Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 26000 |
Silné stránky
Na čínu celkem výkoný a nesmrtelný motor
Slabé stránky
Mékký materiál rámu, šroubků. Špatňě řešený přední tlumiče nejdou zrepasovat.
Moje úpravy |
Výfuk, přední a zadní tlumiče, rám |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spotřeba oleje l/1000km | minimum |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky | |
Ochrana jezdce terén |
Sport
Úpravy motoru | Odstraněn a zaslepen EGR ventil, lazený výfuk, sportovní CDI, sportovní karburátor, sporzovní vzduchoví filtr |
---|---|
Úpravy podvozku | Rám a tlumiče z yamahy yz450f |
Úpravy brzd. systému | Měněny třmeny činské za nissin kotouče zůstaly |