globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 10:42 | Nahoru | #3901
CB600>
Cena bude zásadní... Třeba proto, že to váží skoro stejně jako KTM690R, nebo HQ701, která má přes 50 kW , 12 litrů nádrž a interval oleje 10 tisíc km...

Nižší výkon je ok, ta 690 je možná až moc ostrá, ale ta váha... ? Nevím kde to nabrali, jsou tam menší brzdy, poloviční motor, klasický CRF rám... Skoro škoda. Chtělo by to pod 125 kilo, to by bylo ok.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 10:54 | Nahoru | #3902
Nevypadá to špatně, snad to brzo někdo porovná, asi bude poznat zlepšení.
https://www.honda.cz...rf300l/overview.html
https://www.honda.cz...-rally/overview.html
V ceníku jsem to zatím nenašel

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 11:03 | Nahoru | #3903
Kafoholik
Jestli dobře koukám, tak ta kačena má suchých 146 kg, takže mokrých řekněme 160, což je skoro 20 kg rozdíl. To bych teda neřekl, že váží skoro stejně.

A ceníkovka je u kačeny 300 pro rok 20. Pro rok 21 bude taky vyšší. No ale už teď si troufnu říct, že za cenu kačeny mám dvě CRF

Naposledy editováno 01.12.2020 11:08:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 11:16 | Nahoru | #3904

Kafoholik píše: CB600>
Cena bude zásadní... Třeba proto, že to váží skoro stejně jako KTM690R, nebo HQ701, která má přes 50 kW , 12 litrů nádrž a interval oleje 10 tisíc km...

Nižší výkon je ok, ta 690 je možná až moc ostrá, ale ta váha... ? Nevím kde to nabrali, jsou tam menší brzdy, poloviční motor, klasický CRF rám... Skoro škoda. Chtělo by to pod 125 kilo, to by bylo ok.



hele, ty pořád porovnáváš motorky z úplně jinejch kategorií. Konkrétně 690 je cca dvakrát tak drahá, tak snad dává smysl, že za ty prachy bude lepší, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 12:07 | Nahoru | #3905

CB600 píše: Kafoholik
Jestli dobře koukám, tak ta kačena má suchých 146 kg, takže mokrých řekněme 160, což je skoro 20 kg rozdíl. To bych teda neřekl, že váží skoro stejně.

A ceníkovka je u kačeny 300 pro rok 20. Pro rok 21 bude taky vyšší. No ale už teď si troufnu říct, že za cenu kačeny mám dvě CRF



No, tu cenu jsem nenašel právě, ale jestli tedy platí těch cca 125 co je tady v katalogu, tak to je asi cajk. Kačeny se prodávají obvykle 260 , což je dvojnásobek.
Takže pravda, nejde to moc srovnávat. Bral jsem to tak, že se ta nová bude podobat spíš CRF450L , a tam už je to o jiné ceně.... ta stojí 269 v základu.

Srovnání váhy- tam jsem bral 146 u hondy se 7,8 litry paliva proti 146 u KTM bez paliva, pobere 13,5 litru - to bude rozdíl do 15 kilo

Krásně vidět na srovnání CRF250L v ceně cca 125 tis. a CRF450L v ceně cca 270 tis., kolik stojí pár kilo dolů a trochu lepší podvozek

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 12:19 | Nahoru | #3906
Cena CRF 300 l 140 000 Kč a Rally 170 000 Kč nic moc. Kdyby byly o 10 k levnější, tak by udělali líp
Ale abych jenom nehanil cenu, tak musím uznat, že vypadá o hodně líp. A díky té vyšší světlé výšce vypadá dospěleji a je už dost podobná 450
Ještě by mohli zveřejnit zdvihy tlumičů.

Naposledy editováno 01.12.2020 12:39:52

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 12:35 | Nahoru | #3907

callowsick píše: hele, ty pořád porovnáváš motorky z úplně jinejch kategorií. Konkrétně 690 je cca dvakrát tak drahá, tak snad dává smysl, že za ty prachy bude lepší, ne?



Tak, jasný. To k tomu tak jen sklouzlo, ve smyslu toho že původně se řešilo že KLX a nový dualsport... Měl jsem na mysli, že po svezení na KLX230 bych to za dualsport nepovažoval. A pokud by ta nová ty parametry měla, tak ta cena může být o dost jinde... a pokud ne, tak to bude podobná kejvačka, jako ta stará... Těžko říct.

KTM do toho motám jen proto že ji používám, takže ji líp znám... Tu bych považoval za dualsport spíš, nebo tu CRF450L třeba. Nakonec, i ta CRF 250L je taková docela schopná v terénu.

SWM, taky docela dobrý.

Ty malý motorky se dělají stejně všechny většinou v Číně, bohužel. A pak je otázka, jestli kupovat třeba tu KLX 230 což je brutální čína s renomovanou nálepkou , nebo spíš třeba tu AJP, SWM, kde si musí víc dávat pozor na to, jak to funguje, protože jejich nálepka není tak renomovaná.

