pistku brzdicu, tedy spravny velikosti pumpy jak pise fizzer.



Furt vycházím z toho, že všude čtu "jak to brzdí líp". Pod tím si představím, že se stejným tlakem na páčce to zpomaluje víc, tzn. teoreticky nemusím na to tolik tlačit, protože když to brzdí míň a chci hodně flekovat, musím víc drtit páčku... No asi to bude kombinace obojího a nezbyde, než to zase vyzkoušet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 12:49 | Nahoru | #2
z.a.j.o.c.h> asi zalezi kdo to napise… ja se tu kousek svezl na k1300r a brzdy mi prisly kousavy az az - posilovac - ale majitel rikal, ze nic moc, ze na okruhu brzo zjistis kde maj limit...

takze to dost bude o tom kousavem pocitu na zacatku… opravdu brzdit totiz dokaze malokdo, tak se ten brzdnej vykon blbe pozna…

kazdopadne na okruhu se jezdi vic zprevodovane brzdy - tzn mensi silou v prstech dokazes vetsi brzdnej ucinek… jen za cenu delsi drahy. my jsme na motardech (I seriove fs450) menili pumpy z 16x18/16x20 za 16x16 a je to dost znat….

na tl chci jeste zkusit misto 19x20 co mam ted dat 19x18...

Naposledy editováno 21.01.2021 12:50:00

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 13:02 | Nahoru | #3
z.a.j.o.c.h> ono je to takovy teoretizovani :) Ale muzes si predstavit ze pri pouziti 100% sily stlaceni dostanes se vsema deskama 100% ucinku (coz realne nedostanes, ale pro predstavu), ale pri pouziti 30% sily dostanes u kousavejch desek 50% procent ucinku, a u nekousavejch desek jenom tech 30% ucinku. Takze pri lehcim brzdeni se ty kousavy desky zdaj silnejsi, nebo taky min citelny, jak to kdo citi, ale pri tvrdym brzdeni zpomalujou podobne.

Proste jenom zmenou desek se zazraky cekat nedaj, spis zlepseni chovani.

Naposledy editováno 21.01.2021 13:03:10

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 13:58 | Nahoru | #4

z.a.j.o.c.h píše: Furt vycházím z toho, že všude čtu "jak to brzdí líp". Pod tím si představím, že se stejným tlakem na páčce to zpomaluje víc, tzn. teoreticky nemusím na to tolik tlačit, protože když to brzdí míň a chci hodně flekovat, musím víc drtit páčku... No asi to bude kombinace obojího a nezbyde, než to zase vyzkoušet...



Ono se to blbě převádí do slov. Je to pocitový Nástup je ostřejší, brzdí to víc i při pocitově menší síle na páčce, jako ten prvotní zákus u koncernovejch aut No a pak ten účinek lineárně graduje. Ty bremba byly na namáčknutí takový tvrdý, člověk to musel zmáčknout víc, aby to začalo brzdit, čili při lehkém brzdění to bylo hůř dávkovatelný. No a celkově si myslím, že u těch brembo desek byla potřeba větší síla na páčce, ale aby to udělalo rozdíl jednoho prstu, to fakt ne
A patřim podle assassina k těm co neumí brzdit. Prostě se bojim to pořádně grajndnout, do značný míry právě kvůli tomu "pocitu" z páčky. S těma novejma deskama tam ten pocit je, tak se nebojim za to víc vzít a z toho plyne ten pocit že to líp brzdí.

Capisce?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist