Zdravím všechny pacienty v jedné stopě, mé zkušenosti s motorky, mopedy a všeho co má jen dvě kola a motor jsou velmi skromné, protože jezdím přibližně 18 let a je stále čemu se učit :))
Motorka koupena od dovoz Italie
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S4R Testastretta: KTM SuperDuke 990 R
První dojmy - Když jí miluješ, není co řešit... ;) Žiješ jen jednou, tak žij na plný plyn, hlavně s mozkem :) Ital-moto ve V-twinu srdcovka..
Motorku bych doporučil pro - pro pořádný chlapy co maj koule a ví co chtěj!
Recenze
- Motorku jsem si vybral podle toho, že byla v cenové relaci, výkonu, typu V-twin 60°
a profi výbavě prostě ta nejlepší - Aprilia Factory 1000 R Tuono pecka stroj !!!
Motorku mam už dva roky a najeto cca 6.000 km, pokud někdo přemýšlí o této variantě, musí se připravit na to, že pokud přesedá ze čtyřválu nejlépe japaniše, tak musí počítat s tím, že tenhle motor je úplně něco jiného, potřebuje také jiné zacházení a jak je známo všechny motorky krom tich japonských a pár německých, potřebují trochu větší péči v údržbě a servisu, jinak na tom není ani Aprilka ;), ale když tohle všechno víš, tak si na sebe rychle zvyknete, padne ti do ruky a pak už se jen jezdíš vystavovat jako ten největší krocan pod sluncem ... :)))
- Brzdy Brembo - monoblok nadstandartní, nikdo ještě nevymyslel nic lepšího v sériovém provedení (pozor předek můžeš překápnout a ležíš jak já :)
- Podvozek Öhlins: plně nastavitelný super bez výhrad
- Motor V-twin 60° v mém provedení cca 98 kw + výfuk Yoshimura, splní očekávání, mohla by být lépe vyřešena výkonová mezera ve středním pásmu otáček, jinak ok.
co dodat ?-je to krasavice ať ti to lítá
V tomhle ročníku jsem krásnější Tuono ještě neviděl.
Luxusní Factorka, ať dělá jen nespoutanou radost a sekanou z Japončíků.
Díky za komenty, hlavně teda Pimpimu, ten to prostě trefil.. :)
Hodně pěknej bike !