Anketa Křišťálová Lupa 2019: Podpořte nás a hlasujte pro web Motorkáři.cz v kategorii Zájmové weby.




PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000F Firestorm (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ..Roko..
Vloženo 27.4.2015
Aktualizováno 4.8.2017
Zobrazeno 1479x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Původně jsem chtěl ostrou šestku. Budeme tomu říkat, stará láska, nebo sňatek z rozumu.

Více fotografii

První dojmy - No :-D -40koní a +20kg proti blejdu, takže první dojmy? Nejede to, nezatáčí, nebrzdí a vydává to podivný zvuky z výfuku :-D Ale je to bajk, ze staré školy co má 110koní z dob, kdy "našláplej bejd" měl o 15K víc.

Recenze

Firestorm, pro mě byl tak něak odjakživa modla, takovej vysněnej bajk. Život tomu něak chtěl a prackama mi procházelo tu a toto a tám to a když né moje, tak jsem si půjčil od kámošů čuchal, zkoušel, projížděl. Ale prostě bych nemohl umřít, aniž bych tuhle motorku neměl Koupil jsem a jezdil a jezdil, cestoval, lítal po okreskách, na ohruhu...
Jemný, hodný véčko, žádný drifty při prudkým podřazování (jak tu mají obecně ve zvyku majiteté V2 v litru tvrdit), žádná agrese ve středním pásmu otáček, jako má třeba SP1 (byť o firestromu tvdí, že střední pásmo je hodně silný, má sílu, ale nemá tu surovou výbušnost), za to se na Véčko nechá hezky točit až k červenýmu pásmu, mělo by asi pro mě přijít zklamání, po strojích co jsem měl a po tom, jak a co jsem s nima najezdil.
A ono né Firestrom je prostě "Buddy" , když chci jet, jako prase, umí to, když chci cestovat, umí to, když chci jet piánko, umí to...Všechno co po něm chceš jde tak něak samo a s jistotou.. Nemá charakter vzteklé kurv* co mu musíš držet u huby, aby tě začala naplňovat, jinak je to nuda a utrpení, (jedeš hrubě, snaží se, ale vzteklej být neumí), on tě naplňuje míň, ale tak něak pořád... Najel jsem od konce Dubna 2015 do konce Srpna 2015 7tis km a furt nemám dost... Asi tím, že přenosti a nedostatky má vyrovaně na větvi, pokaždý když na něj sednu mrkne a řekne, jasně kámo, cokoli budeš chtít, ikdyž tě výkonem a ani krouťákem nevystřelí na měsíc, podvozkem nejede, jak po kolejích a brzdy ti nevytlačí oči z ďůlků. Takovej neustálej flegmatik a to mi teď hodně vyhovuje

Kdo VTR F má, hoďte si TPS senzor na 500ohm , z fabriky to leze kolem 800-900ohm..Rozdíl neskutečnej

Zkušenost po třetí sezóně, je taková, že se nic nezměnilo.. Jezdím s ní do práce, po okrese, po republice, po unii, prostě easy, rychlou dálku dává za 7 motačku za 8, okey je to lenoch, ale jen proto, že byla silnější, ale když jí promineš 200+ na naše silnice težko hledat něco víc. Mám ji prostě rád

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NiLu
NiLu napsal 01.08.18 v 16:31 10b.

Pěkně napsané, moto udržovaná, tak to má být a když je to ještě splněný sen, tak je to prostě nej!

Jarda89
Jarda89 napsal 03.08.16 v 19:21 10b.

Parádní sňatek! Taky jsem o týhle nevěstě v rozumných chvilkách uvažoval. Hezká recenze, 10.

hOOrNeT
hOOrNeT napsal 19.05.16 v 08:03 10b.

moc hezký Firestorm, ta červená mu vyloženě sedí Vždy jsem měl slabost pro dvouvály a hezky se mi tvé vyprávění četlo - evidentně má Honda nejen vychované 4V, ale má zmáknuté i 2V Jen si říkám, proč už se podobné stroje dnes nedělají. Místo toho nabízejí vysokootáčkové naháče obalené plastama s kupou elektroniky... Měl jsem SVčko, sice jen 650, ale ten 2V člověka baví aniž by musel lítat všude plnej knedlík. Ale říkám si, proč přechod z fároše na firestorma? Trošku uklidnění a pohody? Protože fotka ožmoulaného angela u tvého firestormu tuhle teorii trošku bourá

VasekBodie
VasekBodie napsal 12.04.16 v 15:30

Zdarec, mohl bys to s tím TPS senzorem popsat nějak podrobněji? Díky.
Jinak za mě desítka

VasekBodie
VasekBodie napsal 12.04.16 v 15:20

Zdarec, mohl bys to s tím TPS senzorem popsat nějak podrobněji? Díky.
Jinak za mě desítka

Více komentářů



TOPlist