Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 37 záznamů

• Prvá jazda

100 km s ľadvinkou okolo komína. Je to koráb B-)

Vloženo: 8.5.2024
    Vložil: fuchsotik
    Město: Prešov
  • Bosna 2022

Bosna 2022 Den1. Je úterý ráno. Brzy ráno! V 7:00 sedíme na motorce a jedeme směr HK, Chrudim, Žďár, Břeclav, Rakousko ,Maďarsko, Borgata tady dn...

Vloženo: 20.1.2023
  • Rumunsko 2021

Rumunsko 2021. Den1. Letošní rok byl ve znamení oprav a údržby na motocyklu. Nečekaně tyto opravy končily v posledním týdnu našeho odjezdu. Tak sna...

Vloženo: 6.2.2022
    Město: Dolní Brusnice
  • Výměna spojky,oprava výfuku.

Při 136tis se mi několikrát stalo, že jsem pocítil proklouznutí spojky. Dovolená se blížila a já si objednal spojku novou od v motoobchodě 2H moto .P...

Vloženo: 26.8.2021
  • Bosna Herzegovina

[b]Je sobota ráno , dobalujeme vše potřebné[/b] a jedeme vstříc letošnímu dobrodružství.Trasa přes ČR vede na Hradec Králové,Pardubice,Žďár n.Sázavou,...

Vloženo: 30.9.2019
  • Pobřeží Baltu

Celý týden vedrok k padnutí v pátek máme naplánovaný odjezd do Polska.V den odjezdu 36 stupňů.Po práci se chladím v našem bazénku a u toho přemýšlíme ...

Vloženo: 25.9.2019
  • Rakousko-Slovinsko 20018

[b]1.Den: Přípravy na letošní dovču byly trochu hektické a to z důvodu zapojení vozíku Pav[/b] za Hondu.Vše se nakonec povedlo a tak s námi jede 57 l...

Vloženo: 9.2.2019
  • Prasatko spojky

Inu,uz delsi dobu sem si rikal ze razeni asi neni takovy jaky by melo byt a kdyz uz sem mel motorku odstavenou kuly savlym tak aspon vymenim kapalinu....

Typ: Oprava
  • Predni savle

A hle je to tady.uz pri koupi sem si vsiml ze prachovky nejsou v tom stavu v kterym by mely byt.a jednoho krasneho odpoledne sem si rekl ze se aspon t...

Typ: Oprava
  • Kola-foliatec

Taak trosku parady :-) ...motorku sem koupil se strasne zoxidovanejma a stetkou natrenejma rafkama,ale v pocatecnim nadrzenosti na jizdu sem se v serv...

• Dolomity 2018

Bylo na čase krásku vyvést dál od komína a protože motobanda drží spolu, podařilo se vyjet ve stejném složení jako vloni do Rakouska a téměř ve stejné...

Vloženo: 12.7.2018
  • Vozík Pav 40

Tak mi to po letech nedalo a vytáhl dobře uskladněný vozík Pav. Doma jsme vyrobyli tažné a následně ho nechali svařit profíkem. Na Pav jsem radši namo...

Vloženo: 30.5.2018
  • Vybava motorky

Rozhodl sem se popsat sve zkusenosti s vybavou motorky a to nejen te tovarni ale i pridane mnou. Co se tyce te tovarni tak musim vyzdvyhnout ABS a to...

Vloženo: 16.5.2018
  • Posezeníčko na parádu

Zdravím všechny bikery. Počasí v dubnu připomíná to červencové, tak mě celkem dost sralo, že jsem nemohl vyjet (sedlo bylo na repasi). Kolega Bartold ...

Vloženo: 24.4.2018
    Typ: Odborný servis
  • Nový kabát

Jelikož se blížil podzim a část motorky byla kvůli karbecům odstrojená, řekl jsem si, že by nebylo od věci zrealizovat jeden z plánů na zimu a to zain...

Vloženo: 1.3.2018
  • Švýcarsko 2015

CESTOU DO ŠVÝCARSKA 2015 1.den spojkování: Dlouho očekávaný den nastal.Motorka připravená na porci kilometrů,vše zaplacené-vyrážíme!V Hradci Král...

Vloženo: 28.10.2017
  • Zimni udrzba

Po koupi sem se rozhodl udelat mensi rozborku,abych zjistil co je treba vymenit,vycistit,opravit Sem teprve v pulce,uz mam za sebou montaz ukazatele...

Vloženo: 27.10.2017
  • Rumunsko 2017

RUMUNSKO 2017 1.Den sobota: Po krátké páteční noci vytahuji z garáže letos pečlivě připravené eSTéčko.A že jdeme trochu té bezpečnosti naproti máme...

Vloženo: 8.10.2017
  • Větší servis 110 000 KM

Za chvíli začne další sezóna již moje devátá s Europeanem.Překročili jsme hranici 100tis.km a tady spousta lidí láme nad motocyklem hůl zbavují se ho...

Vloženo: 31.12.2016
  • Slovenskem a Rumunskem

[b]Neděle 1.[/b] Den Předčasně obědváme,honem vysrkneme naše domácí presso...Motorka sbalená dofča začala. Mám nazutou zbrusu novou Michelínku a po p...

Vloženo: 10.8.2016
  • Posezení v gelu

Čistě náhodou jsem se dostal přes net k nějakým náhradním dílům a taky k potrhanému,starému prostě nic moc sedlu.Ale bylo pěkně stupňované tak jsem ho...

Vloženo: 24.12.2015
  • Objevený cestopis 2008

Itálie – Francie rok 2008 Pátek 13.6. Na letošní dovču se vydávám s Jituš ze Zábřeha na...

Vloženo: 3.3.2015
  • Cestou do Černé Hory

[b]Cestou do Černé Hory[/b] [b]Pátek 20.6.v práci den volna,den jistoty…[/b] V klidu balíme a uklízíme vše ne potřebné.Mezitím venku trochu prší?...

Vloženo: 17.9.2014
    Město: Dolní Brusnice
  • Nové kalhoty, boty, rukavice.

Tak jsem se rozhodl zainvestovat trochu víc do kalhot a znovu i bot a rukavic, protože minulé kalhoty Nazran Corsa mě zklamaly-protekly...a hádejte kd...

Vloženo: 4.9.2014
    Typ: Koupě
  • Obrysová světla

Jelikož je Pan poměrně velký stroj, tak si myslím, že je škoda, že tam obrysová světla v blinkrech nedávali už z výroby..Tak jsem si je dodělal...a vy...

Vloženo: 16.4.2014
  • Nové sedlo

Tak jsem dal na reklamu, co dělala spousta motorkářů tady na fóru Jirkovi Horáčkovi ze Zbraslavi a nechal jsem si od něj přešít sedlo. Hned ze začátku...

Vloženo: 18.3.2014
  • Pořízen Interphone F3XT

Tak jsem zvědavý, jak se mi tady ta sada dvou bluetooth interkomu osvědčí. Prozatím namontováno a na mojí helmě pokusně vyladěno(=odstraněn molitan v ...

Vloženo: 3.3.2014
    Město: Jihlava
  • Já se z toho poseru...

No tak jsem vám dneska parkoval u nás před prací na kočičích hlavách...a jak jsou takhle ty kočičky zvlněný, tak předním kolem stojím na jedné vlnce, ...

Vloženo: 12.11.2013
    Typ: Havárie
  • Berany duc

(n) Tak máme za sebou první kolizi. 29.srpna mi na Jihlavském náměstí nedal přednost jeden idiot, tak mě tak trochu popostrčil a já si udělal kratký ...

Vloženo: 10.11.2013
    Typ: Havárie
  • Nové pneu

Tak jsem nám pořídil nové obutí...A to Dunlop Arrowmax GT 501...S výrobou se končí, nejspíš proto, že mají tak dlouhou výdrž :-))) Jsou tvrdší, ale mě...