Chtěl jsem něco na popojíždění kolem domu a na ježdění se synem na minicrosce. Koupeno z nostalgie. V okolí 100km tehdá žádná lepší nebyla.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Je to veterán, žádný zázrak. Koupená ve špatném stavu , sotva jela 90km. Po předchozích majitelích v děsným tuzingu
Motorku bych doporučil pro - Na začátek to není nejhorší , ale je to kurva stroj , který potřebuje často servis. Díly ještě jsou , ale taky je to za ně pěkná pálka! Je lepší si připlatit za kvalitnější mašinu!!! Snad nového majitele nezrujnuje. Motorka je vhodná pro šikovného kutila, protože je zde velké opotřebení dílů a celkově je to starý opotřebovaný stroj. Je to ale pořád lepší než Čína a na trhu je spousta horších motorek než eMZeta !!!. Pokud má období, že všechno funguje , tak se s ní dá užít spousta a spousta zábavy!!!
Doplňky na motorce - celková repase , vape zapalování a mnoho dalších věcí abych prošel STK a dal motorku do slušného stavu.
Recenze
Za mlada se mi eMZeta velice líbila , tak jsem jí koupil. Aby jela, tak se musí točit a není vyjímkou 6l/100km. Byla to už dost dojetá babička a tak brzy začaly investice. Spínačka, vape zapalování, zrcátka, částečně nová e.i. , potah sedla, samolepy, nová ojniční sada, nová spojka, ložiska, gufera, stupačky, gripy, lanka, ...a další a další a další
MZ jsem koupil za 8tis, prodal za 11tis. Měl jsem ji asi rok a půl a stála mě nepočítaně hodin práce v dílně a cca 13 tis v dílech a proto už nikdy více ,,tento kurva stroj,, !!!
Dnes , po zkušenosti s japonskými motorkami je MZ takové kolo s motorem, které žere díly stále dokola.
MŮJ JAPONEC DNES ŽERE JEN GUMY A BENZÍN , ALE TO JE JINÁ LIGA.