Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 67 záznamů

• Buková hora

Minulé pondělí odpoledne, když jsem přišel z práce a relativně svítilo sluníčko, jsem se rozhodl jet stejnou trasou jako před tím na kole a to směr k ...

Vloženo: 9.9.2017
  • Jižní Čechy

V pondělí píše Milan, že jako už ta sezona tak nějak jde do finále, že by bylo záhodno udělat výlet na motorkách na jih k Šumavě. Termín středa půl de...

Vloženo: 26.8.2017
  • Večerní projížďka

Je půl sedmé sobota večer a já tak akorát čumím do monitoru u počítače. Venku celkem příjemné podvečerní letní počasí. Rychle se rozhoduji a běžím do ...

Vloženo: 2.7.2017
  • Sobotní provětrání

V sobotu odpoledne jsem se na otočku jel podívat na stav Ploučnice, do kempu Boreček u Hradčan na Mimoňsku. Vody zatím celkem dost, kemp narvaný, tak ...

Vloženo: 11.6.2017
  • Podvečerní výlet pro boty

Vzhledem k tomu, že se mi totálně rozpadly cyklotretry :[ , vyrazil jsem ve středu kolem šesté odpoledne do Bike centra Radotín pro nové papučky. Ces...

Vloženo: 4.6.2017
  • Nosič brašen

Další, co jsem potřeboval na cesty byly brašny. Nosič jsem se nakonec rozhodl vyrobit podle fotek na netu. Sezónu jsem s tím jezdil, ale letos na to p...

Vloženo: 27.4.2017
    Vložil: loza
    Město: Chýnov
  • BMW NineT Racer

NineT podruhé. Využil jsem možnosti testovacích jízd BMW Motorrad tento pátek u dealera BMW Stratos Praha. K testování jsem měl zamluveného krasavce ...

Vloženo: 22.4.2017
  • Něco se rýsuje.

Tak mám obě holky připravené na sezonu. Něco se však rýsuje, mám se zase v čem hrabat. V současné době probíhá proces rozboru na nanočástice....

Vloženo: 14.2.2017
    Typ: Koupě
  • Příprava na sezónu 2017

Příprava na novou sezónu 2017. Kompletní umytí stroje, vyleštění chromových částí, vyleštění ráfků, vyčištění a namazání řetězu, kontrola airboxu, roz...

Vloženo: 14.1.2017
    Typ: Údržba
  • Podzimní vyvětrání

Před cca čtrnácti dny jsem provětral Ducatku. Tak aby Bonni netrucoval dnes ráno jsem ho vytáhl také. Krátka cca 40 km projížďka ze Štětí na dubské za...

Vloženo: 12.11.2016
  • Podzimní provětrání s Bonnevillem

Neděle odpoledne, konečně jsem vyšetřil čas, sluníčko svítí a já přemyšlím co s tím. Jet na kolo, nebo vytáhnout Triumpha ? [lol] Rozhoduji pro černo...

Vloženo: 16.10.2016
  • Roční servis

Druhý rok za námi a já byl opět v DK Moto Praha na pravidelném ročním servisu. Výměna oleje a olejového filtru, výměna vzduchového filtru, mazání řetě...

Vloženo: 2.10.2016
    Typ: Odborný servis
  • BMW R NineT

BMW R NineT Tak se mi po roce splnil opět jeden motorkářský sen. V BMW Stratos jsem si na dva dny vypůjčil tohoto krasavce. Měl jsem ho testovat již ...

Vloženo: 17.9.2016
  • Projížďka s dcerou 5

Středa odpoledne, já v práci a volá naše Lůca. Tatííí pojď se projet. Hurá, mamka dá na benzín a jedem. Lůca potřebuje totiž fotky na Facebook. [lol]...

Vloženo: 17.9.2016
  • Čechie Böhmerland

Rychlovka v sobotu dopoledne. Kámoš mě zlákal na prohlídku strojů našich pradědů Čechie Böhmerland v Krásné Lípě. Bylo teda na co koukat. :-DD [y...

Vloženo: 27.8.2016
  • Dělostřelecká tvrz Stachelberg

Dnes jsem podnikl s kamarádem Jirkou celodenní výlet na motorkách a to za účelem shlédnutí dělostřelecké tvrze Stachelberg. Dělostřelecká tvrz Stachel...

Vloženo: 14.8.2016
  • Nedělní provětrání strojů

Neděle, 7.8.2016. Sluníčko, ale ne zas pekelné teplo. Soukám se do kombošky a vyrážím na Ducatce vstříc dubským zatáčkám. Nádhera a zase jen nádhera. ...

Vloženo: 9.8.2016
  • Projížďka s dcerou 4

Sobota odpoledne, venku dusno a pod mrakem, jak v prádelně. Ukecávám naší Lůcu, aby vyrazila se mnou podívat se na pekelný jícen Ploučnice. Ukecal, že...

Vloženo: 25.7.2016
  • Projížďka s dcerou 2

Dnes jsem měl dost na pilno. Ráno už na sedmou s Ducatkou na STK. Pak přehodit stroje a ukecat jednu z našich dcer, Lůcu, aby jela s taťkou na projížď...

Vloženo: 4.6.2016
  • 300 ZGH Hořice 2016

Rok se s rokem sešel a opět jsem vyrazil na naše nejkrásnější silniční závody do Hořic. Na místě už na mě čekali Milan s Hankou. Suprové počasí, no už...

Vloženo: 22.5.2016
  • První jízda 2016

V neděli 3.4. 2016 jsem konečně vyrazil na svoji první jízdu. Krásné slunečné počasí, ve stínu však poměrně chladno. měl jsem sraz s Milanem v jednu n...

Vloženo: 9.4.2016
  • Příprava na sezonu 2016

Obvyklý zimní rituál přípravy strojů na nadcházející sezonu. První byl na řadě Bonneville. Takže na podzim periodický servis u dealera – výměna oleje ...

Vloženo: 30.1.2016
    Typ: Údržba
  • Garanční servis po roce

Je neuvěřitelné, jak ten čas letí. Máme spolu s Triumphem už jeden společný rok. Dle manuálu standardní servisní prohlídka nastává buď po ujetí 10 000...

Vloženo: 19.9.2015
    Typ: Odborný servis
    Město: Štětí
  • Sraz majitelů motocyklů Triumph – Praha ...

Tak jsme se o tomto víkendu poprvé zúčastnili srazu motocyklů Triumph pořádaným společností DK – auto-moto s.r.o. Praha. V sobotu byl sraz v pravé pol...

Vloženo: 6.9.2015
    Typ: Sraz
  • Jižní Čechy

Je čtvrtek dopoledne, a já se ženou vyrážíme do jižních Čech, první cílová stanice Český Krumlov. Cestu volím tak, abychom se vyhnuli hlavním tahům a...

Vloženo: 10.8.2015
    Typ: Dovolená
  • BMW R 1200 R

Rok se s rokem sešel a já opět využil možnosti vyzkoušení demo motocyklu. BMW – vždy jsem po nich pokukoval. Když vyšel Nine T, byl jsem z něho upřím...

Vloženo: 10.8.2015
  • Nedělní brouzdání

Nedělní brouzdání po zříceninách hradů Michalovice a Jestřebí. Byl jsem překvapen, co vše je možno zhlédnout poblíž domova. Po sobotním lítání na 848 ...

Vloženo: 2.8.2015
  • Výlet s ženuškou

Dohodli jsme se na nedělní projížďku. Cílem cesty bylo malé přírodní koupaliště v Kytlicích, kde byly naše děti v roce 2012 na škole v přírodě. Cesta ...

Vloženo: 26.7.2015
  • Montáž brašen.

Vypadá to, že pojedu s ženuškou alespoň na dva dny po Jižních Čechách. A protože jsem nechtěl tahat baťoh, a stejně jsem uvažoval o koupi brašen, zaje...

Vloženo: 22.7.2015
  • Servisní stojan

Tak jsem se po roce ježdění dopracoval ke sjeté zadní pneu. Vzhledem k tomu, že má motorka jen boční stojan, nastal problém, jak pneu vyměnit. Investi...