kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
takze to dost bude o tom kousavem pocitu na zacatku… opravdu brzdit totiz dokaze malokdo, tak se ten brzdnej vykon blbe pozna…
kazdopadne na okruhu se jezdi vic zprevodovane brzdy - tzn mensi silou v prstech dokazes vetsi brzdnej ucinek… jen za cenu delsi drahy. my jsme na motardech (I seriove fs450) menili pumpy z 16x18/16x20 za 16x16 a je to dost znat….
na tl chci jeste zkusit misto 19x20 co mam ted dat 19x18...
Naposledy editováno 21.01.2021 12:50:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
"19 x 20: „Tvrdá“ pumpa
Nejagresivnější verze brzdových pump Accossato. Pumpa je velmi citlivá, má malý zdvih a proto je určena především pro závodní účely. S větší roztečí sice vzrůstá potřebná síla k vyvinutí požadovaného brzdného účinku, ten však nastupuje rychleji (tedy dráha páky je kratší). Z tohoto důvodu se nedoporučuje pro použití při obtížnějších jízdních podmínkách (mokro, déšť) na silnici."
Ono to bude hlavně o preferencích a osobním vkusu. Já třeba moc nemám rád tvrdou páčku, radši měkčí chod kvůli dávkovatelnosti.
Stev> No podle tohohle to plní moje požadavky, protože na silnici moc nebrzdím, ale při tom "brzdím málo", by to mohlo brzdit víc
Naposledy editováno 21.01.2021 13:10:07