globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2021 v 21:33 | Nahoru | #107851

z.a.j.o.c.h píše: Ad brzdy, jaký desky jsou dobrej upgrade k OEM brembo na starou paštiku? Rád bych brzdil jedním prstem, aby to víc kousalo a samozřejmě to nesežralo kotouče...


Čekal bych u tebe, že si vyježděnej a když to na některé moto brzdilo dle tvých představ,tak že jsi zjistil kotouče a desky....
Jinak kdysi jsem zahodil na prvním Tuonu křivé kotouče Brembo a dal tam nějaké od Rutana. No a jak si sedly desky,tak jsem se natáhl

Naposledy editováno 20.01.2021 21:34:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2021 v 21:38 | Nahoru | #107852
JollyJoker> No, nevím jestli by se specifikace jakýchkoli současných M50 nebo Stylem s radiální pumpou a jejich směsi shodovaly s mým old school strojem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2021 v 21:40 | Nahoru | #107853

z.a.j.o.c.h píše: Ad brzdy, jaký desky jsou dobrej upgrade k OEM brembo na starou paštiku? Rád bych brzdil jedním prstem, aby to víc kousalo a samozřejmě to nesežralo kotouče...



Na jeden prst musíš vyměnit pumpu, to deskama neuděláš.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2021 v 22:53 | Nahoru | #107854

FiZzeR píše: Na jeden prst musíš vyměnit pumpu, to deskama neuděláš.



Nemusi....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2021 v 23:47 | Nahoru | #107855

z.a.j.o.c.h píše: Jeden Jack Russell by nestačil?



To bys musel mít a být-ohVale

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2021 v 23:49 | Nahoru | #107856
z.a.j.o.c.h> Tím neříkám,že bys nebyl 46vole

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 06:53 | Nahoru | #107857
Ivos> Brzdi Brzdi, zatím 30!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 06:56 | Nahoru | #107858

FiZzeR píše: Na jeden prst musíš vyměnit pumpu, to deskama neuděláš.



Tvl všichni všude jak ty lepší desky brzděj zázračně líp, ale tohle nezvládnou? Teoreticky, když víc koušou a víc brzdí lepší desky, nemusím tak ke stejnému účinku tolik drtit páčku, takže teoreticky stačí jeden prst, když teda nejezdím do retarderu v Mostě...

Cestou typka na videu ale nejdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 08:03 | Nahoru | #107859

assassin píše: Kubák> vymenim za icon, ten je velkej i me..... btw zmuldo nechces pravou emerickou bundu?



To co ti je velký me ještě bejt nemusí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 08:30 | Nahoru | #107860
z.a.j.o.c.h> To je jasné,radiální pumpa je zásadní rozdíl,ale děrované kotouče a dobrá směs desek udělá své. I ty brzdy na Monsteru 796 se v prvním momentu zakousnou,ale neblokují. Postavit na přední se mi ho podařilo na poprvé bez nějaké námahy. A je tam děrovaný kotouč Brembo a OEM Brembo desky...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 09:08 | Nahoru | #107861
JollyJoker> Tak ja se s tima zazracnyma schopnostma moc neztotoznuju, vymenil jsem origo nissin za radialni 19mm brembo a mam z ni spis horsi pocit...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 10:21 | Nahoru | #107862
assassin> Na Yamaze jsme měli taky děrované kotouče a OEM desky na Nissinech a brzdilo to taky dobře. Zase silný nástup,ale pak už to chtělo větší sílu než na Ducati, Ale ta motorka byla o 20kg těžší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 10:34 | Nahoru | #107863

assassin píše: JollyJoker> Tak ja se s tima zazracnyma schopnostma moc neztotoznuju, vymenil jsem origo nissin za radialni 19mm brembo a mam z ni spis horsi pocit...



... brembo, co chceš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 10:36 | Nahoru | #107864
zmulin> Vejde se mi pod ni leatt brneni, tak to by ti asi byt mohlo

Fizzer: me zrovna brembo nevadi, funguje mi vsude bez problemu, jen u te radialni pumpy se neprihodilo nic z toho co se rika... brzdi to stejne jako s tou obyc..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 10:56 | Nahoru | #107865

FiZzeR píše: ... brembo, co chceš


Jsem rád, že nejsem jedinej , co má nějaký problém se značkou. Taky úplně zbytečně,ale taky mě to baví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 10:58 | Nahoru | #107866

z.a.j.o.c.h píše: Tvl všichni všude jak ty lepší desky brzděj zázračně líp, ale tohle nezvládnou? Teoreticky, když víc koušou a víc brzdí lepší desky, nemusím tak ke stejnému účinku tolik drtit páčku, takže teoreticky stačí jeden prst, když teda nejezdím do retarderu v Mostě...

