PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000F Firestorm (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dacann
Vloženo 13.5.2024
Aktualizováno 13.5.2024
Zobrazeno 1 229x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Motorku jsem koupil výměnou za KLE500 r 1996 s doplatkem pár tisíc a byla to celkem výhra.

Více fotografii

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - První dojmy byly celkem děsivé, nemluvím o výkonu, ten je krásně lineární a očekávatelný, mám R6 a výkon je podobný, akorát tedy vtr má skvělej krouťák. Děsivé to bylo s jízdními vlastnostmi, páč bývalý majitel ač na ní dojel 60km po vlastní ose měl značně podhuštěné pneumatiky a celkem se divím, že se někde nevymlaskl, přední měla 1,2atm a zadní 1,5atm ?.

Motorku bych doporučil pro - Vhodný pro sportovně cestovní nadšence

Doplňky na motorce - Moto má pancéřové brzdové hadice a čoskoro bude mít tlumič řízení.

Recenze

Motorku jsem vyhlížel ke koupi jako případný litr, ještě než se mi prodejce nabídl s výměnou, chtěl jsem motorku sportovně cestovní a aby mě uvezla s batůžkem, protože na R6 se mi samotnému jezdí skvělé, ač mám 192cm, ale ve dvou je to značně nepohodlné, batůžek si sice chválí posez, ale já to cítím trošku jinak, navíc Yamažku přetěžujem. VTR jsem projel na parkovišti a naložil do dodávky, až doma přišlo vystřízlivění.
- Podhuštěné pneumatiky což bylo na zabití, naštěstí lidé na FB pohotově poradili, já tipoval hnutý rám, který se naštěstí neprokázal. Kola jsem dofouknul a rázem byla motorka podstatně přívětivější.
- Přední vidlice se potápí skoro až k dorazům, takže hned následovalo přitažení na předpružení, ale i tak to není nic moc, novým pružinám se celkem braním, protože je to dost peněz, ale zkusím je vypláchnout a nalít nový olej + kluzáky, gufera a prachovky nechám, jelikož netečou.
- brzdy o ničem, páčka chodila skoro až ke gripu. Trochu jsem se zhrozil, ale pohotově jsem s tím začal něco dělat. Objednal jsem nové desky, kotouče mají k limitu ještě čas, takže peníze ušetřené, pancéřové hadice byly už namontovány bývalým majitelem a tak zbylo jen vyměnit brzdovku, dal jsem motul dot 5.1 ? na zadním brzdiči jen výměna kapaliny.
- zadní tlumič jsem předpružil na max a trošku přitvrdil odskok, přeci jen jsme s ženou plnoštíhlí, kyvka naštěstí chodí dobře, tak mě zatím repas ložisek nečeká.
- řetěz nebyl nic moc, tak jsem ho aspoň vyčistil a podstatně se rozhýbal, rozeta nemá vytlačené zuby, tak tipuju že řetěz je ještě dobrej, objednal jsem pastorek a preventivně ho vyměnil, přeci jen je to první součást řetězovky co odchází jako první. Pod deklem na pastorku byl bordel až hanba, je to způsobeno hlavně tím že je jeho součástí hydraulický vypínač spojky, tak se tam hůř leze a pro jednodušší servisáky je to zbytečná práce ?, předchozí majitel podle bordelu kolem pastorku a v okolí řetězu řetěz pouze mazal a vydatně ??
- vyměnil jsem komplet chladící kapalinu, to co jsem odtama vypustil bylo k zblití, nalito G13, osazeno nové víčko chladiče, staré vůbec netlakovalo.
- motor za studena a v nižších ot občas divně cvakne, skoro jakoby přeskočí, tak jsem hledal a narazil jsem že stojí napínáky za prd, to je celkem rána. Napínáky jsem zběžně zkontroloval jak jsou doplé a co to dělá při běžícím motoru. Tak napínáky docela pulzují, zkoušel jsem je i šroubovákem utáhnout ale je to k ničemu, systém napínáku v sobě nemá aretační zoubky a vše drží jen pružina. Objednal jsem manuální napínáky a rovnou zánovní vačkové řetízky z Varadera, už přišly a o víkendu mě čeká servis, tak uvidím zda jsou nutné měnit i řetízky.
- větrák chladiče mi přijde takový mdlý, nemá sílu, roztáčí se pozvolna takže bude třeba se na něj podívat a vyčistit kontakty, pokud se k nim dostanu.
- přepínač blinkrů funguje kdy se mu chce a je tedy také na řadě s vyčištěním.
- pneumatiky mají ještě dost vzorku, jen je na zadní malá ploška, až s motorkou začnu jezdit, tak se půjdou trénovat kolínka a ploška půjde v nemilost ? pneumatiky jsou kvalitní 3 směs Michelin Pilot Road 4, tak jim zkusím tu plošku ojezdit
- klasicky nový olejový filtr a olej motul 10w40 5100, nový vzduchový filtr.
- utáhl jsem trošku krk, zdálo se mi že je to nějaké volné a přikoupil za 3k tlumič řízení z cbr900, bude nutná menší úprava, ale napasovat tam půjde, mám totiž fobií z wobble a s batůžkem to nemůžu riskovat vůbec.
- motorka mi přijde od vaček značně hlučná a mám podezření na mírné přidření, budu to řešit nanotechnologiemi Atomiem pro 4t motocykly
- batůžek je na motorce taky spokojená, tak už se oba těšíme až se bude jezdit
PS: musím prvně rozšířit papíry z A2 na A ?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petr13
petr13 napsal 18.05.24 v 13:05 10b.

JA-NE
JA-NE napsal 16.05.24 v 17:25 9b.

bývala mojím snom a aj po rokoch stale dobre vyzera a krasne znie.

hagaman
hagaman napsal 15.05.24 v 08:56 7b.

Dobře ,ty...krásnej žluťásek a V2

Pedl
Pedl napsal 14.05.24 v 10:07 10b.

Více komentářů



TOPlist