Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 25 záznamů

• Úprava přepákování, snížení motorky

Celou dobu, co jsem majitelem hondy crf 450L, jsem stále přemýšlel jak pro svých konečných 173cm dostat sedadlo motorky ve výšce 94cm o nějaký cm níž....

Vloženo: 26.1.2021
    Typ: Oprava
    Vložil: Peza54
    Město: Hranice I-Město
  • Honda CB 1000 R+

Dnes jsem si šel do K2 moto vyzkoušet Hondu CB 1000 R+. Minulý týden jsem měl k dispozici BMW R 1250 R a RS, strašně moc jsem se na tyhle dvě holky tě...

Vloženo: 4.9.2020
  • Test BMW R 1250 R a R 1250 RS

Po roce jsme měli opět možnost testovat motocykly BMW tentokrát R 1250 R a R 1250 RS. Moc jsme se na to těšili, neb loňské testování R 1250 GS nás zce...

Vloženo: 29.8.2020
    Město: Štětí
  • Menší rozeta, bezkroužkový řetěz, servi ...

Řetězové kolečko 14z na CRF 450L stále není k dispozici. Tak jsem šel jinou cestou, objednal zadní rozetu 48z (původní má 51z) a v neděli 9.8.2020 ji ...

Vloženo: 12.8.2020
    Typ: Odborný servis
    Vložil: Peza54
    Město: Hranice I-Město
  • Ralsko

Opět jsem odpolko vyrazil směr Ploučnice, tentokrát přes vojenské letiště Hradčany k bývalému mostu vlečky přes Ploučnici. Prozatím jsem tento most vž...

Vloženo: 24.7.2020
  • A zase ta Ploučnice

Snad o nastávající dovolenou se opět dostanu na dva dny na Ploučnici. Předminulý víkend jsme jeli druhý úsek z Borečku do Brenné. Teď bych chtěl, poku...

Vloženo: 15.7.2020
  • Ploučnice Brenná - Žízníkov

Každý rok se snažím alespoň na jeden den dostat na řeku Ploučnici. Letos se tak zadařilo 4. června, navíc bylo úplně nádherné počasí plné slunce. Ve s...

Vloženo: 7.7.2020
  • Výměna oleje

Najeto 1990 km, podle manuálu bych měl každých 1000 km měnit olej. Koupil jsem opět Bel Ray Thumper 10W-40, určený pro závodní jednoválcové stroje.S o...

Vloženo: 6.7.2020
    Typ: Údržba
    Město: Štětí
  • Honda Experience - Africa Twin Test Day ...

Dlouho jsem přemýšlel co napsat. Testoval jsem motocykl, který je jeden z nejžádanějších a nejprodávanějších v Evropě v jeho nové edici. Prvně snad, ž...

Vloženo: 3.7.2020
  • Horké pozdní odpoledne

Dopolko jsem se potil v kombošce a na VFR. Bouřky a déšť stále nepřicházejí a já mám stále roupy. Po páté odpoledne mažu do garáže a tahám CRF. Štětsk...

Vloženo: 14.6.2020
  • Pole, louka, les

Využívám svátečních prodloužených víkendů a opět se toulám krajinou. Sem tam narazím na nějaký hezký výjezd se skalkou, šutry či kořeny, padlý strom, ...

Vloženo: 9.5.2020
  • Milanovo SS od Ducati

Včera odpolko jsem dostal SMS od Milana, že cestou z práce to vezme na Dubou a bude tam kolem 18:00. Odepisuji, že tam budu. Rychle se psem, a pak do ...

Vloženo: 29.4.2020
  • Návrh a výroba nosiče RZ

Dlouho jsem zvažoval výrobu nového nosiče pro registrační značku. CRF 450 L má v originále takové kovové lešení, celkem mohutné a pro mě nevzhledné. L...

Vloženo: 26.4.2020
  • Otevření

Honda svoje CRF 450 L prodává po celém světě. Motorka je celkem populární v USA, motocykl má standardně cca 40 koní, motor je lehce pro vyšší životnos...

Vloženo: 18.4.2020
  • Revize přepákování

Jsem po operaci s kolenem. Pomalu zatěžuji a tak jsem se dal do kontroly přepákování a uložení zadní vidlice. Někdo říkal, že zjistil u nové Hondy nen...

Vloženo: 5.2.2020
    Typ: Údržba
  • Slunečná podzimní sobota

Slunce svítí jak o závod, však už bylo na čase. V poledne sedám na motorku a prvním cílem je naše vyhaslá sopka Špičák. Pak prozkoumávám opět lesní ce...

Vloženo: 16.11.2019
  • Lesní toulání

Po garanční prohlídce v 1000 km a výměně oleje jsem víceméně jezdil pouze po lesních cestách, polích, a tréninkových MX tratích, či u nás v Račicích n...

Vloženo: 10.11.2019
  • Garanční prohlídka

Přesně jsem odhadl najeté km a k Denárovy do Mladé Boleslavy na garanční prohlídku dojel s 1000 najetých km. Motorku jsem předal a kochal se stroji na...

• Dokončení záběhu CRF

Po parních lokomotivách zbývalo 355 km. Vyrážel jsem na vyjížďky po okolí, kombinace asfaltu, polních cest, lesních pěšinek a podobně. Konečně jsem na...

• Parní lokomotivy v Benešově

Zaujala mě akce v Benešově - festival parních lokomotiv. V mapách.cz jsem zkusil zadat průběh trasy - horské kolo a obdržel jsem mapu ze Štětí do Bene...

• Řidítka Renthal FatBar

První úpravou na motorce, stejně jako u CRF 250 L byla výměna řidítek. nějak mi nesedí řidítka s hrazdou o průměru 22 mm. Poohlížel jsem se po řidítká...

• Večerní Dubá

V tomto týdnu již po třetí využívám stále ještě dlouhého denního světla a vyrážím v pátek podvečer jen tak na vyčistění hlavy přes Radouň, Tuháň a Pav...

Vloženo: 10.10.2019
  • Pod Bezdězem

Koncem srpna jsme byli s naším pejskem na procházce po zelené a pak po červené zpět v lesích pod Bezdězem. Přijeli jsme státovkou Doksy – Mladá Bolesl...

Vloženo: 8.10.2019
  • Kokořínsko

Úterý 3.9. 2019 po práci rychle startuji CRF a vyrážím na první km po okolí. Vzhledem k syrovosti stroje volím pouze asfaltové silničky a dávám si okr...

Vloženo: 7.10.2019
  • Koupě CRF 450 L

Po prodeji CRF 250 L jsem původně pošilhával po Ducati Monster EVO 1100, ale po projetí na ní, mi motorka nepřinesla potřebu jí nutně vlastnit. Zato z...