Cestou typka na videu ale nejdu



kousavost desek a brzdeni jednim prstem jsou podle me ruzny veci. Ten prvotni zakus znamena rychlejsi nastup brzd, ale ne ze staci k celymu brzdeni, pro dosazeni plny brzdny sily stejne musis packu zmacknout vic. A to uz je spis o pomeru pistku pumpy a pistku brzdicu, tedy spravny velikosti pumpy jak pise fizzer.

Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 11:50 | Nahoru | #107867
Jako starej Fároš brzdí fakt blbě. Fakt blbě. To občas valím bulvy. U novějších motorek jsem problém neměl. Asi jsem na to kopyto, abych to musel řešit. Na to moje šmrdlání....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 11:55 | Nahoru | #107868
assassin> a ty brzdis na motardu kolika prsty?

Me treba na skutru, kde je jeden kotouc, staci k plne sile jeden prst, na motorce s dvema trmeny uz musim dvema...

Takze reseni je jasne.... jeden kotouc a trmen pryc, vaha dole a brzdeni jednoprst... neni zac....

Naposledy editováno 21.01.2021 12:14:28

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 12:13 | Nahoru | #107869
oioi01> jednim nebo dvema… ale brzdi to fakt hodne, jeden by stacil… ale mam to spis o zvyku, na silnici brzdim vsema prstama a je fuk na cem, v terenu zas zasadne jednim prstem … a motard je tak nejak na pul cesty

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 12:31 | Nahoru | #107870

Stev píše: kousavost desek a brzdeni jednim prstem jsou podle me ruzny veci. Ten prvotni zakus znamena rychlejsi nastup brzd, ale ne ze staci k celymu brzdeni, pro dosazeni plny brzdny sily stejne musis packu zmacknout vic. A to uz je spis o pomeru pistku pumpy a pistku brzdicu, tedy spravny velikosti pumpy jak pise fizzer.



Furt vycházím z toho, že všude čtu "jak to brzdí líp". Pod tím si představím, že se stejným tlakem na páčce to zpomaluje víc, tzn. teoreticky nemusím na to tolik tlačit, protože když to brzdí míň a chci hodně flekovat, musím víc drtit páčku... No asi to bude kombinace obojího a nezbyde, než to zase vyzkoušet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 12:49 | Nahoru | #107871
z.a.j.o.c.h> asi zalezi kdo to napise… ja se tu kousek svezl na k1300r a brzdy mi prisly kousavy az az - posilovac - ale majitel rikal, ze nic moc, ze na okruhu brzo zjistis kde maj limit...

takze to dost bude o tom kousavem pocitu na zacatku… opravdu brzdit totiz dokaze malokdo, tak se ten brzdnej vykon blbe pozna…

kazdopadne na okruhu se jezdi vic zprevodovane brzdy - tzn mensi silou v prstech dokazes vetsi brzdnej ucinek… jen za cenu delsi drahy. my jsme na motardech (I seriove fs450) menili pumpy z 16x18/16x20 za 16x16 a je to dost znat….

na tl chci jeste zkusit misto 19x20 co mam ted dat 19x18...

Naposledy editováno 21.01.2021 12:50:00

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 13:02 | Nahoru | #107872
z.a.j.o.c.h> ono je to takovy teoretizovani :) Ale muzes si predstavit ze pri pouziti 100% sily stlaceni dostanes se vsema deskama 100% ucinku (coz realne nedostanes, ale pro predstavu), ale pri pouziti 30% sily dostanes u kousavejch desek 50% procent ucinku, a u nekousavejch desek jenom tech 30% ucinku. Takze pri lehcim brzdeni se ty kousavy desky zdaj silnejsi, nebo taky min citelny, jak to kdo citi, ale pri tvrdym brzdeni zpomalujou podobne.

Proste jenom zmenou desek se zazraky cekat nedaj, spis zlepseni chovani.

Naposledy editováno 21.01.2021 13:03:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 13:08 | Nahoru | #107873
assassin> edit: čtu to ještě jednou a píšeš to samozřejmě správně

"19 x 20: „Tvrdá“ pumpa
Nejagresivnější verze brzdových pump Accossato. Pumpa je velmi citlivá, má malý zdvih a proto je určena především pro závodní účely. S větší roztečí sice vzrůstá potřebná síla k vyvinutí požadovaného brzdného účinku, ten však nastupuje rychleji (tedy dráha páky je kratší). Z tohoto důvodu se nedoporučuje pro použití při obtížnějších jízdních podmínkách (mokro, déšť) na silnici."

Ono to bude hlavně o preferencích a osobním vkusu. Já třeba moc nemám rád tvrdou páčku, radši měkčí chod kvůli dávkovatelnosti.

Stev> No podle tohohle to plní moje požadavky, protože na silnici moc nebrzdím, ale při tom "brzdím málo", by to mohlo brzdit víc

Naposledy editováno 21.01.2021 13:10:07

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 13:58 | Nahoru | #107874

z.a.j.o.c.h píše: Furt vycházím z toho, že všude čtu "jak to brzdí líp". Pod tím si představím, že se stejným tlakem na páčce to zpomaluje víc, tzn. teoreticky nemusím na to tolik tlačit, protože když to brzdí míň a chci hodně flekovat, musím víc drtit páčku... No asi to bude kombinace obojího a nezbyde, než to zase vyzkoušet...



Ono se to blbě převádí do slov. Je to pocitový Nástup je ostřejší, brzdí to víc i při pocitově menší síle na páčce, jako ten prvotní zákus u koncernovejch aut No a pak ten účinek lineárně graduje. Ty bremba byly na namáčknutí takový tvrdý, člověk to musel zmáčknout víc, aby to začalo brzdit, čili při lehkém brzdění to bylo hůř dávkovatelný. No a celkově si myslím, že u těch brembo desek byla potřeba větší síla na páčce, ale aby to udělalo rozdíl jednoho prstu, to fakt ne
A patřim podle assassina k těm co neumí brzdit. Prostě se bojim to pořádně grajndnout, do značný míry právě kvůli tomu "pocitu" z páčky. S těma novejma deskama tam ten pocit je, tak se nebojim za to víc vzít a z toho plyne ten pocit že to líp brzdí.

Capisce?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 13:59 | Nahoru | #107875
Zajoch: s tou citaci od accossato prave moc nesouhlasím, rekl bych, ze se na okruhu naopak jezdi ty mene “tvrde” brzdy.

Asi by stalo za to kouknout na popis te pumpy co ma stelovaci pivot - ala brembo rcs. Ale treba prave brembo pumpy ala 19x18 doporučuje na okruh a 19x20 do provozu. U rcs pisou tu polohu “18” na okruh na sucho a “20” na mokro - sice prvni kontakt desek je “rychlejsi” na te “tvrde” pumpe, ale pak se to mnohem lip moduluje silou... jen na poradnej účinek nemas silu...

Petr na te origo pumpe brzdil nadoraz a jeste to bylo malo a brzdil zbytecne dlouho a desky horely - dali jsme tu “měkkou” pumpu - 16x16 (brembo ji dela jen na zavody v cnc verzi, klasickou maji jen 16x18) a uz to brzdi jinak - muze brzdit kratší dobu intenzivněji a i desky drzi...

Naposledy editováno 21.01.2021 14:00:34

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:00 | Nahoru | #107876
já brzdím kolikrát i čtyřma

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:03 | Nahoru | #107877

strakon píše: já brzdím kolikrát i čtyřma



Ja i vocima, styl Fikus

Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:07 | Nahoru | #107878
To ja spis brzdim malo, bojim se za brzdy poradne vzit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:12 | Nahoru | #107879
z.a.j.o.c.h> kdybych chtěl vylepšit brzdy na s2r, tak bych postupoval tak že bych nejdřív zjistil jestli se nedá něco udělat s pumpu. Máš tam pístky v brzdičích 30 a 34 mm, a když to vezmu podle toho co funguje je obecně považovaný za funkční, potřebuješ pumpu kolem 18 mm. Takže buď 19mm, nebo 17,5 jinou asi neseženeš. Podle mě tam máš 16mm, ale nejsem si jistej.
Jako levnej upgrade můžeš dát axiální pumpu z cbr954, ta má 17,5 mm a je dobrá. link. Rozhodně funguje dobře s pístkama 30 a 32mm. Jako drahej upgrade asi pumpu 19x16, tady si tím pivotem ale nejsem jistej :)

A desky řešit pak. To co píšu je ale můj subjektivní názor.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:14 | Nahoru | #107880
A s2r ma jine brzdy nez moje 999? Tam bych na brzdach nic neměnil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist