Anketa Křišťálová Lupa 2019: Podpořte nás a hlasujte pro web Motorkáři.cz v kategorii Zájmové weby.




PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000F Firestorm (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Raisidlo77
Vloženo 27.10.2009
Aktualizováno 13.6.2010
Zobrazeno 7213x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Dvoválec do V - rozuměj "motorka se srdcem"

Více fotografii

Recenze

Inu copak bych napsal ? Motocykl je dovoz do ČR, rok výroby 1999, podle původního IT TP jeden nebo dva majitelé (nechce se mi dívat pořádně =), je to nepřehledné ). Měla by mít najeto dle tacho 24tis. km (víme jak to chodí), avšak její stav zdá se býti velmi udržovaný a celý stroj obecně opečováván.

2009: Čekal jsem měsíc na přihlášení, takže moto ani nebyla doma. Letos plánuju ještě pár kilometrů najezdit a pak ji definitivně odložit k zimním pracem... takže klasika u nové moto + nějaké "zimní" úpravy: olej, chladící náplně, ventily, filtry, z jara pneu, preventivně i proklamované šponováky rozvoďáků, apod.

Z úprav bych chtěl právě racingové plexi MRA, výfuky LeoVince SBK + KN filtr + Dynojet + doladit na brzdě, upravit držák RZ a podsedlák obecně, pravděpodobně i montážku na kufr, pancířové hadice, měkčí desky Bendix, pohodlnější gripy, apod.

Jinak zatím není opravdu co psát... moto nemám dlouho, najeto pár stovek km, a vše je teprve před námi... zatím věřím, že jsem si vybral správně :o).



---

Zima \'09

Tak s moto jsem do uložení nějakou tu tisíckovku km najezdil, a myslím, že jsem se trefilo s výběrem - spokojenost. Nekupoval jsem ji jako sportovní motorku, protože po 10let staré motorce nemůže dnes nikdo chtít rekordy - a ačkoliv se někteří ted budou smát, já do toho šel spíš jako do cesťáka - rychlejšího cesťáka.
Z tohoto pohledu jsem pak nenašel problém - poloha sezení není až tak násilná, váha na řidítkách není nic strašného a dá se udržovat pohodových cestovních 190km/h aniž by Vás nějak vítr lomcoval.

Ted už je moto odloženo a rozebráno... z podsedláku trčí jen rám a plno kabelů, zbytek motorky je na tom obdobně. Krom toho že si chci trošku pohrát se vším a zkontrolovat/vyměnit spotřební součásti, plánuji (nebo již mám zakoupeno):

- oleje, kapaliny, filtry, těsnění apod. - klasika
- laďáky LeoVince
- KN filtr
- dynojet sada Stage1
- racing plexi double buble
- leštěné límce kol
- kryt sedla
- podsedlák ermaX
- zadní diod. světo s integrál. blinkry
- zvednutí zadku na přepáčku Methisse
- měkčí desky Bendix
- pancéřové hadice včetně spojky
- šestipístky tokico na předek
- zadní blatníček ermaX
- jiné blinkry dopředu (možná)
- rukojeti
- možná radiální pumpu... (luxusní maličkost)
- iridovky NGK
- spojkové ložisko (trošku je slyšet)
- šponováky rozvodových řetězů (řetězy samotné dle stavu)
- přešití sedla + "gel" DD-Tuning
- olej vidlic
- závažíčka řidítek
- padáky
- Phillips žárovka H4 (moto)

... + více drobností. Zatím se daří shánět i financovat, byť teď trošku na úkor ostatních motorek. Dobrá polovina věcí už je doma nebo na cestě... tak se uvidí.

---

2010

Takže všecko jinak. Jedinné co je 100% jisté je to, že mi nezáležé jestli motorku dostavím příští rok nebo let několik.

Motor půjde ven, půlit, a budeme upravovat. V plánu je keramika, ve výhledech je 1200ccm (vložky MAN, písty Wossner pro XTZ660), a v podstatě překopání motoru po technické stránce, abych motorku udělal trošku víc neposlušnou.. zabývají se tím v Německu a stojí to skoro 3500Euro.
Z estetické stránky samozřejmě též chci, aby se jednalo o charakteristickou stavbu. Při střední škole to není zrovna malý sousto, ale protože nejezdím a snažím se makat, nějaký hrachy jsou... prostě touha po seberealizaci a "vlastnit" něco čím se odliším.

Poslední jízda seriovky.. bylo to v prosinci a v lehce mínusovejch teplotách asfalt prostě nepodrží, takže nepotřebuju slyšet jak se bojím zatáček ;o).




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
posik.p
posik.p napsal 14.07.11 v 21:16

Pecka chlape,10bodiku a malej dotaz,nechces to tve VeTeeRo vymenit za to me? Aby jsi mel zase na cem makat?

Radiomen
Radiomen napsal 18.07.10 v 21:25

no krása, sem zvědav jak to bude po úpravě kterou jsi tady popsal, ten motor se snad potom roztrhá výkonem v uvozovkách :D můj otec měl přesně tohle VTR i barvu stejnou a otevřené filtry K&N a akrapoviče a to byl panečku zvuk, ale je to i sportovní motorka, otec jezdil s ní po okruhu v Brně ale názor ti neberu, tak mnoho krásných km, ode mne za 10b

V4L1
V4L1 napsal 16.07.10 v 20:11

Koukám, že se v tom umíš dobře pohrabat ... dávám desítku

Více komentářů



TOPlist