jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev píše: GRASSEL> ja mam okruhy a jizdu na nich rad, zacal sem tam jezdit po jediny tezky havarce na silnici co sem mel ale na silnici me to bavilo vzdycky, okruh mi akorat pomohl nutkani neco si dokazovat a jezdit na silnici vic v pohode, o kolinko sem se nikdy pokouset nemusel protoze uz jsem vedel o co jde. Jako hlavni konicek mi to ale nikdy nedavalo smysl, stacilo mi svezeni s spz.
Ale ta mantra ze jak jednou zkusis okruh silnice je o nicem a na okruhu je minimalni riziko je mi lehce protivna.
Jinak zastavam nazor ze o co vic pasivni bezpecnosti ma auto, o to vic ma motorka bezpecnosti aktivni, jenom se to musi umet vyuzit. Takze se na motorce bojim v podstate stejne jako v aute, mozna min protoze jedu sam.
no, ja kdyz jel na sprinty nebo na okruh, tak pak zpatky sem jel o 30-40% rychleji a "zavodneji", takze ja s tim nesouhlasim, ze okruh pomuze s tim si neco pak nedokazovat na silnici
dycky, po D10 do Hradiste na sprinty - 180-210, a zpatky po sprintech 250-290, a jednou byl i bracha a ten uplne to samy, sme se zpatky nahaneli ve 280+, a to je bracha normalne hroznej klidas a zelva na motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: no, ja kdyz jel na sprinty nebo na okruh, tak pak zpatky sem jel o 30-40% rychleji a "zavodneji", takze ja s tim nesouhlasim, ze okruh pomuze s tim si neco pak nedokazovat na silnici
dycky, po D10 do Hradiste na sprinty - 180-210, a zpatky po sprintech 250-290, a jednou byl i bracha a ten uplne to samy, sme se zpatky nahaneli ve 280+, a to je bracha normalne hroznej klidas a zelva na motorce
každej jsme nějakej, psal jsem jak to mám já. U mě s tím souhlasíš, že jo?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |