zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Cena bude zásadní... Třeba proto, že to váží skoro stejně jako KTM690R, nebo HQ701, která má přes 50 kW , 12 litrů nádrž a interval oleje 10 tisíc km...
Nižší výkon je ok, ta 690 je možná až moc ostrá, ale ta váha... ? Nevím kde to nabrali, jsou tam menší brzdy, poloviční motor, klasický CRF rám... Skoro škoda. Chtělo by to pod 125 kilo, to by bylo ok.
https://www.honda.cz...rf300l/overview.html
https://www.honda.cz...-rally/overview.html
V ceníku jsem to zatím nenašel
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jestli dobře koukám, tak ta kačena má suchých 146 kg, takže mokrých řekněme 160, což je skoro 20 kg rozdíl. To bych teda neřekl, že váží skoro stejně.
A ceníkovka je u kačeny 300 pro rok 20. Pro rok 21 bude taky vyšší. No ale už teď si troufnu říct, že za cenu kačeny mám dvě CRF
Naposledy editováno 01.12.2020 11:08:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kafoholik píše: CB600>
Cena bude zásadní... Třeba proto, že to váží skoro stejně jako KTM690R, nebo HQ701, která má přes 50 kW , 12 litrů nádrž a interval oleje 10 tisíc km...
Nižší výkon je ok, ta 690 je možná až moc ostrá, ale ta váha... ? Nevím kde to nabrali, jsou tam menší brzdy, poloviční motor, klasický CRF rám... Skoro škoda. Chtělo by to pod 125 kilo, to by bylo ok.
hele, ty pořád porovnáváš motorky z úplně jinejch kategorií. Konkrétně 690 je cca dvakrát tak drahá, tak snad dává smysl, že za ty prachy bude lepší, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CB600 píše: Kafoholik
Jestli dobře koukám, tak ta kačena má suchých 146 kg, takže mokrých řekněme 160, což je skoro 20 kg rozdíl. To bych teda neřekl, že váží skoro stejně.
A ceníkovka je u kačeny 300 pro rok 20. Pro rok 21 bude taky vyšší. No ale už teď si troufnu říct, že za cenu kačeny mám dvě CRF
No, tu cenu jsem nenašel právě, ale jestli tedy platí těch cca 125 co je tady v katalogu, tak to je asi cajk. Kačeny se prodávají obvykle 260 , což je dvojnásobek.
Takže pravda, nejde to moc srovnávat. Bral jsem to tak, že se ta nová bude podobat spíš CRF450L , a tam už je to o jiné ceně.... ta stojí 269 v základu.
Srovnání váhy- tam jsem bral 146 u hondy se 7,8 litry paliva proti 146 u KTM bez paliva, pobere 13,5 litru - to bude rozdíl do 15 kilo
Krásně vidět na srovnání CRF250L v ceně cca 125 tis. a CRF450L v ceně cca 270 tis., kolik stojí pár kilo dolů a trochu lepší podvozek
Ale abych jenom nehanil cenu, tak musím uznat, že vypadá o hodně líp. A díky té vyšší světlé výšce vypadá dospěleji a je už dost podobná 450
Ještě by mohli zveřejnit zdvihy tlumičů.
Naposledy editováno 01.12.2020 12:39:52
callowsick píše: hele, ty pořád porovnáváš motorky z úplně jinejch kategorií. Konkrétně 690 je cca dvakrát tak drahá, tak snad dává smysl, že za ty prachy bude lepší, ne?
Tak, jasný. To k tomu tak jen sklouzlo, ve smyslu toho že původně se řešilo že KLX a nový dualsport... Měl jsem na mysli, že po svezení na KLX230 bych to za dualsport nepovažoval. A pokud by ta nová ty parametry měla, tak ta cena může být o dost jinde... a pokud ne, tak to bude podobná kejvačka, jako ta stará... Těžko říct.
KTM do toho motám jen proto že ji používám, takže ji líp znám... Tu bych považoval za dualsport spíš, nebo tu CRF450L třeba. Nakonec, i ta CRF 250L je taková docela schopná v terénu.
SWM, taky docela dobrý.
Ty malý motorky se dělají stejně všechny většinou v Číně, bohužel. A pak je otázka, jestli kupovat třeba tu KLX 230 což je brutální čína s renomovanou nálepkou , nebo spíš třeba tu AJP, SWM, kde si musí víc dávat pozor na to, jak to funguje, protože jejich nálepka není tak renomovaná.
Naposledy editováno 01.12.2020 13:42:55
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Koukám, že o něco větší je rozvor, možná škoda. Spíš bych radši kratší, aby byla obratnější ...
ještě edit: světlá výška +3 cm je dobrá, sedlo +5mm, znamená to, že nohy budou ještě více zalomeny? Nebo zůstaly stupačky na stejné pozici od země? Už na 250L byla posez na limitu pro větší osoby, snad to nebude horší ...
Naposledy editováno 01.12.2020 13:50:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kafoholik píše: No, tu cenu jsem nenašel právě, ale jestli tedy platí těch cca 125 co je tady v katalogu, tak to je asi cajk. Kačeny se prodávají obvykle 260 , což je dvojnásobek.
Takže pravda, nejde to moc srovnávat. Bral jsem to tak, že se ta nová bude podobat spíš CRF450L , a tam už je to o jiné ceně.... ta stojí 269 v základu.
Srovnání váhy- tam jsem bral 146 u hondy se 7,8 litry paliva proti 146 u KTM bez paliva, pobere 13,5 litru - to bude rozdíl do 15 kilo
Krásně vidět na srovnání CRF250L v ceně cca 125 tis. a CRF450L v ceně cca 270 tis., kolik stojí pár kilo dolů a trochu lepší podvozek
Ta nová se v ničem nepodobá CRF450L a ani nemohla jsou dva naprosto odlišné stroje. A rozdíl v ceně je dán mimo jiné i zemí, kde se montují. Navíc už byly známi ceny z Thajska.
Ta váhu 146 kg je ale pro starý (letošní) model, já mluvil o nové pro rok 21 a ta má 142 mokrých. Můžeš zkusit zjistit kolik má ta kačena mokrých kg. Jde i o to jestli do toho počítaj váhu baterie. Hold v Evropě už se mokrá hmotnost moc nenosí, a pokud ano, tak jen s 90 % obsahem nádrže
Naposledy editováno 01.12.2020 14:02:52
mRKEF píše:
ještě edit: světlá výška +3 cm je dobrá, sedlo +5mm, znamená to, že nohy budou ještě více zalomeny? Nebo zůstaly stupačky na stejné pozici od země? Už na 250L byla posez na limitu pro větší osoby, snad to nebude horší ...
Spíš bych podle fotek řekl, že se stupačky posunuly níže na rámu. Takže by ergonomie mohla zůstat zachována.
EDIT:
tak v představení motorky tady v článcích píšou:
Trochu jiná je i ergonomie, řídítka byla mírně posunuta vzad a stupačky jsou níže a více vzadu. Navzdory razantnímu zvýšení světlosti se hrana sedla zvedla akorát o 5 mm na 880 mm.
Naposledy editováno 01.12.2020 14:33:47
Asi pred měsícem v kolchozu na váze ukazovalo 145 kilo a bylo tam plná nádrž,minus asi 15 km z UO od pumpy.
Hodně v tom udělají gumy, Mx co v tý době byly jsou lehké.
Váha prý je přesná... říkali. Oficiálně má Káča vážit 138 kilo bez paliva pouze, ne suchá. KTM uvádí vždycky vystrojenou bez paliva a na gumach dle specifikace. Takhle jsou zvyklí, je to obvyklé u závodních motorek.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
V cizině LED a tady p+z žárovka.
Za mě jsem teda rád, že se tento segment v EURO 5 udržel, byť s LED nebo bez, ale je to v roce 2021 škoda.
Ale zase to bude o malý fous lepší.Uvidíme co cena, ta bude hodně důležitá.
Jestli to napálí jak 450L(která neodpovídá tak vysoké ceně- možná odpovídá, ale lidi za to tolik nedají), tak prodej bude těžce slábnout .
Tvl. teď koukám a jsou tam stále stejný předpotopní blinkry
Naposledy editováno 01.12.2020 17:47:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zase, když to rozbiješ, asi bude levnější. A to je u endura hned. Dostaneš větví, nebo to pokutálíš a hotovo, jdeš pro novou masku.
Ta CRF300 vypadá fajn. Pokud je těch 140 pravda, tak je to hezký. Až na tu abs, to je debilita. 5 kilo hmoty na úplně idiotský zařízení.
AJP ABS nemá a údajně to je ok pro jednomístný motorky. Taková motorka stejně není pro dva. Hned by bylo 7 kilo dole za abs kočku a stupačky a klubo drátu... No ne?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 01.12.2020 18:15:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CB600 píše: 140 je ofíko cena na webu Hondy. ABS jde naštěstí na zadku stále vypnout.
Ještě stovku ti vrátí
Já vím no, tady chce každej minimálně pětikilo, lépe však šestikilo s nižší hmotnosti stejným servisním intervalem a né o moc vyšší cenovkou
Naposledy editováno 01.12.2020 18:27:36
Co se abs týče (taky výmysl EU, jinak věřím že by tam nebyla a cena může být hned níž), snad by šlo i nějak komplet vyndat. Hadice natáhnout přímo je to nejmenší, vyhodit pojistku a vykuchat zbytek bordelu.
inzerát
Naposledy editováno 02.12.2020 13:24:50
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pamatuju, že 250 byly vcelku levné a první kusy šly snad koupit za cenu jen těsně nad 100tis. Co myslíte, jaká je reálná prodejní cena teď těch první kusů pro rychlé kupující? Nebo naopak dealeři necuknou ani o korunu?
Konečně je z toho rozumná motorka, možná dual, možná jen prostě ideální malej cesťák. Ale super
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |