Řetězové kolečko 14z na CRF 450L stále není k dispozici. Tak jsem šel jinou cestou, objednal zadní rozetu 48z (původní má 51z) a v neděli 9.8.2020 ji přehodil. Přitom jsem zjistil, že původní kroužkový řetěz (pravidelně mazaný) se táhne jak žvýkačka a určitě "žere" nějakého toho koníka výkonu. Investoval jsem 1820 Kč a koupil ČZ řetěz zlatý bezkroužkový a provedl výměnu. Při protočení kola na stojanu jde zadní kolo podstatně lehčeji a je to znát i při jízdě. Hondička je živější. Jinak s tou menší rozetou je jízda plynulejší, rychlejší a méně ucukaná. Kontrola tachometru dle stacionárních radarů nemusí být úplně přesná, ale průměrně při 50km/hod ukazuje tachometr 54-55km/hod. Taky jsem vyměnil zadní gumu sjetou na hladko (najeto3000km) za Bridgestone TW 302 a jsem zvědav na její výdrž. Absolvoval jsem dnes servis (3032 km), výměna oleje Motul 300V 15w-50 po 2 tis. km (doporučení servisáka z 1. kontroly, servisuji v Moravamotors Valašské Meziříčí) a kontrolu ventilů, které byly v pohodě.Protože jsou velké horka a bylo mi jasné, že bude trvat než Hondička zchládne kvůli ventilům, vyplnil jsem tento čas bohulibou činností a vypůjčil si Afriku ATAS se semiaktivním podvozkem. Měl jsem z ní zpočátku dost velký respekt, 2x těžší než můj stroj, ale jak se rozjela, bylo po problému. Je to kočár s neskutečným zátahem, na dvojku stovka jen to fikne a hutný zvuk ze sériového výfuku prostě paráda. Chvilku mi trvalo než jsem si zvykl, že při zatáčení je třeba vynaložit větší úsilí jednak díky delšímu rozvoru, jednak většímu gyroskopickému efektu a vyšší hmotnosti. Protáhl jsem ji z Ostravice přes Bílou až na Bumbálku a měl štěstí na takřka prázdnou cestu a jízdu si náležitě vychutnal. Ani se mi ji nechtělo vracet. Kurňa, další brouk v hlavě. Když jsem pak přesedlal na svoji Hondičku, měl jsem pocit, že jedu na kole.
Vlastník | Peza54 | |
---|---|---|
Vloženo | 22.11.2019 | |
Aktualizováno | 22.11.2019 | |
Zobrazeno | 4 200x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