jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev píše: GRASSEL> ja mam okruhy a jizdu na nich rad, zacal sem tam jezdit po jediny tezky havarce na silnici co sem mel ale na silnici me to bavilo vzdycky, okruh mi akorat pomohl nutkani neco si dokazovat a jezdit na silnici vic v pohode, o kolinko sem se nikdy pokouset nemusel protoze uz jsem vedel o co jde. Jako hlavni konicek mi to ale nikdy nedavalo smysl, stacilo mi svezeni s spz.
Ale ta mantra ze jak jednou zkusis okruh silnice je o nicem a na okruhu je minimalni riziko je mi lehce protivna.
Jinak zastavam nazor ze o co vic pasivni bezpecnosti ma auto, o to vic ma motorka bezpecnosti aktivni, jenom se to musi umet vyuzit. Takze se na motorce bojim v podstate stejne jako v aute, mozna min protoze jedu sam.
no, ja kdyz jel na sprinty nebo na okruh, tak pak zpatky sem jel o 30-40% rychleji a "zavodneji", takze ja s tim nesouhlasim, ze okruh pomuze s tim si neco pak nedokazovat na silnici
dycky, po D10 do Hradiste na sprinty - 180-210, a zpatky po sprintech 250-290, a jednou byl i bracha a ten uplne to samy, sme se zpatky nahaneli ve 280+, a to je bracha normalne hroznej klidas a zelva na motorce
GRASSEL píše: A vůbec neee, naopak, chci abys jezdil víc jak dřív a dýl ... páč nedávno u mě na bazaru byl chlápek 68 let co jezdí na RSV a tím se rád vytahuju když poslouchám jak některý fňukaj že sporty jsou nepohodlný, bojej se, je to rychlý atd
Ten byl dobrej, koupil si wildstara, že už je asi fakt starej a za měsíc ho prodal a zase skočil na RSV uplně mi kápla slza.
ja to vidim podobne
me tyhle motorky ubiraj z jistoty, tyhle choppery a cestaky, kamos co ma Busu, tak sem na tom parkrat jel a proste mi to nesedi, je to gumovy, tezkopadny, nemam na tom jistotu, potrebuju pod sebou prkno a cejtit kazdej kaminek, ostry brzdy a aby se to nekroutilo, tedy SBK. zbytek je prijemnej bonus, ze s tim jde delat i vse ostatni (cestovat, okruh, sprinty, elefanti, pro rohliky, zada)
znam taky typka co si v 65 koupil fungl 1198, a lital s ni po okreskach 260+, bohuzel jezdi jen sam a jen v sobotu kdyz je krasne, parkuje ji ve Stodulkach v panelaku v obyvaku v 8. patre, rano ji sveze vytahem (maji ten dlouhej), venku namontuje zrcatka a celej den lita, na pumpe jen pije, vecer prijede, necha Duc vychladnout a vyvetrat a zase ji vyveze vytahem nahoru
oxygen píše:
... Jo a na tej silnici vítám, když nic jinýho, tak aspoň že projedeš-li se často aspoň kousek, že si pořád vracíš pod kůži ty drobný návyky práce rukou nohou i těla, co jich na motce musíme mít celkem dost, aby jízda byla automatická a uvolněná
Ať mi nikdo neříká, že když vyjede jen jednou za pár týdnů třeba i na okruh, že se dokáže markantně zlepšovat... Nevěřím, bo když jsem ještě motokrosil, tak zlepšovat se znamenalo 2-3x týdně hodiny jezdit a skákat - bo třeba už po týdenní pauze trvalo i přes půl dne, vůbec se navrátit do předchozí úrovně
to souhlasim plne
me prijde po delsi pauze treba 180 stejnej cvrkot jako predtim 240
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: no, ja kdyz jel na sprinty nebo na okruh, tak pak zpatky sem jel o 30-40% rychleji a "zavodneji", takze ja s tim nesouhlasim, ze okruh pomuze s tim si neco pak nedokazovat na silnici
dycky, po D10 do Hradiste na sprinty - 180-210, a zpatky po sprintech 250-290, a jednou byl i bracha a ten uplne to samy, sme se zpatky nahaneli ve 280+, a to je bracha normalne hroznej klidas a zelva na motorce
každej jsme nějakej, psal jsem jak to mám já. U mě s tím souhlasíš, že jo?
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 05.05.2020 20:41:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 06.05.2020 09:46:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Asi zasadni problem tehle cinskejch udelatek je, ze nemas pocit, zes motorku poladil necim supermegahyperracing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: Cau mate/mel tu nekdo na motorce cinsky kotouce Arashi? Zajímá me jestli to neco vydrží,ale kupovat je radsi nebudu. Dík
Ja mel Nakasi od Rutana a musel sem mu je komplikovane vratit (jakoze "tvoje motorka je spatna, kotouce jsou dobry"), ted mam NG (od nej vymenou, tak ok) a jsou cajk. Resp. citim pri fest brzdeni takovy jemny neznatelny kopani, ale nic co by mi vadilo. Ale puvodni Sunstary s najetyma 113tis nedelaly ani to, brzdily perfektne.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 06.05.2020 19:42:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 06.05.2020 21:41:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: assassin> no asi to vyresim, ze koupim naky jety oem ptz na to nemam si to tam dat presne muj pocit z toho je ze vymenim oem kotouce za nejaky cinsky shit i kdyz se muzu mylit ptz koho se ptam kdyz je vidim u nekoho na motorce si to chvalí, ze to drží, ale pak najdes tohle, třeba a to by se stát nemelo nikdy si myslim, ano nevim jak se k tomu kdo choval jaka byla tloušťka kotoucu a vule na nytech, ale tohle vidím poprvé
no ja kdyz ten kotouc vidim, tak bych cekal naopak presne tohle ze se musi stat, dyk tam sou ty steny silene tenky mezi tema dirama a vykousancema
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: Bubrak-ZX10R> no to me se nikdy nepovede najet tolik ja menim kotouce jak na bezicim pasu skoro na kazdy motorce tvl asi delam neco spatne
ale na ZX mas v pohode ne? vim ze treba u ST4 Duc odchazej po 30k protoze ABS, ale ty mas ABS vyhozeny tak by mely snad slouzit dlouho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
mam dve sady kol (s letnima a zimnima) vc dvou kotoucu a desek a ted mam ten letni predek s novyma deskama ale starej kotouc, resp. ten co mi tam davali v Honde jak se mi kousala brzda protoze mi nerozhejbali pistky a kotouc byl uplne uvarenej. ale je to divny, protoze na podzim to nezlobilo takhle, az ted po prezuti a myslim, ze tam mam to podzimni kolo s kotoucem, jen mam novy desky a ty by to prece delat nemely.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
No hele na ty k5 to jde vic nez dobre takze na tvym masakru by to melo jit taky kdyz premuzu tu vahu ty traverzy co mas vzadu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Já totiž už u třech motorek to vyřešil právě tímhle u dvou stačilo rozhejbat a vyčistit nejty a u jedný stačilo vyměnit desky ....
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
... Jinak teda gumy a brzdy, u našich šlapadel co jezdí i bídnejch 299, bych dle ceny fakt neřešil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 06.05.2020 23:53:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |