PROFIL MOTORKY

Honda CRF450L (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DejvGSR
Vloženo 4.10.2019
Aktualizováno 14.9.2020
Zobrazeno 4 675x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 04.09.2020, Uskutečněno: 04.09.2020, Stav tachometru: 2474 km, Zhlédnuto: 264x


Dnes jsem si šel do K2 moto vyzkoušet Hondu CB 1000 R+. Minulý týden jsem měl k dispozici BMW R 1250 R a RS, strašně moc jsem se na tyhle dvě holky těšil, ale ta podivná reakce elektronického plynu zcela negativně zastínila dojem z jinak vynikajícího motocyklu použitelného snad na vše. No Hondu jsem vybral také záměrně. Když vyšla v roce 2018 na trh, výrazně mě zaujala, především svým neotřelým vzhledem, kompaktností, LED výbavou, rychlořazením a velmi pěkným dílenským zpracováním.
Po testu BMW jsem dnes vlastně ani nic neočekával. Složil jsem kauci, převzal motocykl a vyrazil směr lom Amerika. V podstatě jsem chtěl motorku vyzkoušet na stejném povrchu jako minule BMW. Dealer mi při předávání říkal, jak je zde skvělý elektronický plyn. Já si v duchu po minulé zkušenosti myslel své.
První uchopení stroje, je cítit, že to nic neváží oproti mojí bejvalce – 70 kg, strkalo se to jak pírko. Posed příjemný, trojúhelník přesně pasuje na mou postavu (178 cm), řídítka by mohla být trochu širší, ale dobrý. Startuji, nechávám standardní mapu a vyjíždím. První velké překvapení – elektronický plyn je krásně citlivý, lehké pootočení znamená takové to štěknutí do výfuku, žádné drn drnn drnnn, ale pěkně rychlá reakce. Super, konečně zas normální ovládání. Na umístění ovladačů Hondy jsem zvyklý, takže absolutní pohoda. Po prvních metrech se motorka ukazuje jako pěkně festovní stroj, takový zvláštní pocit obrovské pevnosti celého stroje, jako z ingotu. Mé nadšení stoupá. Mám provedení R+, takže rychlořazení. Za Barrandovským mostem poprvé zkouším co v ní je, ten tah není jako u VFR 1200 F nebo právě u BMW R 1250 R, ale je to pěkně svižné a se vzrůstajícími otáčkami to jede už pekelně. Rychlořazení nahoru v pohodě, opět je znát, že při vyšších otáčkách je to lepší, dolů také v pohodě vždy s krátkým meziplynem. Motor je ale samet sám. Baví mě si hrát s meziplyny, vytáčet motor. Super. Také mechanická hlučnost je nízká, krásné ševelení. Tlumení, přestože je čistě mechanické, je skvělé. Popsal bych to jako něco mezi roadem a dinamic pro u BMW na semiaktivním podvozku. V podstatě nemám co vytknout, na těch rozbitých silničkách to nevytřese, je to celkem pohodlné a při vyšší rychlosti podrží. Opět dobrý. Motorka výborně padá do zatáček, prozatím asi pro mě TOP co jsem v tomhle směru řídil. Jo sedlo je tvrdší, ale ne nepohodlné, rozhodně se mi sedělo lépe jak na BMW. Navíc tvar sedla a náběh na nádrž - nemačkalo mě to přirození jako BMW.
Celkově jednotlivé věci na motorce nějak nevystupují, v ničem nevyniká nad konkurencí, ale jako balíček je to skvěle vyvážené. Z jízdy mi zůstal velmi příjemný pocit. No mít tam příslušný obnos, tak jí hned koupím. Za mě velmi dobré svezení na velmi zajímavém a dobře postaveném stroji.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
Peza54 (1) napsal 05.09.2020 v 15:48

Davide, pěkně, čtivě popsané. Jsem rád za Tvoji recenzi. Také po ní občas pokukuji. Vážně uvažuji o pořízení Crossrunnera, zatím mi chybí souhlas spoluinvestora, snad se to časem srovná. Petr.

elvis78 (24) napsal 05.09.2020 v 13:10

mě se nelíbí, recenze ale opět perfektní
když už tak https://www.motorka...a/honda-cb-1100.html

PSanec (53) napsal 05.09.2020 v 09:08

Čus, moc pěkný počteníčko.Honda je Honda.Kvalita, ergonomie a vzhled neotřelý.Loni,když si syn v Dobřichovicích kupoval Afriku ,tak jsem po ní pokukoval.Překvapilo,že šéf prodeje mi lehce naznačil,že vzhledem k mému věku je to moc silná a agilní motorka.Asi měl pravdu.Vzhledem k různým okolnostem,jsem letos v létě koupil Triumph Bobber TFC.Sice téměř půl mega,ale musím přiznat to dílenské provedení se vyrovná mým HD CVO.Co mne nejvíce překvapilo je obrovský zájem motorkářů i nemotorkářů.Stovky fotek i celé rodiny,nechápu.Před 8 let u HD CVO Street Glide jsem chápal,že se s mnou fotí i důchodkyně.Ta motorka je geniální,jednoduchá,skvěle jezdí.Angláni do ní dokonale zabudovaly Bremba M50,super Ohlinse, titanové výfuky Arrow.Vždycky jsem použival Američany omílaný slogan my vyrábíme motocykly ,vy ostatní motorky.Tento slogan poopravuji, Triumph Bobber TFC je supermotocykl.
Drtivá většina Harlejáků je z ní hotová,každý si myslí,že je to motocykl dělaný na zakázku.Končím vychvalováním.Snad se zas někdy potkáme na Dubé či jinde a věřím,že mi dáš za pravdu.Pěkný zbytek léta a hezky podzim.Zdar.

Milanek13 (17) napsal 04.09.2020 v 22:16

Hezký motocykl


Nejnovější záznamy v deníku
  • Test BMW R 1250 R a R 1250 RS

    Po roce jsme měli opět možnost testovat motocykly BMW tentokrát R 1250 R a R 1250 RS. Moc jsme se na to těšili, neb loňské testování R 1250 GS nás zcela uchvátilo. Začínali jsme v Inveltu v 10:00 hod. Jirka osedlal R 125

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 29.08.2020
    Uskutečněno: 28.08.2020
    Tachometr: 2474km
    Komentářů: 5x
  • Ralsko

    Opět jsem odpolko vyrazil směr Ploučnice, tentokrát přes vojenské letiště Hradčany k bývalému mostu vlečky přes Ploučnici. Prozatím jsem tento most vždy viděl pouze ze spodu, z kánoe. Letiště u obce Hradčany (původním n

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.07.2020
    Uskutečněno: 24.07.2020
    Tachometr: 2362km
    Komentářů: 4x
  • A zase ta Ploučnice

    Snad o nastávající dovolenou se opět dostanu na dva dny na Ploučnici. Předminulý víkend jsme jeli druhý úsek z Borečku do Brenné. Teď bych chtěl, pokud bude voda jet od průrvy přes Mimoň do Borečku a druhý den třetí úsek

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 15.07.2020
    Uskutečněno: 14.07.2020
    Tachometr: 2211km
    Komentářů: 2x


TOPlist