jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
3 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: assassin> Akorat Vin nema na strese hagusy.
Z hagusů si prdel nedělej pěstuju si je na hlavě po stranách, aby mi nepadaly vlasy do vočí!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: oxygen> Az ti povyrostou tak si je muzes zaplect do copanku jako Fananek
Hele to je dobrý, čéče... Lou Hagen Oxygen vás zdraví!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: grassel: ta nova profilovka to je jak jsi dubloval Vina v Riddickovi co?
Nech ho bejt, konečně si zase vzpomněl co je dobrý, jak má vypadat chlap a nechal si ostříhat tu mrdací rukojeť
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše: Hosi jeste jedna vec, jak bezpecne rozeznam 999s od prevlecene 999? :)
pokud nekdo preskladal vse tak blbe. podle dokladu, pokud jsou ok.
zalezi dost na rocniku, lisi se starsi a novejsi model - do 2005 ma Sko silnejsi motor kterej ma nizkou vanu - trci z toho dolu. obyc ma melkou vanu. Od 2005 ma tenhle silnejsi motor s nizkou vanou i obyc.
do 2005 je uzka odlita kyvka, kapoty se 4ma otvorama, klasicky brzdy.
od 2005 je svarovana vysoka kyvka, radialni brzdy, vykonejsi motor a kapoty s dvouma nasavacima otvorama.
S ma kazdopadne vzdy komplet ohlins podvozek, vidle, tlumic i tlumic rizeni.
Me treba zklamalo, ze ani Sko nema kovana kola - ma obyc marchesini. kovany kola ma jenom R. R by byla jina co se tyka investice, ale to je milion a vic za hezkou. Rko ma navic vetsinu odlitku - ta divna vec kolem svetla, drzaky zrcatek atd z horciku a vetsina motorek to ma ohnily - staci se ze se malicko skrabne lak a horcik pod hnije jak starej chleba
ja chtel 2005 a vejs, ale nesehnal jsem peknou … nakonec jsem vzal 2003 - libi se mi ten puvodni design vic a ze to min jede a ma to min tuhou kyvku je mi celkem fuk, kdyz se na tom neda jezdit… ta motorka zacne fungovat az kdyz to drtis na doraz, tzn idealne to vzit na okruh, ale pokud to mas jako tak trochu jako investici tak s tim prasknout nechces…. proste past vedle pasti
melka vana:
hluboka vana:
Naposledy editováno 31.03.2020 14:59:34
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Kazdopadne hodne lidi prodava obyc. modely jako eSka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ja pro tu svou byl v Neapoli.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
cibus píše: SLEEPER> Jestli “S” nebo klasiku je podle me jedno. Kone to na dnesni pomery stejne nema. A Ohlins je na servis akorat drazsi. Trochu lepe to vypada. Ano. Trochu. Stastnou cestu.
Ja pro tu svou byl v Neapoli.
pokud by to chtel na jezdeni, tak jednoznacne 2005+ obyc verzi. nejlepsi pomer Cena vykon. Ale na vystavku je uz Sko kompromis, melo by to byt R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: pokud by to chtel na jezdeni, tak jednoznacne 2005+ obyc verzi. nejlepsi pomer Cena vykon. Ale na vystavku je uz Sko kompromis, melo by to byt R
Tak na výstavku je to skoro jedno ne? Jestli se to liší motorem a kolama, to na první pohled není poznat... Pokud se teda bavíme čistě o vzhledu a né případnym investičním potenciálu... Jo teď by se asi nejen pro motorky jezdilo do Itálie dobře, ale jak?
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
cibus píše: Ono to zase pujde tam zajet. Akorat je potreba pocitat, ze ta cesta neco stoji. Pak pro jistotu velky servis a je nahore 30k ein, zwei. V tomto pripade uno, due.
Jo tak ten servis platí asi skoro všude, kromě Český republiky teda samozřejmě, kde je zvyk prodávat zásadně po servisu, případně po generálce motoru u 4t endur a krosek, a tudíž je to zbytečný
Naposledy editováno 31.03.2020 18:44:51
Johnny83 píše: Tak na výstavku je to skoro jedno ne? Jestli se to liší motorem a kolama, to na první pohled není poznat... Pokud se teda bavíme čistě o vzhledu a né případnym investičním potenciálu... Jo teď by se asi nejen pro motorky jezdilo do Itálie dobře, ale jak?
na vystavku rovna se do sbirky - takze jasne, ze je lepsi mit tu hezci verzi. ty zlaty udelatka jsou videt .. i kovany kola jsou na pohled hezci nez odlitky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
kokonhead píše: assassin> na vystavku bych bral klido 03, me se proste libi...mozna bude lepsi kdyz si to vyklepu z pozinku, a natru primalexem, stejne bych na tom nejezdil...:D
ta 03 ma takovej vic dobovej vzhled … radialy a svarovana kyvka z toho delaji lepsi motorku, ale stylovejsi je podle me ta starsi.
assassin píše: ta 03 ma takovej vic dobovej vzhled … radialy a svarovana kyvka z toho delaji lepsi motorku, ale stylovejsi je podle me ta starsi.
tvl tos napsal tak trochu jako freedom jinak už to vidim, ty kola, máš pravdu, toho jsem si asi nikdy nevšim a to se mi ty tenkostěnný fakt líběj, určitě víc než třeba karbon, kterej bych na kola fakt nechtěl (i kdybych na to měl, jakože nemám )
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |