renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF450L (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DejvGSR
Vloženo 4.10.2019
Aktualizováno 14.9.2020
Zobrazeno 6 995x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 10.11.2019, Uskutečněno: 10.11.2019, Stav tachometru: 1242 km, Zhlédnuto: 13x


Po garanční prohlídce v 1000 km a výměně oleje jsem víceméně jezdil pouze po lesních cestách, polích, a tréninkových MX tratích, či u nás v Račicích na pískovně. Na MX trati v Cítově (bohužel areál již třetím rokem zavřený, a ježdění je tam zakázáno – ach jo, lidí z Cítova si stěžovali na hluk), jsem si dal pár koleček a poprvé jsem se opravdu při skoku prolétl vzduchem. No motorka je suprová, já jsem si při tom málem nadělal do kalhot. Prostě jak necítím pevnou zem, je se mnou amen. Ale zde je jasný rozdíl mezi CRF 250 L a právě CRF 450 L, která má prostě plně hodnotný endurový podvozek s velkými rezervami. Našel jsem také velmi zajímavou lesní cestu za Radouní, pěkné pěšinky, úvozy, prudší výjezdy a místy lehce přes pískovcové skály. Takže se takhle vždy nějak šmrdlám a hlavně prozkoumávám místa, kam bych se nikdy nedostal. V terénu mi vůbec koně nechybí, charakteristika motoru je vynikající, na moje schopnosti výkonu tak akorát. Co je však tragédií, tak to jsou ty sériové dual pneumatiky. Jak jsem již dříve psal, na asfaltu výborné, zato v terénu, jakmile je trochu vlhko, bláto a tráva, motorka se nedá udržet. Bruslím jak Sabovčík, neřízené smyky, prostě cítím, že nemám kontrolu a Honda si se mnou dělá, co chce. Prozatím spokojenost, spotřeba se drží na 4.1 l/100 km, výborná je váha motorky, dá se udržet pěkně v rukách.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PSanec (130) napsal 10.11.2019 v 18:40

Čus, pěkný poježděníčko v terenu,pěkně sis to užil. I já jsem se před 4 týdny se po mnoha letech vrátil k enduru Mám Hondu XR650 R a XR 400,Střídal jsem je obden.Mám je asi 2o let,ale nemají na je to ani 15 oookm.650 je neskutečný dělo. Má 62 koní ,144 kg,ze všech motorek, které jsem měl a mám jednoznačně největší brutál.B-king má cca 190 koní,ale na silnici 190 koní nedává takový dojem síly ,jaký dává enduro.Jen jednou jsem se svezl na dvoudobé Hondě CR 500.která byla závodní,měla cca 75 koní,ale to bylo neskutečné nepřijemné peklo,Taky jsem lítal hlavně po polích Podřipsko, Cítov i Předonín.Nalítal jsem cca 600km.Bylo to super,Jen při poslední jízdě spolu se synem se jsem si ustlal na XR400,pád při 20ti km rychlosti,ale motorka mi votočila levý koleno a bylo vymalováno.Co mi vadí na těchto téměř dokonalejch Hondách,je nožní startování.Koukal jsem po nějakým novém stroji,a zjistil jsem,že jediná podobná alternativa k Hondě 650 R je s elektrickým startováním KTM enduro 690 R.Má výhodu že je výborná na polňačky i na silnici.Omrknu ji na Motosalonu a uvidí se.Teď z jiného soudku,co říkáš na ty 200 koňové naháče,bude se na tom dát ještě jezdit.Libí se mi,že KTM se nenechala strhnout touto nesmyslnou honbou za více jak 200 kobylama.Musím přiznat.že novej naháč od Ducati je však boží.Škoda, že je mi 6O let,jinak jako motorkářskej magor bych začal střádat do prasátka.Tak se měj,a už aby bylo jaro.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Honda CB 1000 R+

    Dnes jsem si šel do K2 moto vyzkoušet Hondu CB 1000 R+. Minulý týden jsem měl k dispozici BMW R 1250 R a RS, strašně moc jsem se na tyhle dvě holky těšil, ale ta podivná reakce elektronického plynu zcela negativně zastín

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 04.09.2020
    Uskutečněno: 04.09.2020
    Tachometr: 2474km
    Komentářů: 4x
  • Test BMW R 1250 R a R 1250 RS

    Po roce jsme měli opět možnost testovat motocykly BMW tentokrát R 1250 R a R 1250 RS. Moc jsme se na to těšili, neb loňské testování R 1250 GS nás zcela uchvátilo. Začínali jsme v Inveltu v 10:00 hod. Jirka osedlal R 125

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 29.08.2020
    Uskutečněno: 28.08.2020
    Tachometr: 2474km
    Komentářů: 5x
  • Ralsko

    Opět jsem odpolko vyrazil směr Ploučnice, tentokrát přes vojenské letiště Hradčany k bývalému mostu vlečky přes Ploučnici. Prozatím jsem tento most vždy viděl pouze ze spodu, z kánoe. Letiště u obce Hradčany (původním n

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.07.2020
    Uskutečněno: 24.07.2020
    Tachometr: 2362km
    Komentářů: 4x


TOPlist