Naposledy editováno 01.12.2020 13:42:55

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 13:43 | Nahoru | #3908
Co mě překvapilo, že svět má nový design, ale tady zůstal zachován ten původní - víceméně. Jestli to zase není nějaká homo-vyfikundace světel apod. Proto tady máme blinkry takový pádla zatímco thajská verze má decentní atd ...

Koukám, že o něco větší je rozvor, možná škoda. Spíš bych radši kratší, aby byla obratnější ...

ještě edit: světlá výška +3 cm je dobrá, sedlo +5mm, znamená to, že nohy budou ještě více zalomeny? Nebo zůstaly stupačky na stejné pozici od země? Už na 250L byla posez na limitu pro větší osoby, snad to nebude horší ...

Naposledy editováno 01.12.2020 13:50:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 13:59 | Nahoru | #3909

Kafoholik píše: No, tu cenu jsem nenašel právě, ale jestli tedy platí těch cca 125 co je tady v katalogu, tak to je asi cajk. Kačeny se prodávají obvykle 260 , což je dvojnásobek.
Takže pravda, nejde to moc srovnávat. Bral jsem to tak, že se ta nová bude podobat spíš CRF450L , a tam už je to o jiné ceně.... ta stojí 269 v základu.

Srovnání váhy- tam jsem bral 146 u hondy se 7,8 litry paliva proti 146 u KTM bez paliva, pobere 13,5 litru - to bude rozdíl do 15 kilo

Krásně vidět na srovnání CRF250L v ceně cca 125 tis. a CRF450L v ceně cca 270 tis., kolik stojí pár kilo dolů a trochu lepší podvozek



Ta nová se v ničem nepodobá CRF450L a ani nemohla jsou dva naprosto odlišné stroje. A rozdíl v ceně je dán mimo jiné i zemí, kde se montují. Navíc už byly známi ceny z Thajska.

Ta váhu 146 kg je ale pro starý (letošní) model, já mluvil o nové pro rok 21 a ta má 142 mokrých. Můžeš zkusit zjistit kolik má ta kačena mokrých kg. Jde i o to jestli do toho počítaj váhu baterie. Hold v Evropě už se mokrá hmotnost moc nenosí, a pokud ano, tak jen s 90 % obsahem nádrže

Naposledy editováno 01.12.2020 14:02:52

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 14:04 | Nahoru | #3910

mRKEF píše:
ještě edit: světlá výška +3 cm je dobrá, sedlo +5mm, znamená to, že nohy budou ještě více zalomeny? Nebo zůstaly stupačky na stejné pozici od země? Už na 250L byla posez na limitu pro větší osoby, snad to nebude horší ...



Spíš bych podle fotek řekl, že se stupačky posunuly níže na rámu. Takže by ergonomie mohla zůstat zachována.

EDIT:
tak v představení motorky tady v článcích píšou:
Trochu jiná je i ergonomie, řídítka byla mírně posunuta vzad a stupačky jsou níže a více vzadu. Navzdory razantnímu zvýšení světlosti se hrana sedla zvedla akorát o 5 mm na 880 mm.

Naposledy editováno 01.12.2020 14:33:47

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 14:53 | Nahoru | #3911
Má nová 300 stejně debilni rozměr zadní pneu jako 250?
Jinak vzhledově se mi dost líbí

Naposledy editováno 01.12.2020 14:53:58

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 14:57 | Nahoru | #3912
Vzadu stejný rozměr, vepředu kosmetická změna.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 15:58 | Nahoru | #3913
Ta ergonomie by mě docela zajímala. U 250 mi přijde že jsou řídítka dost blízko. Hlavně ve stoje má člověk pocit že je má moc pod sebou.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 17:16 | Nahoru | #3914
CB600> no, já mam starou verzi bez ABS a s 12l nádrží a něco jsem sundal, jako třeba stupacky, homodržák RZ, filtrbox... A zas namontoval výztuhu chladiče a plotnu.
Asi pred měsícem v kolchozu na váze ukazovalo 145 kilo a bylo tam plná nádrž,minus asi 15 km z UO od pumpy.
Hodně v tom udělají gumy, Mx co v tý době byly jsou lehké.

Váha prý je přesná... říkali. Oficiálně má Káča vážit 138 kilo bez paliva pouze, ne suchá. KTM uvádí vždycky vystrojenou bez paliva a na gumach dle specifikace. Takhle jsou zvyklí, je to obvyklé u závodních motorek.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 17:27 | Nahoru | #3915
Se mi to vložilo 2x


Naposledy editováno 01.12.2020 17:28:50

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 17:45 | Nahoru | #3916
Koukám, že nás ošulili i na světlech .
V cizině LED a tady p+z žárovka.
Za mě jsem teda rád, že se tento segment v EURO 5 udržel, byť s LED nebo bez, ale je to v roce 2021 škoda.
Ale zase to bude o malý fous lepší.Uvidíme co cena, ta bude hodně důležitá.
Jestli to napálí jak 450L(která neodpovídá tak vysoké ceně- možná odpovídá, ale lidi za to tolik nedají), tak prodej bude těžce slábnout .

Tvl. teď koukám a jsou tam stále stejný předpotopní blinkry

Naposledy editováno 01.12.2020 17:47:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 18:04 | Nahoru | #3917
nokia321> to ty homologace... Všechno je to za bakuli peněz a prodá se pár kusů. K tomu konkurence, tak to radši nechají na starých už homologovaných světlech.
Zase, když to rozbiješ, asi bude levnější. A to je u endura hned. Dostaneš větví, nebo to pokutálíš a hotovo, jdeš pro novou masku.

Ta CRF300 vypadá fajn. Pokud je těch 140 pravda, tak je to hezký. Až na tu abs, to je debilita. 5 kilo hmoty na úplně idiotský zařízení.
AJP ABS nemá a údajně to je ok pro jednomístný motorky. Taková motorka stejně není pro dva. Hned by bylo 7 kilo dole za abs kočku a stupačky a klubo drátu... No ne?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 18:14 | Nahoru | #3918
140 je ofíko cena na webu Hondy. ABS jde naštěstí na zadku stále vypnout.

Naposledy editováno 01.12.2020 18:15:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 18:24 | Nahoru | #3919

CB600 píše: 140 je ofíko cena na webu Hondy. ABS jde naštěstí na zadku stále vypnout.



Ještě stovku ti vrátí

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 18:25 | Nahoru | #3920
Jinak si ale stejně myslím, že dobrý. Za bura navrch jsme toho od Hondy dostali víc než dost. Kila dolů, výkon a krut nahoru, do toho nutno započítat E5 homologaci. Vyšší zdvihy (u L), vyšší světlou výšku.

Já vím no, tady chce každej minimálně pětikilo, lépe však šestikilo s nižší hmotnosti stejným servisním intervalem a né o moc vyšší cenovkou

Naposledy editováno 01.12.2020 18:27:36

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 18:26 | Nahoru | #3921

nokia321 píše: Ještě stovku ti vrátí


STFU and take my money

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 18:30 | Nahoru | #3922
Hovno bůra - ale 15

Škoda bůr by byl super.

Naposledy editováno 01.12.2020 18:31:22

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 20:42 | Nahoru | #3923
Je fakt, že 15k je na moto za 125 docela ranec peněz. I když motor 300 snad bude hlavní posun k lepšímu. Dá se říct že víceméně nemá konkurenci. Klx zatím nejistá. Ostatní je víc off nebo víc on.

Co se abs týče (taky výmysl EU, jinak věřím že by tam nebyla a cena může být hned níž), snad by šlo i nějak komplet vyndat. Hadice natáhnout přímo je to nejmenší, vyhodit pojistku a vykuchat zbytek bordelu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 21:20 | Nahoru | #3924
Aju . Ale ona by ta cena ale narostla i beztak, všechny mašiny jdou meziročně nahoru.

Kdyby přišla KLX300, tak jedině dobře. Ale moc tomu nevěřím.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 21:42 | Nahoru | #3925

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 22:09 | Nahoru | #3926
Z toho srovnání mi vyšla líp Hondice i přes horší zadní tlumič. Nicméně ta kamo KLX

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2020 v 13:24 | Nahoru | #3927
Kdyby chtěl někdo nové černé páčky na CRFko, tak je mám na bazaru. Bohužel jsem si neuvědomil, že je mám kvůli blástrům asi o 2cm posunuté, jsou tedy pro mě krátké, proto posílám dále. Na to, že je to čína, tak provedení je pěkné.
inzerát


Naposledy editováno 02.12.2020 13:24:50

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2020 v 14:34 | Nahoru | #3928
Pár dní jsem to tu nečetl, říkal jsem si 300 je mimo a najednou prd a včera byla v inzerci. Tak super.

Pamatuju, že 250 byly vcelku levné a první kusy šly snad koupit za cenu jen těsně nad 100tis. Co myslíte, jaká je reálná prodejní cena teď těch první kusů pro rychlé kupující? Nebo naopak dealeři necuknou ani o korunu?

Konečně je z toho rozumná motorka, možná dual, možná jen prostě ideální malej cesťák. Ale super

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2020 v 16:56 | Nahoru | #3929
Animals21> jo stály 104tisíc tehdá

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2020 v 17:54 | Nahoru | #3930
Tak ono je celkem jedno, kolik stál jaký model při uvedení na trh. Fireblade taky nestál to co dneska, ale to přece není argument to nekupovat. No a reálná cena prvních kusů bude nejspíš ceníkovka. Prodejce určitě nemá důvod dávat v tuhle chvíli nižší cenovku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist