PS: viem, mal som také staré, síce aj teraz mám z minulého tisícročia. tisícročnú fčelu.
Naposledy editováno 17.08.2020 19:35:08
1 reakcí na tento příspěvek Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)
mám podobnýho "veterána", ale tvoje starosti teda rozhodně nemám a neznám. Mám rok 1985.
Motorka šlape jako hodinky a i podvozkově je super, brzdy jsem jsem vyřešil pancéřovými hadičkami. Má najeto přes 80.000 km.
Škoda že nejsi blíž, mrkli bychom na to, ale rozhodně to není normální aby tam bylo tolik závad. Jsou to ještě relativně jednoduchý motorky a dobře servisovatelný.
1. Ty vibrace. Byly už když jsi to koupil ? Mohlo by to být ložiskama v krku řízení, měnil jsi je a pokud ano dotáhnul jsi je správně ?
Dál.Měnil jsi ložiska v kolech ? Co přední ráfek ? Zkoušel jsi ho zkontrolovat na házivost a kulatost ?
Co přední guma ? Je OK a máš to vyvážené ?
Šel bych po tom postupně a systematicky a musí to být OK. Tyhle motorky jsou super
Tak v tom případě bych šel po brzdách. Co kotouče? V jakém jsou stavu ? Tloušťka ( u tak starých motorek bývají už dost tenké, pokud jsou tam původní ) , házivost ?
Co třmeny a desky, jsou OK ?
Nový svíčky, stejný do všech válců ( já jezdím Denso ) zkontrolovat membrány v karbecích, udělat podtlaky a pročistit trysky a přívod paliva z nádrže a musí to být OK.
1 reakcí na tento příspěvek Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)
Ještě odpovím Unimu:
Moto byla u opraváře více než rok(sliby,natahování atd) Karburátory měly být vyčištěny,skontrolovány,seřízeny ...ventilové vůle by měly bý taky OK...hlava je dělaná zase u jiného opraváře sice už před nějakým tím rokem,ale najeto na ní není ani ne 1000km(jinak cena za generálku hlavy + složení,seřízení atd bylo skoro za 20tis ) Tlumiče jsem dělal teď před týdnem,nové gufera a nový olej podle manuálu(jinak ty mají to samé najeto po jejich GO taky asi těch 1000...Kyvka,to je jiná,tam jsem nic nespravoval a ani nikdo jiný...tam bude vše původní.. Ještě k tomu motoru,u kolen jak se spojujou pod motorem je cítit že některé koleno podfukuje...Jako bude tam toho dost,bohužel mám už z toho doela depku se v tom vrtat...a taky do toho jen leju peníze bez efektu :(
Naposledy editováno 17.08.2020 21:04:04
Ta zadní kyvka by nebyla od věci, rozebrat aaspoň máznout ložiska.
1 reakcí na tento příspěvek Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)
Napíšu to takhle,podle nich se hrabat v tak staré motorce rovná skoro renovaci,na tom prý nevydělají...ale vždy jsem říkal,že opravu zaplatím,že jsem připraven dát tak těch 20tis...jako pracháč nejsem,kdybych byl,dám si to totálně zrenovovat :) ale člověk vždy něco naškudlil bokem a pak to hodil dá se říct do luftu :( Ale nechci tu ty mechaniky pomlouvat,sami ví kolik času a úsilí tomu dali aby motka byla použitelná...asi tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)
PinkPanther píše: Ahoj,
mám podobnýho "veterána", ale tvoje starosti teda rozhodně nemám a neznám. Mám rok 1985.
Motorka šlape jako hodinky a i podvozkově je super, brzdy jsem jsem vyřešil pancéřovými hadičkami. Má najeto přes 80.000 km.
Škoda že nejsi blíž, mrkli bychom na to, ale rozhodně to není normální aby tam bylo tolik závad. Jsou to ještě relativně jednoduchý motorky a dobře servisovatelný.
Krásná motorka!
PS: Verze K, nebo bez E zkrátka, neměla starter a otáčkoměr, taková sociální, takže napoprvé na druhý šlápnutí a pak už vždy napoprvé.... Ale měla teda asi 19tkm když jsem jí přivezl jako dvacetiletou.
Naposledy editováno 18.08.2020 01:31:35
Pro Petaheaven: ještě mne napadlo jestli rok a čtvrt stála v servisu a měl jsi tam natural 95 s těma biosračkama tak zkus pořádně propláchnout nádrž, palivový kohout a vyčistit karbece, je možný že to bude pořádně zasraný.
A ještě zkontroluj ty gumový příruby mezi karbecama a hlavou jestli někde nejsou zpuchřelý nebo popraskaný a nesaje ti to falešný vzduch. Já je taky musel všechny měnit.
1 reakcí na tento příspěvek Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)
Rick_James píše: Keď ti to niekto spraví, tak tam potom tankuj len 100 oktan a vždy keď to chceš nechať chcípnout na dlhší čas, tak najprv zavri palivový kohút, nech to všetok benzín vycucne...
To si na sucho budou O-krouzky a hlavne jehlovy ventily v karbech fakt blahem chrochtat...
soccer píše: To si na sucho budou O-krouzky a hlavne jehlovy ventily v karbech fakt blahem chrochtat...
Proč by si nechrochtaly? Nejhorší je pro ně líh v naturalu 95 a druhá nejhorší věc je, až se zbytek z toho naturalu rozloží a přemění na pryskyřice. Takže Verva 100 a vyjet to z karbeců na nějakou nižší hladinu je řešení na delší odstávku.
A milionář nejsem,bohužel I kdybych byl stejně bych většinu peněz cpal do uzdravování své postižené dcery která mi s přibývajícím věkem bere i čím dál víc volného času Asi tak...
Ovíkendu to zavezu k Pilotovi,věřím že na to přijdem co jí chybí
Naposledy editováno 19.08.2020 12:17:41
Petaheaven píše: To skládání dělal jeden z nejznámějších mechaniků zde na Novojičínsku,myslím že by se nesekl Spíš to kluci kteří to měli na opravy pěkně odflákli...
Napíšu to takhle,podle nich se hrabat v tak staré motorce rovná skoro renovaci,na tom prý nevydělají...ale vždy jsem říkal,že opravu zaplatím,že jsem připraven dát tak těch 20tis...jako pracháč nejsem,kdybych byl,dám si to totálně zrenovovat :) ale člověk vždy něco naškudlil bokem a pak to hodil dá se říct do luftu :( Ale nechci tu ty mechaniky pomlouvat,sami ví kolik času a úsilí tomu dali aby motka byla použitelná...asi tak
Když ono ten mechoš měl pravdu. Ono úplná rozborka sborka takto krásného stroje. Může to bý 0,5 ale třeba 60k. Už že ti to profík projede a zamyslí se a NEZÁVAZNĚ navrhne,to je 1,5k. A to jenom návrh, přepočti si na hodinu práce ,pro cizího'.Tvoje hranice je 20k: Porovnej třeba s kuchyňskou linkou:, A žena by chtěla kamenou desku, a taky aby tambyly zapuštěná ta indukční desku, mám na to max. 20k... .
Já myslím že totok je dobrej příměr.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojkové lanko-těžký chod [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 47 | 13.3.2024 v 19:53 Petaheaven |
Příruby karburátoru Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 8 | 3.11.2023 v 16:23 Petaheaven |
Progresivní pružiy za originál [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 56 | 18.11.2022 v 20:15 Guzo |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Odvzdušnění přední brzdy Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 27 | 5.5.2022 v 21:56 Petaheaven |