PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 1900 Midnight Star (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Brazil
Vloženo 6.2.2015
Aktualizováno 6.2.2015
Zobrazeno 2 131x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moc pěkná motorka, která je v moderním retro stylu. Červená barva a chromy umocňují vyjímečnost této kombinace. Nechybí jí velká síla na zrychlení a spolehlivost.

Více fotografii

První dojmy - První dojem je především o kráse. Je parádní. Motorka si po nastartování lehce přede, výfuk není hlučný na mě až moc tichý. Když zatáhnu za plyn motorka okamžitě akceleruje, zátah je úžasný. Ruce na řídítkách s roztečí 110cm, celkem nízký posez a zátah motoru mi dává pocit, že silnice patří jen mě. Na prvním semaforu ale musím zastavit, brzdit musím zvolna, nemám ABS a při vyšší rychlosti lehce zablokuji kola. Otáčím se a cítím váhu motorky, velký respekt. Opět akceleruji a dojem? Úžasný stroj.

Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele, kteří chtějí vždy dojet do cíle po silniční síti,bez toho aby svůj stroj někde museli servisovat.

Doplňky na motorce - Motorku jsem postupně vybavil předním štítem od Corbina, vyměnil jsem sedačky za jednu vyhřívanou také od Corbina, to je dobrá volba. Boční kufry, padáky.
Výfuk jsem vyměnil za otevřený VansHines 2do1, abych byl pořádně slyšet. V těch zácpách v Praze je to ku prospěchu věci, alespoň řidiči aut vědí, že se něco blíží a že by mohli jet ke straně.
Celé jsem si to nechal naladit na brzdě spolu s PowerCommanderem a nyní mám vyšší výkon o 8koníků a hlavně mi zbytkové spaliny nepráskají ve výfuku, když brzdím motorem.

Recenze

Motorku jsem si dlouho nevybíral, měl jsem jasno, chci "Japonce", velkého cesťáka a zároveň pěknou motorku, která má leštěné prvky a bez řetězu. XV1900 má řemen, ale je bezúdržbový, kontroluji pouze napnutí.
Měl jsem problém s posezem a řídítky, ale brzy jsem si zvykl. Mám výšku 175cm a musím se za řídítky více nahnout, ale není to nepříjemné, stačí jen narovnat záda. Celkové zpracování motorky a detaily jsou dle mého názoru na vysoké úrovni.
Motorka dokáže jet na pohodu a s lehce se převalujícím motorem, ale při zvýšení otáček dokáže pěkně dravou jízdu.
Stupačky škrtám skoro pořád a i když to čekám, skoro vždy se leknu. Na velké naklánění není, a proč taky.
Je těžká a na místě není snadné s ní manipulovat, člověk musí více přemýšlet, kde s ní zastaví. Když špatně zaparkuji popředu a stačí opravdu mírný sklon, už jí zpátky neutáhnu. Takže s rozmyslem.
První pneumatiky jsem ojel za 16000 km, což mě potěšilo. Znamý u některých motorek mění už po 7000km a guma je na plátně.
Fascinuje mě, jak vdzuchem chlazený motor dokáže celkem slušně odolávat vysokým teplotám, např. při cestách po městech.

Nevýhodu bych viděl v šířce řídítek, které omezují průjezd mezi auty ve městě, to Vás limituje a nutí stát s auty v řadě, a proto bych ji na denní ježdění po městě nedoporučil.

Dnes mám 28tis. km a pořád bez nehod a spokojenost naprostá.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bilihor
bilihor napsal 04.03.17 v 08:52 10b.

Nádhera

Drtikol82
Drtikol82 napsal 13.02.15 v 23:22 10b.

nádhera

Orgovany
Orgovany napsal 13.02.15 v 20:51

To je nádhera. Velmi elegantní a majestátní

babula
babula napsal 13.02.15 v 20:34 10b.

Super krásnej koráb

kotelník76
kotelník76 napsal 13.02.15 v 20:26

Zdarec. Krásnej buldozer za 10b. KOTELNÍK - PEKELNÍK

Více komentářů



TOPlist