renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník dewwil
Vloženo 23.12.2014
Aktualizováno 22.2.2015
Zobrazeno 3 552x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Bojový bike, co prošel pár ofenzívami na Automotodromu Most a v Železném Brodě

Více fotografii

Motorka koupena od dabelskababicka (Praha)

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki TL 1000R: žádná která by byla v ucházejícím stavu

První dojmy - Všechno tam nechutně dobře funguje, takovej nezvyk oproti TL1000R, až jsem z toho zklamanej, že tam není krom brzd moc co upravovat...

Motorku bych doporučil pro - pro všechny

Doplňky na motorce - přepáčko, racing řídítka, vejfuck

Recenze

Make Model

Suzuki GSX-R 1000


Year

2004


Engine

Four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder, TSCC


Capacity

988 cc / 60.3 cub. in


Bore x Stroke

73 x 59 mm


Compression Ratio

12.0:1


Cooling System

Liquid cooled


Lubrication

Wet sump

Engine Oil Synthetic, 10W/40

Exhaust
4 into 1, Stainless steel

Induction
Electronic Fuel Injection with four 42 mm throttle bodies

Ignition
Electronic ignition, Transistorized

Starting
Electric
Spark Plug NGK, CR9EIA-9
Clutch Cable-operated multiplate wet clutch

Max Power

120.6 kW / 164 hp @ 10800 rpm


Max Torque
113 Nm / 11.5 kgf-m / 83.3 ft -lb @ 8500rpm (RAM air)

Transmission
6 Speed, constant mesh
Final Drive #525 Chain, 110 links
Primary Drive Ratio 1.553 (73/47)
Final Drive Ratio 2.470 (42/17)
Gear Ratio 1st 2.687 / 2nd 2.052 / 3rd 1.681 / 4th 1.450 / 5th 1.304 / 6th 1.208:1
Frame Aluminium, twin spar

Rake
24°

Trail
96 mm / 3.8 in.

Front Suspension
Inverted telescopic, coil spring, oil damped, spring preload fully adjustable, rebound and compression damping force fully adjustable.

Front Wheel Travel
125 mm / 4.9 in.

Rear Suspension
Link type, oil damped, coil spring, spring preload fully adjustable, rebound damping force and compression damping force fully adjustable.

Rear Wheel Travel
130 mm / 5.1 in.

Front Brakes
Radial master cylinder. Radial mount, 4-piston calipers, 300 mm dual disc

Rear Brakes
Single 2-piston caliper, 220 mm disc

Wheels
Cast aluminium, 3 spoke

Front Tyre
120/70 ZR17 M/C, (58W) tubeless

Rear Tyre
190/50 ZR17 M/C (73W), tubeless
Wheelbase 1410 mm / 55.5 in.

Dimensions

Length 2070 mm / 81.5 in

Width 715 mm / 28.1 in

Height 1145 mm / 45.1 in

Seat Height 830 mm / 32.7 in.
Ground clearance 130 mm / 5.1 in.
Dry Weight 168 kg / 370 lbs.

Fuel Capacity
18 Litres / 4.8 US gal

Oil Capacity
3.2 Litres / 3.4 quarts (US)

Average Fuel Consumption
5.5 l/100 km / 18.3 km/l / 43 mpg

Standing 1/4 mile
10.4 sec

Top Speed
291 km/h / 181 mph

Colours
Blue/White, Black Grey

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
O.X.H.
O.X.H. napsal 20.08.17 v 11:28 10b.

Pěkná byla, to jo.

rybíz5
rybíz5 napsal 04.02.15 v 15:59 10b.

Pěknej Bike

agostini79
agostini79 napsal 04.02.15 v 11:50

že se nestydíš opustit V2 ?
jinak moto hezká

Woky
Woky napsal 10.01.15 v 11:46 10b.

Cook
Cook napsal 07.01.15 v 20:28

Tak at to jezdi! A hodne Km v sezone 2015

Více komentářů



TOPlist