Jinak doporučuju se na to všechno vysrat. Z hovna bič neupleteš, pokud upleteš tak nezapráskáš, a pokud zapráskáš, tak leda sebe.
Tahle jawka dává smysl akorát jako veterán. Možná.
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350-634 navýšení výkonu
Naposledy editováno 08.12.2020 10:27:15
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350-634 navýšení výkonu
Jinak jsme to měřili a dobře seřízena 350 má zrychlení z 0-100 asi jako 100hp hatchback (Astra 1.4, 70kW). Pružné zrychlení taky není tak špatné. Za mě to nemá cenu do těch jaw nějak nevratně vrtat.
Jinak 638 má super věc, že správně seřízena na volnoběh nejde přehrát. Do města ideál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350-634 navýšení výkonu
SkotyCZ píše: Hmm, asi bych se na to vykašlal. Za ty peníze radši tu Jawu dát do echt stavu. Pneu, ráfky a ložiska. Srovnat zarovnání vložky a kanálků. Možná udělat výbrus. Ještě vyměnit karbec za nějaký lepší.
Jinak jsme to měřili a dobře seřízena 350 má zrychlení z 0-100 asi jako 100hp hatchback (Astra 1.4, 70kW). Pružné zrychlení taky není tak špatné. Za mě to nemá cenu do těch jaw nějak nevratně vrtat.
Jinak 638 má super věc, že správně seřízena na volnoběh nejde přehrát. Do města ideál.
Co znamená "na volnoběh nejde přehrát"? Tam se něco přehrává? Jinak to zrychlení té Astry odhaduju na 11 vteřin, možná i víc. To je fakt úspěch, když ta 350-tka umí tohle, kam se to soudruzi dopracovali. Naše 125ccm to umí tak za 7 sekund.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350-634 navýšení výkonu
Na to, že ta Jawa je konstrukčně z 70. let a motor ještě starší, tak to je docela úspěch, že člověk není brzdou provozu. Zajímavé, že u podobně výkonnych motorek se to vůbec neřeší, ale u jawy to je strašný problém, když nezrychluje jako SS. Mito je někde dále, to se musí nechat. Hmm, zajímaly by mě servisní náklady, jestli to je drahé provozovat ostrý 2t.
Jinak, zajímavé mi třeba přijde, že třeba RE Bullet je snad ještě konstrukčně starší než 640, ale u RE B se na to všichni dívají s obdivem a výhodou. I výkon RE B je podobný a vibruje prý snad ještě více. RE B je v tomto případě 'klasika' a "pro srdcaře", práva to motorka pro chlapy. 640 bude mít velmi podobné vlastnosti, přesto je to strašný to krám, který kouří, nejede a furt se sere. Teda tak to všichni říkají.
Tímto myslím jen Bullet, interceptor se mi hodně líbí a RE je mi až na Bullet sympatický.
Nikdy jsem nemusel dělat něco s brzdama, spojkama, převodovkama, rám ani krk řízení nepotřeboval nic. Drobné opravy v elektrice.
Naposledy editováno 10.12.2020 08:28:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |